Vyhledávání

PSA posiluje své partnerství s čínskou firmou Dongfeng Motors

PSA Peugeot Citroën posiluje své partnerství s čínskou firmou Dongfeng Motors

· Cíl: 5% podíl na trhu v roce 2015
· Zeštíhlené a efektivnější řízení
· 12 nových modelů uvedených na trh v příštích 5 letech
· 6 nových motorů
· Od roku 2011 nabídka Stop & Start, následovaná uvedením plně hybridních vozů
· Spuštění provozu 3. továrny v roce 2013
· Pokračující rozvoj prodejních sítí

Předseda představenstva PSA Peugeot Citroën Philippe Varin a předseda představenstva skupiny Dong Feng Motors (DFM) Xu Ping oznámili 21. září 2010 společně ve Wuhanu posílení svého partnerství v rámci společného podniku DPCA (Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles).

Posílení tohoto partnerství poskytne společnému podniku nové prostředky k urychlení jeho rozvoje na největším světovém trhu. Toto partnerství se týká 5 základních oblastí:

- Lepší systém řízení: Skupiny PSA Peugeot Citroën a DFM stanovily nová pravidla řízení společného podniku. Díky zjednodušení a standardizaci rozhodovacích procesů bude podnik lépe schopen reagovat na situaci na čínském trhu.

- Posílený produktový plán: posílené partnerství počítá s tím, že se na trh každoročně dostane nejméně jeden nový model na každou značku, celkem půjde o 12 nových modelů DPCA v průběhu příštích 5 let. Tento ambiciózní produktový plán nejen že umožní prohloubit stávající nabídku, ale také rozšířit pokrytí čínského trhu vozy značek Peugeot a Citroën. Od roku 2011, kdy Peugeot uvede na trh model 508, bude jeho nabídka v segmentu D, který představuje 20 % čínského trhu, na nejlepší světové úrovni. Obnovené a posílené bude i produktové portfólio v segmentu C (téměř 50 % trhu), které bude zahrnovat nové tříprostorové vozy speciálně určené pro čínské zákazníky. A DPCA konečně přinese na trh i jedinečnou nabídku v segmentu SUV, který v Číně zaznamenává rychlý růst (9% na trhu, 50 % v meziročním srovnání).

- Plán čistých vozů a posílení nabídka motorů: nabídka motorů DPCA bude v souladu se strategií PSA Peugeot Citroën, jejímž cílem je do roku 2020 snížit emise CO2 u vozů prodávaných v Číně o 50 %, v příštích pěti letech zcela obnovena, na trh bude uvedeno 6 nových motorů o výkonu od 60 do 150 kW. Podnik DPCA tak výrazně přispěje k úsilí Číny snížit emise CO2 a přitom bude schopen splnit očekávání různých typů zákazníků. DPSA se současně zavazuje vyvíjet hybridní vozy, od roku 2011 přijde s nabídkou Stop & Start a později bude následovat plně hybridní řada.

- Nové průmyslové kapacity: PSA Peugeot Citroën a DFM se rozhodly otevřít ve Wuhanu třetí továrnu DPCA na výrobu automobilů o počáteční kapacitě 150 000 vozů, aby tak podpořily současný prudký nárůst prodejů (které mezi roku 2008 a 2010 vzrostly na dvojnásobek). Tato továrna bude určena na výrobu vozů střední a nižší střední třídy a doplní továrnu 1, která brzy dosáhne maximální výrobní kapacity. Spuštění výroby se plánuje na rok 2013. Cílem je zvýšit výrobu DPCA z dnešních 450 000 vozů ročně na 750 000 v roce 2015. Tyto průmyslové kapacity budou splňovat nejpřísnější ekologické standardy.

- Marketing a prodej: DPCA pokračuje v rozvoji svých prodejních sítí Dongfeng Peugeot a Dongfeng Citroën, a to jak z hlediska kvality, tak z hlediska kvantity. Cílem je poskytovat zákazníkům místní služby na nejvyšší úrovni. Do roku 2012 budou mít obě značky koncesionářské zastoupení ve všech 300 největších čínských městech, které bude doplňovat síť několika set prodejních zástupců. PSA Peugeot Citroën také v rámci své strategie rozvoje v Asii zkoumá možnost vyvážet část výroby DPCA (smontované vozy i montážní celky) do dalších zemí regionu.

Všechny tyto iniciativy umožní DPCA dosáhnout cíle, kterým je 5 % podíl na čínském trhu v roce 2015.



Martina Bedrnová                               Radka Matthey
Public relations                                   Public relations
CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu