Vyhledávání

Soutěž Créative Awards letos se třemi kategoriemi

CITROËN CRÉATIVE AWARDS: druhý ročník!

Citroën, povzbuzený úspěchem prvního ročníku soutěže Créative Awards, se rozhodl v roce 2011 soutěž zopakovat, a ještě ji rozšířit! Soutěž, kterou značka letos vyhlašuje, se totiž dělí do tří hlavních kategorií, souvisejících se třemi velmi odlišnými oblastmi, v nichž lze projevit kreativitu: Idea Contest, Video Contest, Style Contest!
· Idea Contest
Zpestřit pobyt a čas strávený na palubě vozu a současně reagovat na nové výzvy spojené s cestováním? To je první úkol, který Citroën uživatelům internetu zadává! Tento úkol je otevřen všem, kdo se chtějí pokusit vymyslet technologické koncepce, které bude možné přetvořit v inovace. Hlavními motty jsou bezpečnost, pohoda a zábava.
· Video Contest
Přijít s novou interpretací principů kategorie Premium? Právě o to usiluje nejnovější Citroën DS5. Druhá výzva se týká natočení video klipu v délce 30 – 90 vteřin, který bude co nejlépe vystihovat reklamní slogan třetího modelu řady DS: „DS5 mění definici luxusu, neboť časy se mění a kritéria také“. Film se bude promítat na nejrůznějších akcích v průběhu roku 2012.
· Style Contest
A nakonec si promluvíme o módě, v souvislosti s modelem Citroën DS3 Ultra Prestige, který byl představen na frankfurtském autosalonu v opět luxusnějším provedení (kola s diamantovým výbrusem, kožené čalounění Club s úpravou Bracelet, černobílé odstínování barev a palubní deska v bílé kůži Club). Amatérští i profesionální módní návrháři mohou navrhnout oděv, který by si mohl(a) hrdě obléct muž či žena fotografovaný(á) na palubě tohoto elegantního městského auta…
Kdo vystřídá laureáta za rok 2010, italského designéra Flavia Melchiorreho, jehož motiv střechy již dnes figuruje v nabídce Citroënu DS3? Pravidla soutěže naleznete na stránkách věnovaných soutěži: www.citroencreativeawards.com! Účastníci mají čas přesně do 30. listopadu, aby projevili odvahu a překvapili porotu. Výsledky budou vyhlášeny na začátku prosince.
Porota, které bude předsedat ředitel pro výzkum a inženýring skupiny PSA Peugeot Citroën Marc Duval-Destin, rozdělí mezi první tři účastníky v každé kategorii 18 000 € (1. cena: 3 000 € / 2. cena: 2 000 € / 1. cena: 1 000 €). V úloze porotců se představí osobnosti z různých oborů jako Véronique Morali, ředitelka společnosti Fimalac Développement a zakladatelka internetového magazínu Terrafemina, Nicolas Henchoz, zakladatel a ředitel centra EPFL+ECAL Lab (katedra Ecole Polytechnique Fédérale v Lausanne, vytvořená ve spolupráci s Ecole cantonale d’art de Lausanne), Fernando Calmon, brazilský motoristický novinář a autor rubriky „Alta Roda“, Xu Qun, vydavatel a šéfredaktor magazínu „Car and Drive“ v Číně, Augustin Paluel-Marmont, spoluzakladatel firmy „Michel & Augustin“, Carlo Antonelli, ředitel časopisu Wired, Iain Percy, britský jachtař a dvojnásobný zlatý medailista z Olympijských her, ale také Xavier Duchemin, ředitel pro marketing a komunikace společnosti Citroën, Thierry Metroz, ředitel Design centra značky Citroën, a Thomas d’Haussy, hlavní manažer modelové nabídky Citroën.
Oficiální předání cen proběhne v lednu 2012 v Paříži, vítězové za rok 2011 budou mít příležitost exkluzivně navštívit Centrum virtuální reality Citroën a vyzkoušet si zde simulátor řízení!



Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu