Vyhledávání

Nový strategický partner Peugeotu v Saúdské Arábii vytvoří 18 prodejních míst

Nový strategický partner Peugeotu v Saúdské Arábii vytvoří 18 prodejních míst

Nový strategický partner značky Peugeot v Saúdské Arábii:
Haji Husein Alireza & Co. Ltd. (HHA)

Dnes byla v Džiddě (Saudská Arábie) podepsána dohoda mezi společností Automobiles Peugeot a skupinou Haji Husein Alireza & Co. Ltd (HHA). Díky dlouholetým zkušenostem obou společností se Království Saúdská Arábie může těšit na novou úroveň služeb společnosti Peugeot a jejího nového partnera.

Peugeot touto dohodou hodlá posílit svou přítomnost na saúdskoarabském trhu, který by měl v roce 2012 dosáhnout 600 000 vozů a v horizontu roku 2017 se předpokládá jeho nárůst na jeden milión vozů. Jde tedy o jeden z nejslibnějších trhů na Středním východě.

Skupina HHA (Haji Husein Alireza & Co. Ltd) vybuduje během několika měsíců 18 prodejních a 22 servisních míst a přispěje tak k rozvoji značky a dosažení obchodních cílů. Díky tomu vstoupí značka Peugeot v Království Saúdská Arábie rychle do povědomí veřejnosti.

Počáteční širší nabídka umožní zajistit pokrytí přibližně 50 % trhu produkty přizpůsobenými potřebám různých cílových skupin:

- 206+ a 207 pro mladé zákazníky v městech,
- 308 a 3008 pro manželské páry,
- 308 SW a 5008 pro rodiny,
- 508 pro podnikatele,
- RCZ pro příznivce sportovních vozů,
- řada kupé kabriolet pro milovníky stylových vozů,
- kompletní řada užitkových vozů s modely Partner a Boxer.

Tuto prvotní již velmi širokou nabídku později doplní další vozy, díky nimž značka Peugeot výrazně posílí své pokrytí saúdskoarabského trhu.







Generální ředitel společnosti Peugeot Vincent Rambaud během tiskové konference oznamující zahájení tohoto nového partnerství prohlásil: „Tato dohoda se skupinou, která má rozsáhlé zkušenosti v oblasti prodeje automobilů, je pro rozvoj značky Peugeot v Království Saúdská Arábie velmi slibná. Chci poděkovat předsedovi představenstva HHA šejku Aminu Abulhasanovi za investice, které, jak jsem přesvědčen, rychle přinesou své plody ve prospěch obou našich společností.“

Šejk Amin Abulhasan, předseda představenstva skupiny HHA, uvedl: „Naše rodina oslavila v roce 2006 sté výročí působení v podnikatelském světě v Saúdské Arábii a je velmi hrdá na důvěru, kterou jí společnost Automobiles Peugeot prokazuje. Za pomoci realizovaných investic a zkušenosti naší organizace v oblasti distribuce automobilů uděláme vše proto, aby značka Peugeot získala pozici evropského lídra, kterou si na saúdskoarabském trhu, kde je přítomna již více než půl století, zaslouží.“





Peugeot
Značka Peugeot s 10 000 prodejními místy zastoupená v 160 zemích světa spojuje intenzivní emoce a hledání dokonalosti. V roce 2010, kdy Peugeot oslavil 200 let své existence, potvrdil pozici nejprodávanější francouzské značky na světě a postoupil o jedno místo v celosvětovém žebříčku automobilek (na 9. pozici) s prodejem 2 142 000 vozů.
Peugeot je jedinou automobilovou značkou, která poskytuje komplexní nabídku prostředků globální mobility čítající osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a servisní a doplňkové služby včetně programu mobility Mu.



PR

ilustrační foto

 

Fotogalerie

Test Peugeot 407 2,0 HDI automat , foto K. Kolečko

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu