Vyhledávání

Testování kompletního portfolia vozů Škoda 4x4 180 novináři v okolí Barcelony

Testování kompletního portfolia vozů Škoda 4x4 180 novináři v okolí Barcelony

ŠKODA AUTO PŘEDSTAVUJE NOVINÁŘŮM KOMPLETNÍ PORTFOLIO MODELŮ 4X4

 testování kompletního portfolia vozů Škoda s pohonem 4x4
 kombinace pohonu všech kol a systému mezinápravové spojky Haldex
 pět modelů ve třech modelových řadách
 180 novinářů ze 17 zemí

Mladá Boleslav, 24. ledna 2011 – Škoda Auto pořádá testovací jízdy vozů s pohonem všech kol, během nichž bude možné vyzkoušet vyváženou kombinaci trakce, úspornosti a komfortu, kterou vozy Škoda nabízejí. K dispozici je paleta pěti zástupců ve třech modelových řadách, které jsou schopny uspokojit nároky uživatelů na vůz s pohonem 4x4 napříč segmenty.

Testovací jízdy probíhají v okolí španělské Barcelony ve dnech 24. ledna – 4. února na celkem čtyřech typech trasy. Ve Škoda 4x4 Experience Area si mohou novináři vyzkoušet
nejen vynikající stoupavost či průchodnost vozů terénem, ale také zažít jízdu za podmínek, v nichž se vůz testuje během vývoje, včetně přítomnosti speciálních měřících přístrojů a
techniků Škoda Auto. Tyto „vývojářské testy“ zahrnují zvládnutí extrémních podmínek, do kterých se běžný řidič nedostane, a naplno tak ukazují schopnosti a jízdní vlastnosti vozů
Škoda s pohonem všech kol.

S testování jsou k dispozici vozy s pohonem všech kol a to jak s manuální, tak s automatickou dvojspojkovou převodovkou DSG. Pohon všech kol zajišťuje u současné generace vozů Škoda nejmodernější mezinápravová spojka Haldex čtvrté generace. Vozy Škoda s pohonem 4×4 obdržely mnoho ocenění. Například model Yeti se stal třikrát autem roku 2010 v České republice. V německém časopise Auto Bild Allrad byl vyhlášen nejlepším importovaným vozem do 25 000 eur. Současná nabídka vozů Škoda s pohonem obou náprav je tvořena modely Octavia Combi 4×4, Octavia Scout, Yeti 4×4, Superb 4×4 a Superb Combi 4×4.

Technická úroveň modelů 4×4 je v souladu s růstovou strategií značky Škoda. Cílem růstové strategie je zvyšovat nejen odbyt vozů s okřídleným šípem ve znaku, ale také tržní podíl doma i v zahraničí. Základem celosvětových aktivit naší značky je především stabilizace a další rozvoj na zavedených trzích, stejně jako expanze na perspektivních trzích Číny, Indie a Ruska. Klíčem k dalšímu růstu je však také neustálé zlepšování stávajících modelů, hledání příležitostí v nových segmentech či využití moderních technologií. Úspěch palety vozů s pohonem 4×4 mezi zákazníky značky Škoda správnost této strategie potvrzuje.

V roce 2010 se pro pohon všech kol rozhodlo 15,5 % nových majitelů vozů Octavia Combi, u vlajkových modelů Superb a Superb Combi tvoří podíl 4×4 5,4 %, resp. 15,7 % celkového
objemu. Nejvyšší podíl vozů 4×4 si v uplynulém roce připsal model Yeti. Během prvního plného produkčního roku byl pohon všech kol volbou dokonce pro 39 % řidičů prvního SUV
značky Škoda. Na některých trzích, jako jsou alpské a severské země, jsou tato čísla mnohem vyšší a vozy s pohonem všech kol často dominují většině prodejů.

 

Evžen Krauskopf, Podniková komunikace

 

Fotogalerie

Škoda na Autosalonu v Ženevě 2009

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu