Vyhledávání

Ocenění kvality značky : maximální nároky v oblasti vztahů se zákazníky

V rámci druhého ročníku udělování trofejí kvality ocenil Jean-Marc Gales nejlepší evropské koncesionáře z hlediska kvality služeb a současně připomněl závazek Značky : prosazovat maximální nároky v oblasti vztahů se zákazníky.

Mezi 1200 zástupci evropské sítě koncesionářů ocenil Jean-Marc Gales, generální ředitel značky Peugeot, ty, kteří dosáhli největších pokroků v oblasti kvality služeb ve dvou hlavních obchodních aktivitách : prodej nových vozů a poprodejní servis.

Tímto setkáním, které klade kvalitu služeb do centra pozornosti a dění v koncesionářské síti v každé zemi, kde je Značka zastoupena, Peugeot potvrzuje svůj cíl : dosáhnout v rámci kvality služeb stupňů vítězů. Tento cíl je také hlavní hybnou silou projektu Značky, který má umožnit Peugeotu :

 Postoupit o 3 místa ve světovém pořadí automobilových značek,
 Stát se referenční značkou z hlediska designu,
 Získat vedoucí postavení v oblasti služeb mobility.

Letošní laureáti jsou :

Německo Willi MÜLLEJANS, Nideggen-Schmidt
Gernot HAASE, Neumünster
Ulrich BELBION, Göppingen
Rakousko Alois HANDLER & Angelika BAUMANN, Wr. Neustadt
Gerald REINDL, St. Oswald
Belgie a Lucembursko Marco BOULEZ, Tielt
Paul DE KEUKELEIRE, Heusden - Destelbergen
Chorvatsko Franz VIOLA, Osijek
Španělsko Jesús FERNANDEZ, La Coruña
Teresa REVUELTA, Colindres
Antonio RUZAFA, Lorca
Francie Bernard NOMBLOT, Villefranche sur Saône
Franck BION, Brioude
Olivier BIORD, Roubaix
Velká Británie Mark LOVATT, Devizes
Simon BAILES, Northallerton
Brian KENNEDY, Hexham

Maďarsko Ervin IGNÁCZ, Szolnok
Itálie Alfredo MINESI, Verbania
Fabio PADOVAN, Trieste
Giuseppe FALBO, Corigliano
Nizozemí Gerwin VAN JAARSVELD, Montfoort
Lex REIJNEN, Zwolle
Polsko Rafał JASKULSKI, Kielce
Portugalsko André FIGUEIREDO, Coimbra
Ângelo FONTES, Vila Nova de Gaia
Česká republika Rudolf HRUŠKA, Opava
Rusko Dmitry KISELEV, Moscou
Mikhail SPIRIDONOV, Oufa
Slovensko Roman CVIK, Žilina
Slovinsko Rajko KAVCIC, Kranj
Švýcarsko Martin PLÜSS, Aarburg
Rolf ZOLLIKOFER, St. Gallen
Turecko Serkan SARLI, Izmir
Emin ILICAK, Elazig


Peugeot
Peugeot je jedinou značkou na světě, která s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních a doplňkových služeb nabízí služby globální mobility. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení náročnosti a emocí pod značkou Peugeot. V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů a stal se 1. francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a 10. v celkovém žebříčku. 50% vozů Peugeot prodaných ve světě má emise CO2 nižší než 140 g/km. Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje i nadále ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz i0n, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě zavádí svou novou nabídku kompletní mobility, službu Mu by Peugeot.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu