Vyhledávání

Vychází nový elektronický magazín Audi iLife, který spojuje přednosti tištěných a online médií

Vychází nový elektronický magazín Audi iLife

Audi iLife je název nového elektronického magazínu, který atraktivním a moderním způsobem informuje o zajímavostech spojených se značkou Audi a doplňuje tak klasický tištěný Audi magazín. Audi iLife, který spojuje přednosti tištěných a online médií, je určen především pro současné ale i potenciální zákazníky značky, a samozřejmě také pro fanoušky.
„Jsem hrdý na to, že Audi přichází s tímto jedinečným mediálním formátem jako první – zcela v duchu našeho sloganu „Náskok díky technice“, uvedl Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi.

Audi iLife bude vycházet jako občasník – letos vyjdou ještě další dvě vydání. Zájemci jej budou dostávat elektronickou poštou a odkaz na něj je umístěn i na webových stránkách www.audi.cz. Do distribuce se zapojí také prodejci, kteří budou odkaz šířit vlastními komunikačními kanály.

Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu