Vyhledávání

Prodej vozů Hyundai v Evropě dosáhl v prvním čtvrtletí 2010 nového rekordu

Rekordní prodej v 1. čtvrtletí přinesl značce Hyundai vyšší podíl na trhu

Offenbach/Praha, 20. dubna 2010

Prodej vozů Hyundai v Evropě dosáhl v prvním čtvrtletí 2010 nového rekordu, když přinesl korejské značce dosud nejvyšší podíl na evropském trhu, a to ve výši 2,7 %. Aktuální statistické údaje Evropského sdružení výrobců automobilů ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) ukazují, že v období od ledna do března bylo prodáno 100 758 vozů Hyundai, což je vůbec nejlepší čtvrtletní výsledek od roku 1978, kdy byl zahájen dovoz vozů této značky do Evropy.

Úspěšný vstup do letošního roku naznačuje, že je Hyundai na nejlepší cestě ke splnění cíle zvýšit tržní podíl za celý rok na 2,75 % poté, co v roce 2009 tento ukazatel vzrostl na 2,4 %.

Během prvních tří měsíců roku 2010 si nejlépe vedly vozy segmentu C, tedy i30 a nové kompaktní SUV ix35. Modelová řada i30 dosáhla s více než 31 000 prodanými vozy nejlepšího prodejního výsledku za všechna čtvrtletí od jejího uvedení na trh v roce 2007. Nový Hyundai ix35 překonává veškerá očekávání, když během prvního měsíce prodeje přijali dealeři více než 33 000 objednávek, což představuje přibližně 70 % původně plánovaného objemu prodeje za celý rok.

V prvním čtvrtletí 2010 byl představen také nový paket poprodejních služeb „Triple5“, který je tvořen pětiletou zárukou, pětiletou asistenční službou a každoročními prohlídkami stavu vozidla zdarma po dobu prvních pěti let. Paket „Triple5“ byl poprvé uveden pro modelovou řadu ix35.

Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, komentoval výsledky za první čtvrtletí 2010 následovně: „Pro Hyundai to bylo nevšední období, zejména z pohledu prodejních úspěchů modelových řad i30 a ix35. Získali jsme tak solidní pozici pro dosažení celoročního cíle v Evropě. Před námi nyní stojí výzva udržet příznivý vývoj po zbývající část roku.

Očekáváme, že nový ix35 se bude i nadále těšit velkému zájmu a bude generovat nové prodeje, zatímco agresivní marketing podpoří poptávku i po ostatních klíčových modelech z výrobního programu značky Hyundai.“


Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, je součástí skupiny Hyundai-Kia Automotive Group, která je od roku 2007 pátým největším výrobcem automobilů na světě a zahrnuje přes dvacet dceřiných společností a přidružených organizací působících v různých oborech automobilového průmyslu. Společnost Hyundai Motor s více než 75 000 zaměstnanci prodala v roce 2009 přibližně 3,1 milionu vozidel po celém světě a dosáhla tak obratu 41,8 mld USD (včetně zahraničních závodů, při průměrném směnném kurzu 1276 wonu za americký dolar). Vozidla značky Hyundai se prodávají ve 193 zemích prostřednictvím 6000 dealerství a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor a jejích produktech naleznete na adrese: www.hyundai.com nebo na českých webových stránkách www.hyundai.cz.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu