Vyhledávání

Skupině Orange byly v slavnostně předány klíče k sedmdesáti vozům C DS3

Prvních 70 vozů Citroën DS3 v barvách optické sítě Orange
 
Skupině Orange byly v pařížském Yacht Clubu slavnostně předány klíče k sedmdesáti vozům Citroën DS3. Během několika měsíců budou zaměstnanci skupiny Orange jezdit ve více než 200 vozech Citroën DS3.
 
Citroën dnes předal skupině Orange 70 vozů Citroën DS3 v barvách optické sítě. Tyto modely budou určeny pro techniky, ale také obchodníky či manažery skupiny Orange. Skupina těmito vozy postupně vybaví více než 200 zaměstnanců po celé Francii.
 
Skupina Orange si pro modernizaci svého automobilového parku zvolila model Citroën DS3, protože řidiči nabízí moderní design, vynikající komfort a optimální bezpečnost a současně dosahuje skvělých výkonů z hlediska šetrnosti k životnímu prostředí. Díky motoru e-HDI 90, který si skupina Orange vybrala, činí emise CO2 pouhých 98 g/km. Začlenění tohoto modelu do vozového parku Orange odpovídá novým zadávacím podmínkám pro vozový park, které si skupina Orange stanovila. Pro každou kategorii vozů je v nich stanovena prahová hodnota emisí CO2 a cílem je postupně nahradit stávající vozy modely, které méně znečišťují životní prostředí.
 
Pro Citroën znamená dodávka vozů DS3 velmi významný moment, který opět ukazuje, že značka Citroën přináší konkrétní odpovědi přizpůsobené potřebám profesionálů. Citroën DS3 je v tomto směru skvělou volbou, protože jde o auto s výrazným temperamentem, které překvapuje svou univerzálností a dynamikou a přitom šetrným přístupem k životnímu prostředí. Tento model, který se na trh dostal v březnu 2010, se setkal s opravdovým úspěchem, ve Francii již bylo přihlášeno téměř 60 000 vozů. DS3 dnes elegantně a hrdě nese barvy typické pro technologii optických vláken skupiny Orange.
 
Tato operace představuje rovněž techniku street marketingu: Orange chce trvalým ozdobením části svého vozového parku novým logem optické sítě poukázat na dlouhodobý závazek svých týmů rozvíjet optickou síť a informovat o tom co nejširší veřejnost. Vozy Citroën DS3 v barvách optické sítě Orange pomohou upozornit zákazníky na postupný příchod této nabídky, která představuje skutečnou revoluci pro uživatele, pokud jde o uživatelský komfort, protože je až desetkrát rychlejší než širokopásmový přenos ADSL.
 
Skupina má za cíl zavést optickou síť do roku 2015 do všech velkých i středně velkých měst, v roce 2015 má pokrýt 10 milionů domácností a v roce 2020 15 milionů, tj. přibližně 60 % francouzských domácností. Dnes je k dispozici ve 20 největších francouzských aglomeracích s více než 900 000 připojitelnými byty.
 
 
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh novou řadu výrobků. Po modelu Citroën DS3 následoval v roce 2011 DS4 a nyní i DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 7 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010
www.citroen-presse.com www.citroen.com
 
Skupina Orange
France Télécom-Orange je jedním z předních světových telekomunikačních operátorů. K 30. září 2011 měla 170 000 zaměstnanců, z toho 102 000 ve Francii a za prvních devět měsíců roku 2011 dosáhla obratu 33,8 miliard eur. Skupina působí v 35 zemích, k 30. září 2011 měla 221 milionů zákazníků, z toho 145 milionů tvoří zákazníci značky Orange, což je jediná značka skupiny poskytující internetové, televizní a mobilní služby ve většině zemí, kde má skupina zastoupení. K 30. září 2011 měla skupina ve světě 162 milionů zákazníků mobilních služeb a 14 milionů uživatelů širokopásmového internetu ADSL a optických sítí. Orange je jedním z předních evropských operátorů nabízejících mobilní služby a internetový přístup ADSL a jedním z hlavních světových poskytovatelů telekomunikačních služeb nadnárodním společnostem pod názvem Orange Business Services.
S obchodním projektem „conquêtes 2015“ („dobývání 2015“) se Orange obrací jak na své zaměstnance, tak na své zákazníky, akcionáře a obecněji na celou společnost, ve které působí. Přichází s konkrétními akčními plány, které se týkají zaměstnanců skupiny, jimž je určena nová vize lidských zdrojů, sítě, v rámci níž se má vybudovat infrastruktura budoucnosti, o kterou se bude skupina opírat při svém dalším růstu, zákazníky, kterým hodlá nabídnout to nejlepší ze všech operátorů zejména díky zlepšení služeb a zrychlení mezinárodního rozvoje.
Skupina France Télécom (NYSE:FTE) je kótována na pařížské burze Euronext Paris (oddělení A) a na newyorské burze New York Stock Exchange.
Více informací (na internetu a pro mobilní telefony): www.orange.com, www.orange-business.com, www.orangeinnovation.tv
 
Orange a jakýkoliv produkt či služba skupiny Orange, které jsou v této zprávě citovány, jsou chráněny ochrannými známkami, které patří společnostem Orange Brand Services Limited, Orange France nebo France Télécom.
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu