Vyhledávání

Poprvé v historii se Zámecký vrch jel jako KW BT. Přišly tisíce diváků, které viděly vítězství Rybníčka.

Poprvé v historii Zámeckého vrchu se představili jezdci KW Berg-Trophy a byla to vskutku velká podívaná. Tisíce návštěvníků obklopili tuto sobotu a neděli 2030 metrů dlouhou trať v Náměšti nad Oslavou, a byli svědky velkých bojů jak v jednotlivých třídách, tak v absolutním pořadí Mistrovství Střední Evropy 2009.

Necelé stovce jezdců z České republiky, Slovenska, Rakouska a Polska kraloval po oba dny domácí jezdec Liqui Moly Komvet Teamu Marek Rybníček na voze Mitsubishi Colt Evo 550: „Jsem spokojen úplně maximálně. Musím poděkovat týmu a manželce za podporu! Jel jsem na maximum toho, co to šlo“. V sobotu porazil o dvě sekundy Aleše Mlejnka na formuli Opel Lotus, jezdícímu za Berg-Trophy Team, v neděli o 1,9 sekundy Miloše Zmeškala na Reynardu F3000.

KW Magazín ze závodů do vrchu v Náměšti nad Oslavou ZDE

http://www.berg-trophy.cz/open.php?typ=tv&url=/video/2009/namest_magazin.wmv&stats=8
http://www.berg-trophy.cz/video/2009/namest_magazin.wmv

Rybníček se tak ujal vedení v celkovém pořadí KW Berg-Trophy 2009. V sobotu bral třetí místo Zmeškal, v neděli se pořadí obrátilo a třetí byl Mlejnek. Čtvrté místo patřilo v sobotu i neděli rychle jezdícímu Romanu Bublovi s vozem Mitsubishi Lancer Evo VI, který nechal na pátém místě o 0,2 sekundy nejdříve Michala Novického s Reynardem F3, člena Kovosteel Novitech Sudoměřice, a poté o 0,04 sekundy Vladimíra Vitvera s Lotusem WR-9, jezdce týmu BP Autosport Bruntál.

Velmi početně obsazená třída S-2000 přinesla sobotní vítězství Tomáši Bekovi s Renaultem Clio, který porazil o 1,3 sekundy Aleše Ryše na Opelu Kadett. Třetí místo bral Petr Doležal s vozem BMW 318. Neděli již ovládl nadějný mladík Lukáš Janík z Bruntálu. Ten s vozem Renault Clio Sport porazil druhého Doležala o 0,9 sekundy a o jednu sekundu třetího Jakuba Kohna: „Cítím se opravdu úžasně a jsem opravdu z vítězství překvapený“. Kohn startoval s vozem Opel Kadett.

Tradičně ostré souboje byly ve třídě S+2000. Obě víkendové vítězství patřily Jiřímu Špalkovi, který startoval s vozem Mitsubishi Lancer Evo IX. V sobotu nechal za sebou druhého Davida Komárka, startujícího s „Evem 10“ za Liqui Moly Komvet Team, o 0,8 sekundy. V neděli zase Drahoslava Šuberta o 0,7 sekundy. Ten startoval rovněž s vozem Mitsubishi Lancer a to deváté evoluce. Šubert byl v sobotu třetí o 0,5 sekundy za Komárkem, v neděli mu prohru vrátil a byl druhý o 0,1 sekundy.

Velké souboje přinesla třída E1-1400. V sobotu vyhrál o 0,6 sekundy Jakub Trnka na Suzuki Swift GTi, před rakušanem Ronaldem Lacknerem, startujícím rovněž na „swiftu“. Třetí místo bral Jiří Pražák, jak jinak než s vozem Suzuki Swift. Nedělní souboje se ještě více přiostřily a vítězství připadlo Radimu Firtlovi se Škodou Felicií Kit Car, který nechal všechny Suzuki za sebou. Druhý byl o 0,11 sekundy Lackner, třetí o 0,40 sekundy Pražák a čtvrtý o 0,44 sekundy Trnka!

Třída E1-2000 má jednoho velkého favorita a to Vladimíra Vitvera: „Auto funguje fantasticky, chtěl jsem jet ještě rychleji. První místo je povinnost“. Ten tuto roli s vozem Lotus WR-9 naplnil dokonale. Druhé v pořadí Martina Samka nechal za sebou s velkým náskokem. Samek, startující s vozem Ford Focus Kit Car porazil třetího Jiřího Lose jr. o 0,9 sekundy. Los startoval s vozem Opel Astra OPC. V neděli se dostal na druhé místo za suverénního Vitvera Milan Boháč s Renaultem Clio Sport. Porazil třetího Samka o 1,2 sekundy: „Byl to těžký boj a úspěch mě nakopl do dalších závodů“.

Celý víkend zpestřil svými kousky slovenský showman Igor Drotár se svojí Škodou Octavií WRC. Jeho exhibice byla jedinečná: „Úžasné prostředí a krásné městečko“. Pořadatelům z ASK Náměšť nad Oslavou v čele s panem Ivanem Rybníčkem se závody opravdu podařily, organizace klapala na jedničku, bylo nádherné počasí, co více si přát: „Jsem nesmírně šťastný, že se závody obešly bez nehody. Diváci si nemohli na startovní pole stěžovat. Další ročník se budeme snažit udělat společně s KW Berg-Trophy ještě lépe“. Všichni se rozjížděli ke svým domovům s přáním návratu do tohoto krásného prostředí, do tak úžasné atmosféry, i v roce 2010.

Veškeré informace k závodu, tak i seriálu KW Berg Trophy, naleznete na webových stránkách www.berg-trophy.cz.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu