Vyhledávání

PSA uzavírá partnerství na zvýšení rozvoje telematických automobilových služeb v Evropě

V Paříži dne 15. května 2009

PSA Peugeot Citroën podepisují partnerství se společností P&TLuxembourg na zvýšení rozvoje svých telematických automobilových služeb v Evropě



Společnosti PSA Peugeot Citroën a P&TLuxembourg podepsaly v pátek 15. května 2009 partnerství týkající se řešení integrovaných telekomunikačních systémů, které budou sériově montovány do vozů Peugeot a Citroën od roku 2010 (podle dané verze vozu).

Nové zařízení, které vyvinula skupina PSA Peugeot Citroën, odděluje telematickou funkci od funkcí rádia, navigace a telefonu a zavádí „vestavěnou“ SIM kartu, tzn. kartu, která je součástí autonomního telematického boxu (ATB) zabudovaného ve voze: s tímto řešením bude mít zákazník zdarma a bez přihlašování k dispozici nouzové a asistenční služby,

Tyto služby jsou dnes k dispozici u zařízení kombinujících funkce rádia, navigace, telefonu a telematických služeb, přičemž u těchto musí zákazník používat zvláštní SIM kartu.
S příchodem ATB budou osobní telefonické komunikace probíhat prostřednictvím modulů Bluetooth v audio a navigačním zařízení.

Toto nové zařízení je odpovědí skupiny PSA Peugeot Citroën na případnou evropskou standardizaci nouzového volání – projekt eCall – a představuje podporu rozvoje nových telematických služeb jako je řízení fleetových vozových parků.

PSA Peugeot Citroën dnes v Evropě zastává čelní pozici z hlediska rozvoje telematických zařízení: od roku 2003 bylo zařízením nouzového volání vybaveno více než 700 000 vozů Peugeot a Citroën a přibližně 3 500 osob, které se dostaly do potíží, dostalo pomoc prostřednictvím nouzového volání, jež dnes funguje v 9 evropských zemích.


Na základě podepsané dohody bude společnost P&TLuxembourg zajišťovat pro PSA Peugeot Citroën:
 mobilní telefonní řešení, specificky vytvořené pro automobilové telematické služby
 pokrytí tohoto řešení ve všech 27 evropských zemích plus zemích ESVO (Švýcarsko, Norsko, Irsko), včetně souvisejících prvků řízení.

Tím, že skupina PSA Peugeot Citroën svěřila tuto službu společnosti P&TLuxembourg, získala partnera přinášejícího nejlepší kvalitu roamingových služeb na evropské úrovni a prokázala vůli investovat do rozvoje inovačního řešení.

Toto partnerství společnosti P&TLuxembourg umožní poukázat na vývoj mobilních řešení i u jiných aplikací a vyvíjet novou oblast telematických aktivit. P&TLuxembourg poskytuje skupině PSA Peugeot Citroën svou zkušenost a flexibilitu a vyvíjí specifické telematické řešení, umožňující co nejlépe zareagovat na specifická očekávání zákazníků.




O společnosti P&TLuxembourg:
P&TLuxembourg je nejvýznamnějším poskytovatelem telekomunikačních služeb v Lucembursku. V telekomunikačních službách nabízí P&TLuxembourg komplexní škálu hlasových a datových služeb, určených soukromým a profesionálním zákazníkům. Mobilní síť LUXGSM, kterou provozuje P&TLuxembourg, je od svého vstupu na trh v roce 1993 nejvýznamnější lucemburskou sítí, se světovým roamingovým pokrytím ve více než 120 zemích. Společnost P&TLuxembourg byla první, která v Lucembursku v roce 2001 zavedla službu mobilního přenosu dat GPRS, v roce 2003 provedla první komerční volání UMTS a v roce 2007 datovou službu HSDPA. Nová, plně redundantní jádrová síť umožní řídit datové relace zřízené v rádiových sítích a zajistit jejich přesun do IP sítí.
P&TLuxembourg rovněž v Lucemburku nabízí velkokapacitní služby prostřednictvím optické sítě, která spojuje všechna datová střediska a velké podniky. Mezinárodní optická síť společnosti P&TLuxembourg TERALINK nabízí nové možnosti v lucemburském odvětví informačních a komunikačních technologií s kapacitou připojení, která může dosáhnout až 40 GB/s. Na začátku roku 2008 přišla společnost P&TLuxembourg s televizní obchodní nabídkou IPTV cestou ADSL. Společnost je rovněž hlavním poskytovatelem internetového přístupu v Lucembursku.



O skupině PSA Peugeot Citroën:
Skupina PSA Peugeot Citroën je evropským výrobcem mezinárodního významu, který spojuje dvě značky nabízející inovační modelové řady rozdílného stylu: Peugeot a Citroën.
Skupina, která je obchodně zastoupena ve 150 zemích, prodala v roce 2008 po celém světě 3,3 milionů vozů a více než třetinu svých prodejů realizuje mimo západní Evropu.
Skupina PSA Peugeot Citroën se prosadila jako světově uznávaný lídr trhu z hlediska ekologických řešení. V roce 2008 prodala již třetí rok po sobě více než milion vozů s emisemi do 140 gramů CO2 na kilometr. Skupina se zasazuje i za bezpečnost silničního provozu, které každoročně věnuje velkou část svého výzkumného a vývojového rozpočtu.



Martina Bedrnová  Radka Matthey
Public relations    Public relations
CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu