Vyhledávání

U vozů C5 sedan i Tourer a u Berlinga se v nabídce objevuje několik nových motorů.

NĚKOLIK NOVÝCH MOTORŮ U VOZŮ C5 A BERLINGO: POZITIVNÍ VÝVOJ PRO ZÁKAZNÍKA I PRO ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

U vozů C5 sedan i Tourer a u Berlinga se v nabídce objevuje několik nových motorů.
U vozu C5 je k dispozici motor HDi 160 FAP se dvěma šestistupňovými převodovkami. Nahrazuje verzi HDi 173 FAP s šestistupňovou mechanickou převodovkou a verzi HDi 138 FAP s šestistupňovou automatickou převodovkou.
Benzínový motor THP 155 nahrazuje rovněž u vozu C5 verzi 2.0 16v a je při této příležitosti spřažen s mechanickou šestistupňovou převodovkou.
Berlingo je nyní vybaveno motorem VTi, který nahradil verzi 1.6i 16v.
Všechny tyto motory splňují novou normu Euro V a umožňují citelné snížení spotřeby paliva a současně emisí CO2.

CITROËN C5: NOVÉ BENZÍNOVÉ A NAFTOVÉ MOTORY

Nový naftový motor HDi 160 FAP je k dispozici se 2 typy převodovek, mechanickou a automatickou, které jsou obě šestistupňové. Tento dvoulitrový motor se systémem Common Rail 3. generace, jehož vstřikovací tlak může dosáhnout 2 000 barů, dosahuje výkonu 120 kW čili 163k CEE při 3 750 ot/min. a jeho maximální točivý moment je 340 Nm, který zůstává konstantní od 2 000 do 3 000 otáček.

U mechanické převodovky jsou uvedené výkony velmi podobné jako u předchozí verze HDi 173 FAP. Spotřeba paliva je ve smíšeném režimu 5,6 l/100 km u sedanu a 5,7 l/100 km u verze Tourer, emise CO2 jsou 147 u sedanu a 149 u Toureru, což představuje snížení o 14 %.
S automatickou převodovkou nahrazuje tento nový motor verzi HDi 138 FAP. Výkony jsou podstatně lepší, spotřeba činí u sednu 6,8 l/100 km a u Toureru 6,9 l/100 km, emise CO2 jsou 179 g/km, takže jde o zlepšení o více než 5 %.

C5 s motorem HDi 160 FAP se prodává od 29 550 € (30 650 u verze Tourer) s manuální šestistupňovou převodovkou a od 30 750 € (31 850 u verze Tourer) s šestistupňovou automatickou převodovkou.


Citroën C5 je rovněž vybaven novým benzínovým motorem THP 155. Tato mechanika s přímým vstřikováním a objemem válců 1,6 litrů, která je výsledkem spolupráce mezi PSA Peugeot Citroën a BMW Group, je opatřena přeplňováním s turbokompresorem. Její maximální výkon dosahuje 115 kW čili 156k CEE při 6 000 ot/min. Maximální točivý moment 240 Nm je konstantní od 1 400 do 4 000 ot/min, což zajišťuje bezchybné příjemné řízení: vyšší točivý moment při nízkých a středních otáčkách, výkon při vysokých otáčkách a spokojenost za všech okolností.
Citroën C5 s mechanickou šestistupňovou převodovkou dosahuje v porovnání s předchozí verzí o mnoho lepších výkonů a spotřeby: ve smíšeném režimu je spotřeba 7,1 l/100 km u sedanu a 7,2 l/100 km u verze Tourer. Emise jsou 167 a 169 g/km, což znamená snížení o více než 15 %.
C5 s motorem THP 155 Exclusive se prodává za 30 600 € u sedanu a za 31 700 € u verze Tourer.

CITROËN BERLINGO: NOVÝ BENZÍNOVÝ MOTOR VTi 120

Tato nová úprava přináší citelně lepší komfort při řízení. Berlingo s motorem VTi 120 s objemem 1,6 litrů dosahuje maximálního výkonu 88 kW čili 120k CEE, s maximálním točivým momentem 160 Nm při 4 250 ot/min. Tento motor s proměnlivým časováním sacích i výfukových ventilů má ve smíšeném režimu spotřebu 7,3 l/100 km u pětimístné verze a 7,5 l/100 km u sedmimístné verze. Emise CO2 jsou přitom 169 g/km u pětimístné a 173 g/km u sedmimístné verze, což představuje snížení o 13 %.
Berlingo s motorem VTi 120 Multispace Pack se prodává za cenu 20 200 € včetně DPH.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu