Vyhledávání

Proslulá DJ Lucca si vybrala Audi A3 Sportback

DJ Lucca bude jezdit v Audi

· Proslulá DJ Lucca si vybrala Audi A3 Sportback

DJ Lucca, čtyřnásobná vítězka ankety Czech Dance Music Awards, a také čerstvá maminka tříměsíčního syna Michala si převzala nový vůz Audi A3 Sportback. „Hledala jsem svižné auto do města, s kterým bez problémů všude zaparkuji, a hlavně auto bezpečné, protože jezdím teď všude se synem Michalem,“ svěřila se hvězda mixážních pultů. „
Vybrala jsem si Audi proto, že je to kvalitní vůz, navíc oceňuji tohle auto také po designové stránce. Má i řadu prvků, které zvýší naši bezpečnost na cestách,“ pochvaluje si Lucie Kvasnicová, jak se občanským jménem DJka jmenuje. Nový vůz si Lucca vybrala v Autosalonu Klokočka, kde ho osobně předal majitel autosalonu Jan Klokočka a Ondřej Kulich, VIP&Fleet manager Audi.

Při předávání doprovodil DJ Luccu její přítel a čerstvý otec jejich syna Michal Dvořák, bývalý člen skupiny Lucie, který se v současnosti nejvíce věnuje hudebnímu projektu Vivaldianno, který připravil společně s Jaroslavem Svěceným.

Muzikantský pár má s cestováním bohaté zkušenosti a oba se shodují, že na českých cestách jim nejvíce vadí samotný stav silnic a bezohlední řidiči. První cesta s novým vozem vedla na zámek Mcely, kde strávili rodinný víkend.

Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu.

V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

PR

 

Fotogalerie

Krasavci z Paříže 2010 objektivem Pavla Malého

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu