Vyhledávání

Peugeot po Riu de Janeiro 2010 letos na Challenge Bibendum 2011 v Berlíně

Peugeot na Challenge Bibendum 2011 v Berlíně

Po Riu de Janeiro v roce 2010 se letos Peugeot účastní dalšího ročníku Challenge Bibendum, který se koná od 18. do 22. května 2011 na berlínském letišti Tempelhof. U příležitosti Challenge Bibendum představí Peugeot svou globální environmentální strategii a ambiciózní pojetí udržitelné mobility.

Stánek, zastřešující všechny technologie a služby Peugeot na poli udržitelné mobility

Peugeot na svém stánku představí vozidla a služby, které ukazují různé směry přístupu Značky k trvale udržitelné mobilitě :
- Peugeot i0n, 100% elektrický městský vůz,
- 3008 HYbrid4, první sériově vyráběný dieselový hybrid na světě,
- elektrický skútr e.Vivacity,
- elektrické kolo Peugeot,
- expozice věnovaná «Mu by Peugeot», služby pronájmu nové generace.

Účast na předváděcích a soutěžních akcích

Několik svých vozů a technologií přihlásil Peugeot do různých soutěžních akcí:

- EX1, 100% elektrický koncepční vůz, je přihlášen do městského závodu Inter Urban Rally a zúčastní se předváděcích jízd na letišti Tempelhof.
Koncept EX1 byl sestrojen pro extrémní zážitky a je držitelem několika světových rekordů ve zrychlení (Montlhéry, září 2010), čínský rekord z Chengdu v prosinci 2010 a nejnověji rekord z turné elektrických vozů, který zajel na německém okruhu Nürburgring-Nordschleife.

- Peugeot 308 e-HDi a 508 e-HDi pojedou Urban Rally a Inter Urban Rally, kde zúročí své vynikající parametry z pohledu spotřeby paliva (v hustém městském provozu až o 15 % nižší spotřeba a emise CO2).

Nabídka všestranné a udržitelné mobility

Ve čtvrtek 19. května od 15:20 hod pořádá Peugeot na letišti Tempelhof tiskovou konferenci na téma « Peugeot: environmentální politika a udržitelná mobilita z úhlu 360 ° ».

Peugeot je jedinou automobilovou značkou na světě, která vyvíjí komplexní a dlouhodobě udržitelná řešení mobility se širokým záběrem postmoderních technologií, která jsou uplatňována v doméně osobních i užitkových vozů, skútrů se spalovacím i elektrickým motorem, jízdních a elektrických kol a v neposlední řadě i v rámci služeb mobility na přání Mu by Peugeot.

V rámci výstavy Challenge Bibendum 2011 v Berlíně chce značka Peugeot představit široké veřejnosti své technologie, produkty a služby, na nichž Značka staví své ambice stát se jedničkou v nabídce řešení udržitelné mobility pro 21. století.



Peugeot
Značka Peugeot působí ve 160 zemích světa. Její produkty nabízí koncesionářská síť čítající na 10 000 prodejních míst. V roce 2010, kdy Peugeot oslavil 200 let své existence, potvrdil svoji pozici nejprodávanější francouzské automobilové značky na světě a s počtem 2 142 000 vozů postoupil o jednu pozici v celosvětovém žebříčku značek na 9. místo. Peugeot je jediným konstruktérem na světě, který nabízí služby globální mobility s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních služeb.

 

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu