Vyhledávání

Opel v ČR dosáhl výjimečného prodejního výkonu při akci „24 hodin Opel“: 414 vozů

Opel v ČR dosáhl výjimečného prodejního výkonu
• Akce „24 hodin Opel“: 414 vozů prodaných během pouhých 24 hodin
• Insignia: Mimořádný zájem o evropský Automobil roku
• Argumenty zákazníků: Kvalita, cena, šestiletá záruka…


Tuzemský automobilový trh klesl, přesto (nebo možná právě proto) zákazníci dokážou ocenit opravdu dobrou nabídku: Pouhých 24 hodin (od pátku 6. března od 12:00 h od soboty 7. března do 12:00 h) stačilo dealerům značky Opel v ČR, aby dokázali prodat přes čtyři stovky nových automobilů – přesně 414 nových vozů!

„Již třetí ročník naši kampaně „24 hodin Opel“ ukázal, že i v náročných dobách zákazníci důvěřují prověřeným značkám a spontánně reagují na dobře připravené akce s kvalitní a hodnotnou nabídkou,“ hodnotí výborný výsledek akce „24 hodin Opel“ Steffen Raschig, ředitel českého zastoupení koncernu GM, resp. jeho nejsilnější evropské značky Opel.

Největší zájem z nabídky skladových vozů byl o modely Corsa a Astra, zákazníci ovšem mohli zadávat své specifické požadavky i tzv. do výroby – a tady skvěle zabodovala letošní novinka - atraktivní sedan, resp. liftback střední třídy Opel Insignia. Během pouhých 24 hodin získali prodejci sítě Opel na Insignii přes sedmdesát závazných objednávek!

Nejúspěšnějším prodejcem se stalo pražské dealerství Auto Staiger, kterému se podařilo umístit 53 vozů.

„Insignia - nová vlajková loď značky Opel - těží především ze svého vysoce atraktivního designu, silným argumentem jsou také její vyspělé technologie - pohon všech kol Adaptive 4x4 nebo adaptivní elektronicky řízený podvozek FlexRide – a samozřejmě i velmi dobrá cena, která začíná už na necelých 550 000 Kč,“ vysvětluje Thomas Beger, prodejní a marketingový ředitel českého zastoupení značky Opel. „Nesporným trumfem je určitě také čerstvý titul evropského Automobilu roku, který Insignia vybojovala ve velmi silné konkurenci.“

Insignia sklízí úspěchy v celé Evropě – od uvedení na západoevropský trh koncem loňského roku se prodalo již více než 75 000 těchto modelů, což je, vzhledem k situaci na automobilovém trhu, skvělý výkon!

Sami zákazníci, kteří se akce „24 hodin Opel“ zúčastnili, uváděli nejčastěji jako hlavní důvody koupě vozu Opel jejich výhodnou cenu, vysokou kvalitu a výkonové parametry. O nesporné kvalitě vozů Opel svědčí mj. i nejaktuálnější zpráva „Quality Report 2008“ německého týdeníku Auto Bild, komplexně hodnotící kvalitu produkce a služeb více než dvou desítek automobilových značek a spokojenost jejich zákazníků. Stejně, jako už v předchozích letech 2005 a 2006, i tentokrát se Opel umístil na samé špičce - a opět jako nejlepší ze všech německých automobilových značek!

Pádným argumentem je bezesporu i nedávno zavedená šestiletá záruka na většinu modelů značky Opel. „Kdo si věří, může si dovolit jít s kůží na trh,“ komentuje Thomas Beger výrazné zvýšení laťky zákaznických jistot oproti zákonné dvouleté záruce. „Prodloužená záruka je důležitým momentem jak pro privátní, tak i pro firemní zákazníky. Tím spíš, když doslova za dveřmi již čeká kombi Insignia Sports Tourer, ideální manažerský automobil!“

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu