Vyhledávání

Spuštění prodeje sedanu 308 značky Peugeot na čínském trhu

Spuštění prodeje sedanu 308 značky Peugeot na čínském trhu
Šanghaj: spuštění prodeje sedanu 308
Uvedení třetího vozu značky Peugeot na čínský trh za posledních 18 měsíců
Peugeot 308 sedan, který byl v předpremiéře představen v polovině září na autosalonu v Čcheng-tu, byl 20. října u příležitosti celonárodního shromáždění čínských prodejců a médií uveden na čínský trh.
 
Peugeot 308 Dong Feng, vyráběný v továrně 1 společného podniku DPCA ve Wuhanu, posílí nabídku značky na neustále rostoucím čínském trhu, především v kategorii střední třídy, což je strategický segment představující 50 % prodejů na tomto největším automobilovém trhu na světě.
 
Peugeot hodlá s touto novinkou posílit svou přítomnost v tomto velice konkurenčním segmentu. Cílem značky je prodat během 12 měsíců 60 000 vozů. Celková nabídka značky Peugeot v čínském segmentu střední třídy, kterou zastupuje model 307, 408 a od nynějška i 308, by tak měla představovat 150 000 vozů ročně, tedy přibližně 60 % všech prodejů značky v roce 2012.
 
Sedan 308 používá platformu 2 skupiny PSA Peugeot Citroën, která by se včetně tohoto nového modelu měla objevovat u 1,3 milionů vozů ročně. Vůz Peugeot 308 Dong Feng má tedy k dispozici nejlepší dostupné technologie a veškeré průmyslové know-how skupiny.
 
Uvedením tohoto modelu na trh se začíná psát nová strana historie „trojkové“ řady Peugeot. Tu zahájil v roce 1936 model Peugeot 301 a od tohoto roku dodnes se prodalo 11,2 milionů vozů, jejichž název začínal číslem 3. Celkově značka Peugeot prodala 56 milionů vozů.
 
Společnost Dong Feng Peugeot využila zmíněné celonárodní shromáždění k prezentaci vozu Peugeot 308 Dong Feng celkem 241 koncesionářům ze 191 čínských měst. Značka uvádí na čínský trh za méně než 18 měsíců již třetí místně vyráběný model a společně s importovanými modely Peugoet RCZ a 3008 tak pokračuje v rozšiřování modelové řady.
 

 

 

 

PR

Radka Matthey

 
Peugeot
Značka s 10 000 prodejními místy zastoupená v 160 zemích světa, značka, která spojuje intenzivní emoce a hledání dokonalosti. V roce 2010, kdy Peugeot oslavil 200 let své existence, potvrdil pozici nejprodávanější francouzské značky na světě a postoupil o jedno místo v celosvětovém žebříčku automobilek (na 9. pozici) s prodejem 2 142 000 vozů.
Peugeot je jedinou automobilovou značkou, která poskytuje komplexní nabídku prostředků globální mobility čítající osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a servisní a doplňkové služby včetně programu mobility Mu.
 

Fotogalerie

P 308 na čínském trhu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu