Vyhledávání

Peugeot zrychluje v roce, kdy slaví 200. výročí od svého založení, svou ofenzívu

Pařížský autosalon 2010

Peugeot zrychluje v roce, kdy slaví 200. výročí od svého založení, svou ofenzívu

V lednu tohoto roku spustil Peugeot nový projekt Značky, který představuje skutečnou ofenzívu produktů, stylu a služeb. Na stánku na pařížském autosalonu, který je ztělesněním jeho nové identity a oslavy 200. výročí, Peugeot:

- představuje model 508, nový cestovní vůz, který spojuje výrazný design a emoce Značky;
- vystavuje poprvé před francouzskou veřejností model SR1, který je nositelem nového stylu;
- demonstruje svůj nový, moderní, účinný a diferencující přístup k mobilitě:
- s konkrétními odpověďmi na potřeby mobility a ochrany životního prostředí:
- iOn, 100 % elektrický vůz,
- 3008 HYbrid4, první dieselový hybrid,
- nabídky služeb Mu by Peugeot a Peugeot Connect,
- skútry a jízdní kola Peugeot;
- se dvěma koncepty HR1 a BB1, posouvající hranice motorismu zase o kus dál.
Peugeot 508, který se představuje ve světové premiéře, je ztělesněním nové vize Značky v segmentu velkých cestovních automobilů
Peugeot 508 spojuje výrazný design a emoce spolu s:
- technologiemi nové generace, e-HDi et HYbrid4;
- stylově čistým, reprezentativním a dynamickým vzhledem,
- kvalitou provedení a pohodlím na palubě vozu;
- jedinečnými jízdními vlastnostmi, které vycházejí z know-how Značky.

Model Peugeot 508 je pokračováním mezinárodní produktové ofenzívy značky Peugeot. Pro evropský trh se bude vůz vyrábět ve Francii a pro čínský trh, což je největší automobilový trh na světě, přímo v Číně.

Obě verze karoserie modelu 508, sedan a SW, budou na evropský trh uvedeny začátkem roku 2011.

Francouzská premiéra pro model SR1, který představuje stylový manifest Značky. Elegance, stylová čistota, dynamika, osobitost, ovládaná výkonnost... všechny tyto rysy jsou u automobilu snů, Peugeotu SR1, zastoupeny v té nejvyšší možné míře. Estetické znaky tohoto konceptu vykreslují hlavní rysy budoucích modelů Značky a obnovují silnou stylovou identitu značky Peugeot.
Peugeot spojuje ohleduplný přístup k životnímu prostředí s potěšením z jízdy ve 100 % elektrickém automobilu: dvoumístný roadster EX1 překonává několik světových rekordů v akceleraci a ukazuje životaschopnost elektrického pohonu a jeho způsobilost poskytovat nové intenzivní zážitky. Jeho výrazně aerodynamický tvar, ultralehká struktura a dva elektrické motory mu dodávají výkon 250 kW (340 k). Neobvyklý vůz EX1 je vystaven ve reprezentačním showroomu Peugeot Avenue na Champs-Elysées jako ukázka vozu s elektrickým pohonem.

První městský 100 % elektrický vůz i0n je určen pro firemní i soukromé zákazníky. Je tichý, praktický, mrštný a obdivuhodně dokáže spojit prostornost a velikost, navíc je mimořádně dobře ovladatelný. Od konce tohoto roku budou mít majitelé vozu iOn za méně než 500 € měsíčně k dispozici řadu podpůrných služeb (údržba, vlastní asistenční služba, přistup ke službě Peugeot Connect a Mu by Peugeot).
Nabídku na podzim doplní elektrický model Partner Origin.

Peugeot 3008 HYbrid4: s prvním dieselovým hybridním vozem na světě předkládá Peugeot dosud nevídanou nabídku z hlediska uživatelské svobody a jízdních zážitků.
Spojením spalovacího motoru (2.0 l HDi FAP o výkonu 120 kW/163 k) a elektrického motoru o maximálním výkonu 27 kW (37 k) pohonu může crossover 3008 nabídnout:
- pohon všech 4 kol;
- výkon 200 k;
- režim ZEV (Zero Emission Vehicule = vůz s nulovými emisemi) ;
- 3,8 l/100 km, emise od 99 g CO2/km.

Přínos pro zákazníka je nepochybný, vzhledem k vynikajícím výsledkům a velmi nízké spotřebě, která je o 35 % menší než u srovnatelného vozu stejné velikosti a podobných vlastností.

Blue Lion: jasná identifikace toho nejlepšího v nabídce značky Peugeot. Hlavním cílem strategie značky Peugeot je snižování emisí CO2. Tato snaha se odráží v nabídce prezentované logem Blue Lion. To označuje modely, které ve svých kategoriích a v rámci jednotlivých druhů pohonu dosahují nejlepších výsledků z hlediska emisí CO2. Na stánku bude vystaveno šest modelů s tímto logem: 107 Urban Move, 103 g CO2/km, 206+ Urban Move, 110 g CO2/km, 207 Premium, 99 g CO2/km, 3008 Premium Pack, 130 g CO2/km, 5008 Premium Pack, 135 g CO2/km, 308 Féline, 114 g CO2/km.

Peugeot vybočuje ze zaběhaných kolejí cestování po městě a nabízí nový přístup k městské mobilitě .
S modelem HR1 Peugeot spojuje žánr městského vozu, kupé, SUV… Městský, osobitý a průkopnický model HR1 se zaměřuje na mladé aktivní obyvatele měst, kteří oceňují design a novýé technologie.
Koncept HR1 se inspiruje novými trendy v možnostech připojení přístrojů, modularity a schopnosti rychlé reakce. Výsledkem je dosud nepoznaný zážitek z řízení. Originální systém dveří posádce usnadňuje nastupování do kabiny, která je velmi inovativní a transformovatelná.

BB1 boří běžná pravidla a přináší nečekané odpovědi na potřeby městské mobility. Čtyřmístný koncept BB1 od délce 250 cm s nulovými emisemi přichází s novou koncepcí automobilu ve všech jeho dimenzích, ať jde o architekturu, styl, koncepci interiéru, řízení či připojitelnost různých zařízení, a současně bere ohled na životní prostředí.

Projekt Mu by Peugeot nabízí každému zájemci možnost pronajmout si u automobilového koncesionáře nebo u prodejců skútrů Peugeot auta, ale také skútry, klasická nebo elektrická jízdní kola nebo i příslušenství (dětské autosedačky, střešní boxy). Tato moderní nabídka mobility vstoupila v roce 2010 do fáze zavádění. Nejprve byla realizována v Paříži a pak se tempo zavádění projektu Mu zrychlilo a dnes nabídka funguje v dalších sedmi evropských městech: Berlíně, Madridu, Milánu a zcela nově i v Antverpách, Bristolu, Bruselu a Londýně. Na pařížském autosalonu bude spuštěn rezervační systém přes internet nebo přes iPhone.

Peugeot v deseti evropských zemích nabízí své služby využívající dálkové připojení: Peugeot Connect zahrnuje tři služby: Peugeot Connect SOS pro tísňová volání, Peugeot Connect Assistance pro asistenční služby a Peugeot Connect Fleet pro správu firemních vozových parků. Peugeot Connect je za přípatek k dispozici u modelů 207 a 308 a sériově u RCZ a i0n, potvrzuje prvenství Značky v oblasti terciární bezpečnosti, neboť touto technologií již bylo vybaveno více než 400 000 vozidel.

Peugeot Scooters: nové „elektrické“ zážitky. Na stánku čtvrtého největšího evropského výrobce skútrů Peugeot Scooters, který je rovněž nejstarším výrobcem motorizovaných jednostopých vozidel na světě a průkopníkem elektrických skútrů, se představuje elektrická novinka, skútr E-Vivacity, který se dostane na trh na začátku roku 2001, a koncept mezi skútry E-Satelis.

Dravý návrat jízdních kol Peugeot. Peugeot se díky nové řadě jízdních kol a exkluzivnímu celosvětovému partnerství s největším evropským výrobcem kol Cycleurope vrací ve velkém stylu do světa jízdních kol. Se svou zcela modelovou řadou a hustou a rozsáhlou sítí prodejců má Značka velké ambice.

Peugeot Sport. Ve svém posledním závodním roce před příchodem velmi tajného modelu 90X se na stánku představí vítěz 24 hodin v Le Mans 2009, model 908 HDi FAP. Účastní se nového mistrovství ve vytrvalostních závodech - Intercontinental Le Mans Cup (7 závodů v roce 2011, včetně 24 hodin Le Mans). Navíc ho bude možné sledovat v desetihodinovém závodu „Petit Le Mans-Road Atlanta“, který se jede 1. a 2. října. A vůz 908 HDi FAP se také od 5. do 7. listopadu 2010 poprvé zúčastní čínského závodu na trati ve Zhuhai.
Peugeot Sport pokračuje ve vývoji modelů pro závody určené pro zákazníky. Jde o vozy 207 Super 2000, Spider THP, 207 RC pro okruhy i rally.

Peugeot na pařížském autosalonu představuje veřejnosti nové zážitky
V rámci produktové ofenzívy se na autosalonu představuje nové sportovní kupé RCZ v limitované matně černé sérii Asphalt nebo také v černé Perla Nera a odstínu Šedá Haria. Mezi vozy pro volný čas patří nová 308 GTi 1.6 l THP 200 k, dále vůz 308 CC Féline se stejným motorem a velmi elegantní ladné kupé 407 GT, 3.0 l HDi v černém odstínu Perla Nera.
Peugeot využívá své přítomnosti na pařížském autosalonu k představení celé své modelové řady. Zákazníci zde naleznou crossover 3008, kompaktní MPC 5008, vozy Bipper Tepee, Partner Tepee, 4007, 207 a 308 SW.
Každý si bude moci projít „stezku“ oslavující 200 let značky a znovu prožít okamžiky slávy a vzrušení nad objekty, které se zapsaly do DNA značky a její historie. A konečně bude k dispozic i butik s nabídkou modelů, mlýnků na kávu, oblečení, atd.


Peugeot
Peugeot je jedinou značkou poskytující komplexní nabídku prostředků globální mobility: osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a široká nabídka servisních a doplňkových služeb. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení hledání dokonalosti a emocí pod značkou Peugeot. V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů, a stal se nejvýznamnější francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a obsadil 10. příčku v celosvětovém žebříčku. Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz iOn, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě přichází s novou nabídkou mobility na míru, službou Mu by Peugeot.


PR

 

Fotogalerie

Novinky různých automobilek pro Paříž 2010

Další fotografie 1 2 3

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu