Vyhledávání

Triglav pojišťovna navýšila počet míst pro likvidaci pojistných událostí z osmi na devadesát center

Triglav pojišťovna zkvalitnila proces likvidace, škody již vyřizuje na 90 místech v ČR

Brno, 18. říjen 2010

Triglav pojišťovna navýšila počet míst pro likvidaci pojistných událostí z původních osmi poboček na devadesát center. Pro své klienty navíc nově zřídila špičkové call centrum. Díky novým opatřením se pojišťovně podařilo výrazně zkrátit proces likvidace a zvýšit dostupnost svých služeb na celém území České republiky.

Kromě osmi oblastních poboček mají klienti Triglav pojišťovny nově možnost likvidovat škody na svých vozidlech na dalších 82 místech, které jsou rovnoměrně rozmístěny v Čechách i na Moravě. Triglav pojišťovna tak s partnerskou společností Dekra, která provozuje síť stanic pro technickou kontrolu vozidel, maximálně zefektivnila proces likvidace pojistných událostí. Klienti mohou navíc kontaktovat nově zprovozněné call centrum, kde získají od profesionálních operátorů všechny potřebné informace.

Pro výrazné zkvalitnění našich služeb jsme se rozhodli v rámci oslav desátého výročí působení naší pojišťovny v České republice. Věříme, že špičkové call centrum i podstatné rozšíření míst pro likvidaci posílí naši pozici na tuzemském trhu,“ sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Díky husté síti našich smluvních partnerů nyní dokážeme z hlediska rychlosti a kvality likvidace uspokojit i ty nejnáročnější klienty," doplnil Baný.

Triglav pojišťovně se díky vzniku call centra a významnému rozšíření počtu míst pro likvidaci úspěšně podařilo urychlit proces vyřízení pojistných událostí. Díky realizovaným inovacím se celý proces likvidace zkrátil na 34 dní od nahlášení škody, a to včetně doby potřebné pro shromáždění veškerých podkladů nutných k vyřízení žádosti. Pojišťovna navíc klade důraz na osobní kontakt při likvidaci škod. Klient totiž jedná přímo s likvidátorem, který vyřizuje příslušnou pojistnou událost a je tak schopen zákazníka informovat o aktuálním stavu jeho žádosti.

„Likvidaci pojistných událostí plně přizpůsobujeme mezinárodní metodice a standardům. Proto se nám daří zkracovat dobu vyřízení žádosti a klademe důraz na osobní jednání mezi klientem a naším pracovníkem likvidace,“ uvedl David Nastoupil, vedoucí oddělení likvidace Triglav pojišťovny. „Kvalitu našich nových služeb prověřilo srpnové krupobití v Praze, kdy jsme v jednom dni zaznamenali třistaprocentní navýšení hlášených škod. I přes enormní nárůst hlášení jsme do dvou pracovních dnů všechny pojistné události zaregistrovali a v následujících dvou týdnech provedli kompletní zdokumentování všech škod,“ zdůraznil Nastoupil.


O společnosti Triglav pojišťovna, a. s.

TRIGLAV POJIŠŤOVNA, a. s., vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, odkoupil 100 % akcií této společnosti. V současné době působí na celém území České republiky. Vedle generálního ředitelství v Brně jsou vybudovány obchodní kanceláře tzv. oblastní agentury v Praze, Českých Budějovicích, Ostravě, Pardubicích, Plzni, Liberci, Olomouci a v Brně.

Triglav pojišťovna je součástí mezinárodního finančního konglomerátu Skupiny Triglav, který tvoří kromě pojišťoven na území střední a jihovýchodní Evropy také zajišťovna (Triglav RE), banka a společnosti zabývající se správou investic. Triglav pojišťovna je jeho součástí vedle dceřiných společností z osmi evropských zemí. Skupinu Triglav spojují tři pilíře – pojišťovnictví, správa majetku a bankovnictví.

 

 


Petr Baný
generální ředitel a předseda
představenstva společnosti

Novobranská 544/1, 602 00 Brno
www.triglav.cz 

PR 

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu