Vyhledávání

Václav Hudeček, světoznámý houslový virtuóz, si již po třetí v řadě vybral z nabídky Audi

Václav Hudeček, světoznámý houslový virtuóz, si již po třetí v řadě vybral z nabídky Audi
Václav Hudeček si vybral další Audi:
A7 Sportback
 
·         „Je to umělecké dílo,“ říká o A7 Sportback světoznámý houslový virtuóz.
 
Praha, 19. září 2011 – Václav Hudeček, světoznámý houslový virtuóz, si již po třetí v řadě vybral z nabídky značky Audi: tentokrát Audi A7 Sportback. Nový model mu předal Ondřej Kulich, vedoucí Fleet & Marketing Audi.
 
„Je to naše třetí Audi v řadě. Začali jsme před mnoha lety s Audi A6, kterou jsme pak vyměnili za A6 Avant. Teď jsme si s manželkou Evou vybrali Audi A7 Sportback, což není vůz, ale umělecké dílo,“ svěřuje se nadšeně Václav Hudeček. Spisovatelka Eva Hudečková stojí za výběrem barvy, interiéru a kol, Václav Hudeček zase vybíral motorizaci a vybavení vozu co se týče asistenčních systémů apod. „Jako kluk jsem chtěl být pilotem, což se mi nesplnilo, ale za volantem nové „á-sedmičky“ se tak budu cítit. Je to doslova technická lahůdka,“ dodává s úsměvem.
 
Značka Audi se může právem pyšnit mimořádnou spolehlivostí svých vozů. Na dlouhých cestách oceníme také bezpečnost a neoddiskutovatelný komfort. S malým předstihem jsem si koupí tohoto vozu udělal obrovskou radost ke svým šedesátinám,“ prozradil Václav Hudeček.
 

 

 

Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.
 
Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.
 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu