Vyhledávání

Vítězové prvního ročníku mezinárodní soutěže „Škoda Service Challenge“ jsou známí

Vítězové prvního ročníku mezinárodní soutěže „Škoda Service Challenge“ jsou známí

Vyznamenaní servisní poradci a technici z celého světa

› Slavnostní vyhlášení vítězů soutěže „Škoda Service Challenge“ v Praze
› Soutěž má už v prvním ročníku pozitivní ohlas
› Výraz celosvětové kompetence značky Škoda v oblasti servisních služeb

Mladá Boleslav, 3. dubna 2011 – Vítězové prvního ročníku mezinárodní soutěže „Škoda Service Challenge“ jsou známí: Imrich Szaniszlo ze Slovenska (servisní poradce) a Jaroslav Kaprálik také ze Slovenska (servisní technik) včera v Praze převzali ocenění pro nejlepší ve svých kategoriích. Předtím v národních kolech a konečně ve finále, které se konalo v době od 31. března do 3. dubna 2011 v Praze a Mladé Boleslavi, uspěli oba v silné konkurenci z celkem 31 finálových zemí.

„Kvalita v oblasti servisu a služeb jsou pro spokojenost našich zákazníků elementární,“ zdůraznil Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu. „Naši prodejci a naše servisy na světových trzích dennodenně prokazují svou výkonnost a svou prací podstatně přispívají k uznání, kterého se naší značce na celém světě dostává. Ve svém denním styku se zákazníky jsou důležitými velvyslanci naší značky. Účastníci prvního ‚Škoda Service Challenge‘ a zejména letošní vítězové jasně prokázali, jakými kompetencemi disponují. Zúročit tyto kompetence při každodenní práci ve službách zákazníkům a v servisu, to je permanentní výzvou, kterou naši partneři vynikajícím způsobem zvládají,“ říká dále Stackmann.

Jedním z hlavních úkolů účastníků soutěže bylo prokázat své schopnosti v oblasti techniky a diagnostiky. Roman Havlásek, vedoucí servisních služeb Škoda uvedl: "Právě při práci s diagnostickým zařízením pro vyhledávání závad na voze ukázali účastníci, co umí. Pro napravení zinscenovaných chyb byla perfektní znalost zařízení a vozu nezbytná. Zvítězili opravdu ti nejlepší z nejlepších.“

‚Škoda Service Challenge‘ je vědomostní soutěž z oboru služeb zákazníkům a servisu, kterou Škoda pro zaměstnance těchto oblastí v loňském roce vyhlásila poprvé. Účastníci z celého světa řešili teoretické a praktické úkoly ze svých pracovních a profesních oblastí. Po celý rok probíhala národní kola celkem ve 39 zemích, následovaná čtyřdenním finále, jehož se účastnili národní vítězové.

 
Rudolf Dreithaler, Podniková komunikace

 

Fotogalerie

Škoda a její designová studie, představená v Ženevě 2011

foto Škoda auto

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu