Vyhledávání

Od ledna do března 2011 bylo v síti auto plus prodáno 2901 vozů

Značka auto-plus zaznamenala v prvním čtvrtletí silný růst
· Prodej za první tři měsíce roku 2011 vzrostl o téměř 25 %
· Od ledna do března 2011 bylo v síti auto-plus prodáno 2901 vozů
· Stránky www.auto-plus.cz vidělo v 1. čtvrtletí 791 557 unikátních návštěvníků

Praha, 18. dubna 2011 – Program prodeje ojetých vozů auto-plus, který letos slaví deset let své existence, vstoupil do roku 2011 velmi úspěšně. Během prvních tří měsíců si zákazníci vybrali z nabídky auto-plus 2901 ojetých vozů, což je meziroční nárůst o 24,3 %. Ve stejném období předchozího roku prodala značka auto-plus 2333 vozů. Největší zájem byl o automobily značky Škoda (1290 prodaných vozů; +52,1 %), poté následovaly osobní a užitkové vozy Volkswagen (678 vozů; +5,0 %), Audi (283 vozů; +28,6 %) a SEAT (148 vozů; +13,8 %). Automobilů ostatních značek si zákazníci od prodejců programu auto-plus odvezli 502 (+2,7 %).

„Statistiky ukazují, že zájemci o ojeté vozy jsou rok od roku náročnější,“ říká Roman Filip, vedoucí divize auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „V prvním čtvrtletí letošního roku byla nejžádanější výbavou klimatizace, ale zákazníci stále častěji požadují také vyspělou bezpečnostní výbavu, v níž nesmí chybět protiblokovací systém ABS, stabilizační systém ESP a větší počet airbagů.“

S nárůstem zájmu o ojeté vozy na českém trhu souvisí také trvale vysoká popularita internetových stránek auto-plus, jejichž počítadlo unikátních návštěvníků se na konci prvního čtvrtletí zastavilo na číslici 791 557. Ze statistik přístupů rovněž vyplývá, že značka auto-plus je již v povědomí potenciálních zákazníků velmi dobře zapsána, neboť 23,05 % všech návštěvníků se na stránky auto-plus dostalo přímým zadáním internetové adresy www.auto-plus.cz do prohlížeče.

Značka auto-plus si za deset let svého působení na českém trhu vybudovala silnou pozici na českém trhu nabídkou velkého množství prověřených ojetých osobních a lehkých užitkových vozů doprovázenou rozmanitými službami a zákaznickými benefity.


„Letos slavíme deset let úspěšného působení značky auto-plus na českém trhu a aktuální prodejní výsledky za první čtvrtletí opět ukazují správnost naší strategie, která se hned od začátku zaměřila na maximální spokojenost zákazníků,“ říká Roman Filip. „Zákazníci v současnosti očekávají od prodejců ojetých vozů nejen kvalitní a prověřené ojeté vozy s bohatou výbavou, ale i vysokou úroveň doprovodných služeb. Široká nabídka zánovních, ojetých a referentských vozů s prověřeným původem a nadstandardními službami a zárukami je proto pro značku auto-plus významným odlišením od mnoha autobazarů působících na českém trhu a garantem pro její další růst.“


***
Značka auto-plus®, vlastněná společností Import VOLSKWAGEN Group s.r.o., se zabývá prodejem ojetých vozů v České republice již 10 let. Program auto-plus zahrnuje výhradně obchodníky z řad autorizovaných prodejců vozů Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy v České republice. Zákazníci tak mají v auto-plus jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda a ostatních značek obvykle ve výtečném technickém stavu.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu