Vyhledávání

OFFROADMARATON Mohelnice :Vítězství na úvod sezony 2010 pro Šternberáky

OFFROADMARATON Mohelnice :Vítězství na úvod sezony 2010 pro Šternberáky

Vítězství na úvod sezony pro Šternberáky:

Štemberáci opět prokázali svou schopnost dojet pro výsledek s autem o třetinovém výkonu proti velkoobjemovým speciálům. Foto zakce najdete zde.


Auta – Když se směje třetí vzadu


Na startu se na úvodní podnik sezóny postavil na úvod sezóny celkem slušný počet 16 posádek. Škoda, že některé týmy nestihli začátek sezóny. Možná je odradilo opožděné vydání stanov pro sezónu2010, a tak především v kategorii auto do 1000 ccm můžeme dofat v rozšíření startovního pole v dalších podnicích.

Jednoznačným favoritem na absolutní prvenství byl obhájce loňského celkového vítězství v absolutním pořadí tým KB Systém se speciálem K2 AUDI. Závod jim ale chtěli znepříjemnit především Šroťáci se svým Krokodýlem. Vlasta Forejt, tradičně rozjíždějící pro KB Systém závod, nechtěl diskusi připustit a od počátku nasadil ostré tempo. Po hodině se ale o slovo přihlásil ventilátor a musel zvolnit. Přišla chvíle Šroťáků, kteří se dostali do vedení, které po dvou hodinách ještě narostlo po první zastávce v boxech KB Systému. Adrian Stojkov však nasadil vysoké tempo a opět dostal svůj tým do vedení. Pak ale přišla závada kardanu a dvacetiminutová oprava.

O vítězství Šroťáků se v tu chvíli zdálo být rozhodnuto. Jenže, jak přibývala kola, přišla bída i na ně – technická závada a konec v závodě nakonec znamenal po pěti hodinách triumf pro KB Systém. Jenže!!!

Tentokrát ale jen ve své třídě. Technické problémy favoritů totiž nahrály Frre Ofroad Teamu Morava ve složení Ludvík Hradil, Václav Šrubař, Zdeněk Kráčmar a Tomáš Vyhnánek, kteří za 5 hodin dokázali objet se svojí Suzuki Samurai motokrosovou trať v Mohelnici celkem 77krát. Na druhém místě se ztrátou tří kol dojeli nejrychlejší v kategorii automobilů do 1000 ccm a loňští vítězové této kategorie Polaris Team ve složení Tomáš Kočař a Petr Gospič.

O drama a nejvážnější nehodu víkendu se hned po 15 kolech postarala posádka Sara Hranice, když se Václavu Randýskovi se spolujezdcem Ondřejem Ptáčkem nevydařil jeden ze sjezdů a jejich Suzuki se na několik vteřin doslova postavila na přední nárazník. Co čert nechtěl, gravitace ji si vybrala ten horší směr a překlopila auto na střechu, pod níž se nachomýtl velký kámen. Ten stlačil, bohužel, nejen střechu zhruba o 40 centimetrů, ale i hlavu a páteř pilota. Značně potlučená posádka se ale po nezbytném vyšetření v nemocnici vrátila do depa. Tahle rána bolela a bolet ještě bude…

Petr Jansa,

offroadmarathon.cz

 

Fotogalerie

Mohelnice 2010- ofroad objektivem Pavla a Tondy Malého

Další fotografie 1 2 3

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu