Vyhledávání

ŠKODA pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France

ŠKODA pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France

Sponzoring Tour de France byl pro společnost ŠKODA úspěšný
› Značka se prezentovala několika miliardám diváků na celém světě
› Slavný závod okolo Francie podporovala automobilka už poosmé
› Jürgen Stackmann předal na Champs Elysées trofej vítězi závodu
› Vítězové získají exkluzivní skleněné poháry z Čech

Mladá Boleslav/Paříž, 24. června 2011 – ŠKODA pozitivně bilancuje letošní sponzorskou podporu Tour de France. Poosmé za sebou byla česká automobilka letos hlavním sponzorem nejtvrdšího cyklistického závodu světa, který dnes skončil na Champs Elysées v Paříži. Značka se přitom s flotilou 300 vozů a s mnoha akcemi v souvislosti se závodem angažovala více než kdykoli předtím. ŠKODA byla navíc partnerem hned devíti profesionálních týmů i technické asistence Mavic. Zlatým hřebem bylo dnešní předání hlavní trofeje vítězi Tour Cadelovi Evansovi z rukou člena představenstva společnosti ŠKODA pro oblast prodeje a marketingu Jürgena Stackmanna.

Jsme hrdi na to, že jsme už poosmé za sebou jako partner podpořili tuto fantastickou sportovní událost“, zdůraznil Stackmann. „Byly to v každém ohledu vynikající tři týdny. Jezdci podávali mimořádné výkony a v jednom z nejnapínavějších závodů kolem Francie ukázali, v čem spočívá fascinace tohoto sportu. Pro značku ŠKODA byla tato Tour opět dokonalou příležitostí k tomu, aby se prezentovala několika miliardám diváků. Naše silné zastoupení na Tour dále zvýšilo známost a image naší značky na celém světě.“ Organizátorům závodu dala ŠKODA k dispozici hned 300 vozů, které sloužili vedení závodu, VIP-hostům i zástupcům médií z celého světa. Ve flotile byly zastoupeny všechny modely, které může automobilka v současnosti nabídnout, od Fabie až po Superb.

ŠKODA se samozřejmě aktivně prezentovala i v reklamní karavaně. I při závěrečném vyvrcholení závodu v podobě vyhlášení vítězů na slavném pařížském bulváru byl automobilka zastoupení: trofej, kterou vítězi předal Jürgen Stackmann, navrhl šéfdesignér automobilky ŠKODA Jozef Kabaň a jeho tým, vyrobena pak byla ručně českými sklářskými mistry.

Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie ŠKODA. Kromě Tour de France značka podporuje také Giro d´Italia a mistrovství světa v silniční
cyklistice. Navíc je ŠKODA aktivní i oblasti masové cyklistiky. Příkladem je česká akce „Kolo pro život“ a berlínský „Velothon“.

 

Evžen Krauskopf, Communications

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu