Vyhledávání

Platnost značky Rovné příležitosti pro PSA byla prodloužena

Platnost značky Rovné příležitosti pro PSA Peugeot Citroën prodloužena

Skupina Psa Peugeot Citroën získala od francouzské certifikační agentury AFNOR prodloužení platnosti značky Rovné příležitosti. Skupina byla v lednu 2005 prvním velkým podnikem, který toto označení od Ministerstva pro sociální soudržnost a rovnost získal.

Rovnost mezi muži a ženami na pracovišti je základním rysem strategie skupiny vůči zaměstnancům, která je v souladu se závazkem skupiny k odpovědnému růstu.

Obnovení značky znamená uznání snahy PSA Peugeot Citroën podporovat rovné příležitosti prostřednictvím celé řady programů, které probíhají na všech pracovištích skupiny.

Značka nejen že svědčí o pokroku a výsledcích dosažených od podpisu první dohody v listopadu 2003, ale znamená pro skupinu rovněž výrazné povzbuzení, aby pokračovala ve svém úsilí a rozvinula v této oblasti nové akční plány.

Svědectvím o vůli skupiny pokračovat v této dynamice zlepšování je i to, že label doplňuje novou tříletou dohodu, kterou skupina podepsala v únoru 2011 se všemi odborovými svazy. Dohoda zahrnuje šest zásadních cílů:

- posílit politiku zaměřenou na přijímání většího počtu žen, aby se ve skupině zlepšila rovnováha mezi muži a ženami;
- zajistit stejnou úroveň mezd pro muže a ženy za stejnou práci a umožňovat stejné možnosti kariérního růstu;
- podporovat stejné kariérní dráhy a rovnováhu zastoupení mužů a žen v jednotlivých profesích a divizích;
- usnadňovat dosažení vyššího zastoupení žen pomocí zlepšování pracovních podmínek, kvality času stráveného v práci a rovnováhy mezi profesním a rodinným životem;
- podporovat v celé skupině příznivé pracovní prostředí pro pracující rodiče;
- zajistit vnímavost a povědomí o otázkách rovnosti mezi muži a ženami u všech zaměstnanců.

Tato dynamika zlepšování se opírá o sociální dialog s odborovými svazy a doporučení od certifikační agentury AFNOR.

Prodloužením platnosti labelu Rovné příležitosti a podpisem nové dohody o rovných podmínkách hodlá PSA Peugeot Citroën dál nastolovat standardy v této oblasti a pokračovat v inovativní politice zvyšování zastoupení žen a rozvoje rovných příležitostí na pracovišti.

 


Martina Bedrnová                                Radka Matthey
Public relations                                    Public relations
CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu