Vyhledávání

Vincent Rambaud jmenován novým generálním ředitelem Peugeotu

Vincent Rambaud jmenován generálním ředitelem značky Peugeot
Vývoj obchodní organizace Značky

Vincent Rambaud byl jmenován generálním ředitelem značky Peugeot s platností od 2. dubna 2010. Působností bude spadat pod J.-M. Galese, ředitele značek skupiny PSA Peugeot Citroën.

Vincent Rambaud (51 let) dosud působil na pozici ředitele zóny Latinská Amerika v rámci skupiny PSA Peugeot Citroën.

Jean-Marc Gales, ředitel Značek, prohlásil : „Zkušenosti Vincenta Rambauda, které získal po dobu svého mezinárodního působení, jsou zárukou úspěchu v reakci na výzvu globalizace značky Peugeot v době, kdy Značka, posílená novou identitou a výrazně obnovenou a obohacenou modelovou řadou, nastavuje dynamismus svého růstu.“

Vývoj obchodní organizace značky Peugeot

Obchodní organizace značky Peugeot prochází vývojem, který jí má umožnit dosáhnout tří hlavních cílů pro období do roku 2015 : postoupit o 3 místa ve světovém pořadí automobilových značek, stát se referenční značkou v oblasti designu, dosáhnout vedoucího postavení ve službách mobility.

Počínaje 2. dubnem 2010 bude zúžené operativní generální ředitelství organizovat obchodní aktivity Peugeotu v rámci čtyř hlavních oblastí:

 Francie - ředitel Olivier Veyrier.

 Severní Evropa – ředitel Olivier Dardart – zóna zastřešující Německo, Velkou Británii, Irsko, Rakousko, Švýcarsko, Nizozemí, Belgii a Lucembursko, Pobaltí, Skandinávii, země střední a východní Evropy.

 Jižní Evropa – ředitel Rafael Prieto – zastřešující Španělsko, Portugalsko, Itálii, Řecko, Kypr, Maltu a Turecko.

 Mezinárodní obchod – ředitel Jean-Philippe Imparato – zóna, kam spadají země prioritního rozvoje (Latinská Amerika, Čína, Rusko) a dále pak ostatní trhy, kde je Značka přítomna (Afrika, Asie, Střední východ…).



Rada ředitelstev značky Peugeot obsahuje kromě 4 operativních divizí (4 hlavní oblasti – viz výše) také 5 oborových divizí, které zůstávají novou organizací nedotčeny :

 Marketing a komunikace : Xavier Peugeot
 B to B (prodej firemním zákazníkům) : Marcel de Rycker
 Ojeté vozy : Olivier Quilichini
 Rozvoj obchodní sítě a kvality : Daniel Rollet
 Služby a náhradní díly: Serge Habrant

Dále tuto organizaci doplňují dvě podpůrné aktivity – divize Řízení lidských zdrojů (ředitelka Alexandra Merino) a Finanční správa (ředitelka Marie-Thérèse Lardeur).

Životopisy :
Vincent Rambaud (51 let), vystudoval francouzskou VŠ ENSTA se zaměřením na polytechniku. Ke skupině PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 2002 a zastával různé funkce v ředitelství Panhard & Levassor, následně pak ve společnosti Gefco. Od roku 2007 působil v „Business Unit Mercosur“ a stal se členem širší Rady generálních ředitelstev skupiny PSA Peugeot Citroën. Následně byl v roce 2009 jmenován ředitelem pro obchodní zónu Latinská Amerika. Před nástupem do skupiny PSA zastával různé funkce v poradenských společnostech a průmyslových závodech.

Olivier Veyrier (52 let), vystudoval vysokou školu ESCP ve Francii ze zaměřením na obchod. Ke značce Peugeot nastoupil v roce 1980 jako ředitel pobočky Paříž XII. V roce 1993 přešel do vedení oblastního ředitelství v Nancy. V letech 1995 až 2001 působil na pozici ředitele rozvoje koncesionářské sítě Peugeot, následně pak 4 roky ve funkci ředitele Peugeotu Německo. V roce 2007 se stal vedoucím poprodejního servisu značky Peugeot a poté vedoucím oddělení garancí Skupiny. Od roku 2008 byl generálním ředitelem distribuce PGA Skupiny.

Olivier Dardart (50 let), diplomovaný na francouzské VŠ ESSEC, u značky Peugeot od roku 1983. V letech 1983 – 2001 se věnoval různým funkcím v rámci obchodního ředitelství Peugeotu Francie. Byl ředitelem vlastní obchodní sítě Francie (2001 – 2004), následně ředitelem rozvoje obchodní sítě Peugeot (2004 – 2005). V roce 2006 byl jmenován ředitelem Peugeotu Německo, v roce 2009 pak ředitelem zóny zastřešující Rakousko, Benelux, Nizozemí, Portugalsko, Švýcarsko, země střední a východní Evropy a evropské dovozce.

Rafael Prieto, (46 let), vystudoval ekonomické vědy a správu podniků na univerzitě v Madridu. Od roku 1989, kdy nastoupil ke značce Peugeot, zastával různé obchodní a marketingové pozice ve Španělsku a ve Francii. Od roku 2003 do roku 2008 působil jako ředitel Peugeotu Portugalsko, později pak jako marketingový ředitel Značky. V roce 2008 byl jmenován ředitelem Peugeotu Španělsko.

Jean-Philippe Imparato (43 let), vystudoval VŠ ESC v Grenoblu. Od roku 1991 zastával různé obchodně-řídící pozice v rámci skupiny PSA, později působil v rámci mezinárodní organizace Skupiny, zvláště pak v Číně a v Latinské Americe. V roce 2003 se stal ředitelem výrobní kvality v Číně. V roce 2006 se ujal řízení kvality z hlediska dodavatelů v rámci ředitelství dodavatelských vztahů. Od roku 2008 působil jako generální ředitele Citroënu Itálie.



Radka Matthey
PR


Peugeot
Peugeot je jedinou značkou na světě, která s kompletní řadou osobních a užitkových vozů, skútrů, jízdních kol a širokou nabídkou servisních a doplňkových služeb nabízí služby globální mobility. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení náročnosti a emocí pod značkou Peugeot. V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů a stal se 1. francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a 10. v celkovém žebříčku. 50% vozů Peugeot prodaných ve světě má emise CO2 nižší než 140 g/km.

Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje i nadále ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz i0n, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě zavádí svou novou nabídku kompletní mobility, službu Mu by Peugeot.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu