Vyhledávání

Peugeot představil nový projekt, v němž konkretizuje své cíle pro období do roku 2015

 NOVÝ PROJEKT ZNAČKY A 14 NOVINEK PRO DOSAŽENÍ AMBICIÓZNÍHO CÍLE : POSUN O 3 MÍSTA VE SVĚTOVÉM POŘADÍ AUTOMOBILOVÝCH ZNAČEK

8. ledna 2010 představila značka Peugeot nový projekt, v němž konkretizuje své cíle pro období do roku 2015 :
 Ve světovém žebříčku automobilových značek postoupit o 3 místa,
 Stát se referenční značkou v oblasti designu,
 Dosáhnout vedoucího postavení ve službách mobility.
Těchto cílů chce značka Peugeot dosáhnout novou produktovou strategií, novým designem, novou nabídkou služeb mobility a novou vizuální identitou.

DVOJÍ PRODUKTOVÁ OFENZÍVA

 Peugeot potvrzuje své kvality v oblastech, které jsou mu historicky vlastní.
Peugeot, to je vůz s atraktivním designem, který spojuje automobilové potěšení s ekologickou efektivitou. Vůz značky Peugeot nebude nikdy čistě funkčním dopravním prostředkem, ale automobilem vyvolávajícím emoce a vyzývajícím k pohybu. Značka investuje do revolučních technologií:
- elektrického pohonu modelu i0n a skútru e-vivacity – od roku 2010;
- hybridní dieselové technologie u modelu 3008 - od roku 2011;
- e-HDI a micro-hybridní technologie u celé dieselové modelové řady – od roku 2011;
- hybridního dobíjecího dieselu - v roce 2012.

 Peugeot získává nová teritoria.
Značka investuje do oblasti prostorných vozů, vytváří speciální řadu vozů překračující hranice sériové řady a vyvíjí modelovou řadu pro mezinárodní trhy.

Peugeot posouvá limity automobilismu a sestrojuje vozidlo, které zhmotňuje ideu BB1.
2,5m, 4 místa a 100% elektrický pohon – koncept BB1 je revolučním pojetím městské mobility budoucnosti. Je maximálně kompaktní, živý a výborně ovladatelný. Všestranně propojený, maximálně variabilní se zcela novou a novátorskou architekturou - BB1 boří zažité automobilové zákony.

S touto produktovou ofenzívou uvede Peugeot na svých tradičních trzích i na nových územích v období od roku 2010 do 2012 celkem 14 nových modelů.

V celosvětovém pořadí prodejů všech automobilových značek se dnes Peugeot nachází na 10. místě a jeho cílem je postoupit do roku 2015 o tři pozice.

Peugeot – Communication
75, avenue de la Grande-Armée 75 016 Paris – France
Téléphone : +33 (0)1 40 66 52 74 mail : presse@peugeot.com www.peugeot-pressepro.com

NOVÝ DESIGN

Jak dokazuje koncept SR1, Peugeot přistupuje k výrazné obnově svého stylu. Tento koncept je zosobněním toho nejvýraznějšího, neodvážnějšího a nejčistšího ze stylu značky Peugeot zítřka.

Odhaluje hlavní stylové křivky budoucích modelů Peugeot a interpretuje historické rysy značky: ušlechtilost, harmonii, ladnost šelmy a dynamiku.

Atletický, vyvážený, smyslný, s exkluzivním interiérem a špičkovými technologiemi... tento „automobil snů“ přináší a dále rozvíjí téma « Roadster Grand Tourisme ».


NOVÉ SLUŽBY MOBILITY

Peugeot je jedinou značkou na světě, která nabízí služby globální mobility s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních a doplňkových služeb.

V roce 2010 zavádí značka inovativní servisní služby na přání – projekt Mu by Peugeot v Evropě. Tato originální nabídka všestranné mobility umožňuje majitelům automobilu i těm, kteří vůz nevlastní, zákazníkům značky Peugeot i ostatních značek, aby na základě předplacené karty, kterou si mohou kdykoliv jednoduše dobít přes internet, využívali celou škálu služeb.


NOVÁ IDENTITA

Peugeot vyjadřuje unikátní spojení perfekcionismu a emocí. Záměrem značky je, aby emoce vždy byly nedílnou součástí automobilového zážitku: Peugeot proto nikdy nebude jen čistě funkčním automobilem.

Peugeot představuje své nové mezinárodní heslo, které bude všude na světě nositelem a ilustrátorem tohoto nového projektu značky: Peugeot, MOTION & EMOTION.

V roce své 200leté existence zavádí značka nové grafické standardy, kterými obnoví svou vizuální identitu ve všech svých aktivitách po celém světě.
Peugeot – Communication
75, avenue de la Grande-Armée 75 016 Paris – France
Téléphone : +33 (0)1 40 66 52 74 mail : presse@peugeot.com www.peugeot-pressepro.com


Peugeot
Peugeot je jedinou značkou poskytující komplexní nabídku prostředků globální mobility: osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a široká nabídka servisních a doplňkových služeb. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení hledání dokonalosti a emocí pod značkou Peugeot. Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz iOn, v Číně model 408 a tři nové modely v Latinské Americe.


PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu