Vyhledávání

Škoda Auto je hlavním oficiálním sponzorem MS v ledním hokeji už po sedmnácté za sebou

Škoda Auto je hlavním oficiálním sponzorem MS v ledním hokeji už po  sedmnácté za sebou

ŠKODA AUTO JE HLAVNÍM SPONZOREM A OFICIÁLNÍM VOZEM MS V LEDNÍM HOKEJI 2009

Škoda Auto je hlavním oficiálním sponzorem 73. MS v ledním hokeji 2009 IIHF už 17. rok za sebou. V historii sportu se jedná o nepřekonaný rekord zapsaný do Guinessovy knihy rekordů jako nejdéle působící hlavní sponzor mistrovství světa v historii sportu.

Kromě klasického obřího loga v centrálním kruhu ledové plochy, které dnes představuje již téměř tradiční znak MS, se Škoda objeví na mantinelech, helmách a dresech českého a slovenského týmu. Nejatraktivnější však bude prezentace zcela nové Škoda Yeti. Yeti je chytrou odpovědí společnosti na stále důležitější ekologické nároky v třídě SUV a zároveň rozšířením modelové palety vozů Škoda. Škoda Yeti, která si nedávno odbyla světovou premiéru na ženevském autosalonu, bude na mistrovství vystavena na zimních stadionech v Bernu a Curychu a v záběrech televizních kamer ji uvidí miliony televizních diváků po celém světě.

Flotila 40 stříbrných automobilů Škoda složená z modelů Superb, Octavia Combi a Octavia Scout bude plnit úlohu „oficiálního automobilu MS v ledním hokeji 2009 IIHF“. Je určena především k přepravě funkcionářů a hostů šampionátu mezi dvěma pořadatelskými městy - moderním Curychem, největším švýcarským městem, a historickým Bernem, hlavním městem země.

Pro Švýcarsko bude MS v ledním hokeji IIHF největší sportovní událostí roku 2009. Organizační výbor očekává účast více než 300.000 diváků v ochozech stadionů a asi 700 milionů bude sledovat porci 56 zápasů v televizi. Více než 190 televizních stanic bude vysílat asi 3.000 hodin špičkového světového ledního hokeje do více než 100 států po celém světě. „Jako dlouhodobý hlavní sponzor jsme významnou měrou přispěli k senzačnímu nárůstu popularity ledního hokeje.

Tato enormní pozornost mezinárodních médií a veřejnosti přirozeně nabízí jedinečnou příležitost pro budování povědomí o naší značce a pro představení našich vozů široké veřejnosti,“ říká Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace společnosti Škoda Auto, a dodává: „Viditelná přítomnost naší značky a produktů a udržování úspěšných a spolehlivých vztahů vysílá velmi významný signál našim zákazníkům, zaměstnancům, partnerům a samozřejmě fanouškům ledního hokeje na celém světě.“

Švýcarský dovozce Škoda AMAG oslavuje mistrovství nabídkou zvláštního modelu Škoda Roomster „COOLY“, který získal svůj název podle sympatického maskota mistrovství. Flexibilní, mnohostranné, spolehlivé a univerzální použití - to jsou přednosti, které platí pro Roomster „COOLY“ stejně jako pro řadu skvělých hokejových šampiónů, kteří budou během čtrnáctidenního mistrovství předvádět špičkový lední hokej.

 


Jaroslav Černý, Podniková komunikace

 

PR

 

Fotogalerie

Škoda na Autosalonu v Ženevě 2009

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu