Vyhledávání

Street Mapper je úspěšný a zaznamenal více než 5 milionů návštěvníků

Paříž, 4. ledna 2011
S CITROËNEM DS3 POKRAČUJE DOBRODRUŽSTVÍ STREET MAPPER

Webový magazín „Street Mapper“, který se po celé Evropě setkal s obrovským úspěchem a zaznamenal více než 5 milionů návštěvníků, pokračuje ve svém tažení s vozem Citroën DS3. V této nové sezóně se program, který představuje novou formu městského průvodce, vrací do Paříže a představuje eklektické hosty jako je módní návrhář Jean-Charles de Castelbajac a naprosto novou technologii „Meta Tag“ umožňující návštěvníkovi vstoupit přímo do filmu.

Hosté pořadu „Street Mapper“ odjíždějí ve voze Citroën DS3 za nejnovějšími trendy a představují divákům kulturní život evropských velkoměst: Paříže, Londýna, Berlína, Bruselu, Barcelony a Říma. Tento moderní zábavný program, který je na internetu k vidění od dubna 2010 a je k dispozici i jako aplikace pro iPhone a iPad, se v Evropě setkal s obrovským úspěchem, rekordního zájmu se dočkal ve Velké Británii, kde žije téměř čtvrtina jeho návštěvníků.

„Street Mapper“, který je věrný image vozu Citroën DS3, pro něhož je typický výrazný styl a nekonvenční duch, představuje lidi, kteří jsou zanícení pro městskou kulturu, dělí se o svůj pohled na Paříž a provádějí návštěvníky po svých oblíbených koutech tohoto města. Ve dvou nových epizodách sedí za volantem vozu Citroën DS3 při návštěvě města luxusu a módy Abdel Bounane, šéfredaktor magazínu „Amusement“ (Zábava), a Jean-Charles de Castelbajac, francouzký návrhář, který obléká umělce mezinárodní scény.
Ve snaze nabídnout opět o něco bohatší a inovativnější obsah přichází tento nový opus s dosud nevídanou technologií „Meta Tag“, která návštěvníkům umožní surfovat přímo ve filmu. Jediným kliknutím je nyní možné propojit celý web se záběry v nabídce, s možností navštívit interaktivní mapy prohlížených míst, napojit se na profil hostitelů a dokonce i na jejich sociální sítě.

Všechny epizody magazínu „Street Mapper“ jsou k dispozici on-line na adrese http://www.ds3streetmapper.citroen.com a na zábavné platformě www.konbini.com.
Fotografie k dipozici na http://www.citroen-presse.com.

Pro více informací:
Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.


Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3. CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu