Vyhledávání

Šest napínavých epizod a v hlavních rolích Justin Timberlake a Audi A1

 Velkolepé kino: Justin Timberlake a A1

• Film rozdělený do šesti napínavých epizod, v hlavních rolích Justin Timberlake a Audi A1
• Víc než jen film: interaktivní prvky otvírají nového možnosti
• Od 4. května až do 8. června každé úterý na www.audi.com/a1


Ve filmu jde samozřejmě o A1. A přece zůstává nové kompaktní Audi zdrženlivě v pozadí. Není divu, když Justin Timberlake a Dania Ramirez rozvinou před očima diváků napínavý a tajemný příběh, jehož šest epizod bude možné postupně zhlédnout na internetu. A na internetu jsou hranice mezi realitou a fikcí často rozmazané. Kdo je ten John Frank, kterého hraje Justin Timberlake? Do čeho se zapletl? První indicie nabízí úvodní díl, který byl zveřejněn 4. května. Napětí bude narůstat s každou novou epizodou až do
8. června.

„The Next Big Thing“: Justin Timberlake je John Frank, přímočarý specialista na IT, který potká tajemnou Toni, kterou hraje Dania Ramirez. John jí může zachránit život. Postupně bude prozrazeno více, taková je idea. Napětí stoupá až k finále, poslednímu dílu. Také mezi jednotlivými epizodami nebude na internetu místo pro nudu. Interaktivní prvky prozradí ke každému dílu tajemství, podrobnosti a informace ze zákulisí. Uživatelé se mohou seznámit s postavami a podívat se na film z neobvyklé perspektivy, zatímco jednotlivá ohlédnutí doplňují děj.

Švédský režisér Henrik Sundgren točil s až osmi kamerami pět dní v úzkých uličkách, na parkovišti, v kavárnách a klubech. Některé velkolepé scény byly natočeny výhradně pro interaktivní funkce. Natáčení se zúčastnilo přes 40 herců, přibližně stovka spolupracovníků, švédská kapela Torpedo a samozřejmě A1. Všechny epizody dohromady tvoří 16 minut filmu bez započtení virtuální doplňkové nabídky.

„Doba uvedení filmu nebyla zvolena náhodně. Brzy bude zahájen předprodej Audi A1,“ poznamenal Peter Schwarzenbauer, člen představenstva Audi odpovědný za marketing a prodej. „Film má pobavit mladé lidi, cílovou skupinu našeho modelu A1. Zároveň však film nabízí také něco na způsob virtuální zkušební jízdy, neboť ukazuje odvážné jízdní manévry, prezentuje sebevědomý design modelu A1 a dává na odiv technické rafinovanosti. Hlavní představitel Justin Timberlake je od roku 2010 tváří značky Audi.“

Všechny epizody budou prezentovány na www.audi.com/a1. Pouze na této adrese jsou přístupné interaktivní prvky. Doplňková nabídka otvírá dveře do světa za filmovými scénami – a zároveň poskytuje šance na výhru, neboť součástí virtuální nabídky jsou také četné soutěže. Koncept filmu navrhla a jeho realizaci zajistila agentura „Heimat“, propojení s internetem je dílem agentury „Neue Digitale“.

Nové epizody A1, reportáže ze zákulisí a fotografie naleznete až do 8. června vždy v úterý na www.audi-a1-mediaguide.com. Film je také uveřejňován na http://www.facebook.com/pages/The-next-big-Audi/116914458334869.





Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 34,2 miliardy EUR a zisk před zdaněním 3,2 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 46 500 v Německu. Značka se čtyřmi kruhy každoročně investuje zhruba 2 miliardy EUR, aby udržela svou pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů. V roce 2009 značka Audi oslavila své 100. narozeniny. Společnost založil August Horch 16. července 1909 ve Zwikau a pojmenoval ji latinským překladem svého příjmení („Slyš!“).

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu