Vyhledávání

V magazínu nazvaném Go SMART naleznou čtenáři od dubna řadu zajímavostí

GO SMART – NOVÁ PODOBA VĚRNOSTNÍHO MAGAZÍNU

V Praze 2. dubna 2009 – Společnost Shell Czech Republic a.s. přináší svým loajálním zákazníkům katalog věrnostního programu SMART v nové podobě. V magazínu nazvaném Go SMART naleznou členové SMART klubu kromě aktuální nabídky dárků také řadu zajímavých článků a praktických rad.

Pro své věrné zákazníky připravila společnost Shell Czech Republic a.s. v tomto roce několik novinek. Jednou z ní je nová podoba SMART katalogu. V magazínu nazvaném Go SMART naleznou čtenáři od dubna tohoto roku jak aktuální nabídku dárků věrnostního programu SMART, tak zajímavé články, informace, rady a doporučení.
Nový katalog s názvem Go SMART navíc získává úplně novou podobu, a to ve smyslu modernějšího grafického designu. V magazínu se rovněž poprvé objevuje i marketingový slogan „Získejte maximum z každé kapky,“ který bude společnost Shell při komunikaci využívat.

„Vedle nových dárků pro naše věrné zákazníky přináší magazín Go SMART mnohem více informací, upravený formát a přitažlivější design,“ uvedl Dušan Nedorost, ředitel provozu čerpacích stanic společnosti Shell v České republice. „Vedle zajímavého čtení v něm čtenáři naleznou řadu užitečných rad a vybírat mohou ze široké kolekce dárků od občerstvení přes sportovní a cestovní potřeby, hračky a hry, domácí spotřebiče nebo aktivity pro volný čas až po předměty z kolekce Ferrari,“ dodal.

Nový Go SMART vyjde letos hned dvakrát. Kromě jarního vydání se mohou členové SMART klubu těšit na další na podzim tohoto roku.

O programu SMART:
SMART je věrnostním programem s nejdelší tradicí pro zákazníky čerpacích stanic na českém trhu. V České republice působí už od roku 1998 a počet zákazníků společnosti Shell, kteří se do něj zapojují, každým rokem stoupá. Řidič, který se stane členem tohoto programu, sbírá prostřednictvím SMART karty body za každé natankování u většiny čerpacích stanic Shell v České republice. Ty pak může vyměnit za produkty ze SMART katalogu. V současné nabídce je více než 150 různorodých produktů – od potravin a nápojů, přes služby mycích linek na čerpacích stanicích až po příslušenství
k automobilům, hračky a hry, potřeby pro domácnost a zahradu, praktické věci pro sport a volný čas či sběratelské kousky pro fanoušky Ferrari. Řidiči mohou také využít možnosti darovat SMART body nadaci Kapka naděje.

Více informací naleznete na: www.shellsmart.com nebo na čerpacích stanicích Shell v ČR.
Royal Dutch Shell plc
Společnost Royal Dutch Shell plc je registrovaná v Anglii a Walesu, má centrálu v Haagu a její akcie jsou kótovány na burzách v Londýně, Amsterodamu a New Yorku. Společnost Shell působí ve více než 110 zemích světa v oblastech průzkumu a těžby ropy a zemního plynu, výroby a marketingu kapalného zemního plynu a zkapalňování zemního plynu, dále výroby, marketingu a přepravy ropných produktů a chemikálií a projektů zabývajících se obnovitelnými zdroji energie zahrnující větrnou a solární energii.



AMI Communications Shell Czech Republic
Dana Frumarová Petr Šindler
Senior Account Manager Manažer komunikace

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu