Vyhledávání

PSA spustila stránky určené novinářům

PSA Peugeot Citroën otvírá « Media Centre » - stránky určené novinářům

PSA Peugeot Citroën otvírá dvojjazyčné francouzsko-anglické on-line středisko « Media Center », které bude novinářům přinášet aktuální informace, vydávané skupinou. Tento nový tiskový nástroj rozšíří a doplní rubriku « Journalist » na korporátních internetových stránkách PSA Peugeot Citroën. Adresa střediska je http://mediacenter.psa-peugeot-citroen.com/en a přístup bude umožněn pouze zástupcům médií.

Aby vyhledávání informací bylo co nejjednodušší, skládají se stránky ze tří hlavních rubrik :
- Na úvodní stránce je rubrika « Lead Story », kde jsou představovány nejaktuálnější novinky skupiny spolu s posledními tiskovými a produktovými zprávami;
- Rubrika « Group Overview » obsahuje databázi údajů o skupině PSA Peugeot Citroën, jeho výrobních zařízeních, obchodních výsledcích a plánech dlouhodobě udržitelného rozvoje;
- V rubice « Strategy » budou uloženy soubory, které shrnují pozici skupiny v rámci 4 hlavních témat : program Cap 2010, prioritní oblasti rozvoje, technologie a životní prostředí, lidské zdroje.

Středisko Media Center bude také spojovacím článkem s ostatními internetovými stránkami, které jsou určeny pro novináře:
- Umožňuje přímý přístup do databáze fotografií « Media Library »;
- Umožňuje přímé propojení na novinářské stránky značek Peugeot a Citroën, a to bez nového přihlášení. Stačí pouze vyplnit tutéž e-mailovou adresu v profilu uživatele na všech třech zmíněných webech.


Radka Matthey Martina Bedrnová
Public relations Public relations
PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu