Vyhledávání

Testovací jízdy připravené v rámci "Žena a auto" vzbudily u návštěvnic "Brna" nečekaný zájem

Testovací jízdy připravené v rámci

Řidičky si chtějí projet silná auta

Testovací jízdy připravené v rámci zvýrazněného tématu letošního ročníku "Žena a auto" vzbudily u návštěvnic nečekaný zájem. Během víkendu se na polygon vypravilo přes 200 řidiček, které bez váhání usedaly za volant džípů i luxusních limuzín.

Jízda zručnosti na volné ploše A přitahuje pozornost mnoha návštěvníků, ale možnost osahat si výbavu a jízdní vlastnosti dvacítky krásných vozů tady dostanou jen ženy. Automobilky, které testovací vozy zapůjčily, toho určitě nelitují, protože ženy se k autům chovají mnohem opatrněji než muži. „Ženy jsou klidné řidičky a mají k autům respekt. Určitě jsou opatrnější a na polygonu se nesnaží za každou cenu přidávat plyn, zatímco muži by na autě chtěli poznat spíš jeho výkon než manévrovací schopnosti," říká Miroslav Klásek, instruktor autoškoly, školy bezpečné jízdy i školy smyku a jeden z odborníků, kteří řidičkám na veletrhu radí a asistují. Zájemkyně na polygonu absolvují jízdu mezi kužely, parkování couváním do garáže i proti zdi.

„Ženy to zvládají dobře, poradit někdy potřebují jen s obsluhou, protože zatím třeba nejely v automatu," poznamenal instruktor. Právě velké silné vozy s automatickou převodovkou přitom ženy přitahují nejvíce. Nejčastěji si podle pořadatelů vybírají ta největší auta – taková, která doma nemají, a chtějí si je vyzkoušet. "Na dračku" jdou hlavně Mercedes ML, Volkswagen Touareg a Jaguár S Type, ale velký zájem je také o kabriolet značky Mitsubishi Colt, Chevrolet Captiva a další vzhledově zajímavé vozy. Na vyzkoušení čekají i Audi A5, Kia cee´d, Volvo C30, Smart for two a další lahůdky.

Vedle testovací jízdy mohou ženy bezplatně využít poradenství zkušených instruktorů, v sousedství je připravena příjemná kavárna "Žena a auto" a další bohatý program. Po návratu z polygonu řidičky vyplní anketní lístek s hodnocením vzhledu, výhledu z auta a zodpoví otázku, zda by si tento vůz koupily. Z vyplněných anketních lístků se na pódiu každou hodinu losuje několik výherkyň o ceny jako například kosmetika, nápoj Alcohol Killer, který v těle odbourává alkohol, nebo poukázka na slevu při koupi autosedačky. Řidičky - matky mohou navštívit poradenský stánek předního evropského výrobce autosedaček společnosti Britax, kde se dozvědí, jak správně cestovat s dětmi a především jak správně upoutat autosedačku, protože právě v uchycení dětské sedačky většina rodičů dělá nějakou chybu. Velký zájem návštěvnic vzbudila kosmetická show, kde se představují nové kosmetické metody a zkušené vizážistky ženu nalíčí a poradí jí s péčí o pleť. Program "Žena a auto" na volné ploše A pokračuje až do čtvrtka 14. června.


BVV

 

Fotogalerie

Autosalon Brno 2009 a koncern VW objektivem Karla Kolečka

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu