Vyhledávání

Své nové Audi Q7 si převzala Tereza Maxová, světoznámá modelka

Tereza Maxová je věrná značce Audi
 
Praha, 16. srpna 2011 – Své nové Audi Q7 si před pár dny převzala Tereza Maxová, světoznámá modelka a zakladatelka nadace, která nese její jméno a pomáhá opuštěným dětem.
 
Značku Audi si Tereza Maxová oblíbila už před mnoha lety. Její nové Audi Q7 je proto již čtvrtým vozem této značky. Topmodelka ví zcela přesně, jaké důvody vedou k tomu, že zůstává věrná: „Kupuji si opět vůz značky Audi, protože pro mě i celou moji rodinu znamená bezpečnou a pohodlnou jízdu. Nejvíce na něm oceňuji spolehlivost a komfort. Současně se mi líbí i jeho design.“
 
Tereza Maxová si vybrala verzi 3.0 TDI clean diesel s osmistupňovou automatickou převodovkou tiptronic – ta je pro ni jednou z podmínek. Posadit se k „manuálu“ prý může zapříčinit doslova „kuriózní situace“.
 
Ačkoli má Tereza Maxová, která řídí od svých 19 let, spoustu řidičských zkušeností, ráda si užívá jízdu i na místě spolujezdce. Na rozdíl od Čech, kde jí vadí stav silnic a dopravní zácpy, je situace v Monaku, kde bydlí, diametrálně jiná. „V Monaku, které má rozlohu necelé 2 km2, je lepší všude dojít pěšky,“ směje se nastávající maminka.
 
Úspěšné modelce vůz předal vedoucí Fleet&Marketing Audi Ondřej Kulich. První cesta s novým Audi Q7 vedla na návštěvu k mamince.

 

 

 
Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.
 
Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu