Vyhledávání

První snímky „bojovné“ verze pro Latinskou Ameriku: C3 AIRCROSS

V Paříži 6. dubna 2010
CITROËN FRANCE - SERVICE PRESSE

CITROËN C3 AIRCROSS DOBÝVÁ LATINSKOU AMERIKU

V době, kdy model C3 Picasso obsadil v Evropě první místo ve své kategorii, a potvrdil tak svůj obchodní úspěch, představuje Citroën první snímky jeho „bojovné“ verze určené pro Latinskou Ameriku: C3 AIRCROSS, která by měla být uvedena na trh ve druhém pololetí roku 2010.

Tato verze vozu C3 Picasso vznikla celá v projekčních ateliérech v Brazílii a bude se vyrábět v továrně v Porto Real. Jde o odpověď Citroënu na požadavky zákazníků sdružení latinskoamerických zemí Mercosur, kteří mají zájem o vůz dobrodružné povahy a odvážného a svůdného stylu.

Pro styl vozu C3 AIRCROSS jsou typické vysoce postavené světlomety, chromované logo ve tvaru zdvojených šípů a větší vzduchové otvory, vyzařuje z něj síla a expresivita. Hliníkové podélné střešní tyče sahající od čelního skla až po zadní část vozu poskytují dokonalou rovnováhu mezi tvarem a funkčností. Kola Buggy s diamantovým výbrusem a pneumatiky pro kombinované využití vzbuzují okamžitě myšlenky na svobodu a dobývání nových prostor.

Ochranné prahové lišty a označení AIRCROSS zvýrazňují inspiraci světem off-roadů. Příslušnost k rodině SUV podporuje i umístění rezervního kola na víku zavazadlového prostoru, jež také ukazuje na optimální velikost nákladového prostoru.
C3 AIRCROSS, jehož styl a modernost jsou charakteristické pro slogan „Kreativní technologie“ značky Citroën, nabízí vstup do dobrodružného, svobodného a moderního světa pro všechny, kdo chtějí stále víc!

Kontakt pro tisk:
Sébastien Guyot – Tel.: +33158798884 / +33674643129 – e-mail: sebastien.guyot@citroen.com



Značka CITROEN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu