Vyhledávání

Značka Audi bude opět společníkem filmových hvězd

Audi opět společníkem filmových hvězd
· Audi bude v příštím roce pošesté partnerem Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech
· Jiří Bartoška: „Našimi hosty jsou i hvězdy uvyklé nejvyšším standardům a Audi nás v tomto směru nikdy nezklamalo“


Téměř pět desítek vozů Audi bude již tradičně provázet 46. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, který se bude konat počátkem července 2011.


„Podpis smlouvy o partnerství značky Audi s Mezinárodním filmovým festivalem pro další ročník je dokladem toho, že spolupráce je úspěšná a přínosná pro obě strany. Příští rok bude značka Audi doprovázet festival již pošesté,“ řekl při podpisu smlouvy s prezidentem festivalu Jiřím Bartoškou Rudolf Javurek, generální ředitel dovozce Audi, společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Rok co rok se na festivalu setkávají mimořádné osobnosti nejen z oblasti kultury, ale také obchodu, politiky i umění. Je nám ctí, že společníky jim již tradičně dělají úspěšné modely značky Audi.“

Jiří Bartoška, prezident karlovarského festivalu dodává: „Značka Audi je již několik let neodmyslitelnou součástí festivalu. Obě značky spojuje to, že si uvědomují závazek tradice, kterou představují. Znají hodnotu dobrého jména. S touto spoluprací jsme velmi spokojeni. Audi nabízí našim hostům spolehlivost, komfort a snese ta nejpřísnější měřítka. Našimi hosty jsou i hvězdy uvyklé nejvyšším standardům a Audi nás v tomto směru nikdy nezklamalo.“

Organizátorům a VIP hostům tedy i pro příští ročník MFF KV dovozce Audi poskytne flotilu svých vozů. Objeví se také zajímavé novinky značky Audi.

Prestižní postavení značky Audi potvrzuje i partnerství s organizátory významných společenských, sportovních a kulturních událostí. Značka Audi se v podobné roli skvěle osvědčila např. v rámci pražského summitu NATO či později zasedání Mezinárodního měnového fondu a Skupiny Světové banky.

 



Popisky k foto:

1. Generální ředitel společnosti Import VOLKSWAGEN Group Rudolf Javurek a prezident festivalu Jiří Bartoška po podpisu smlouvy.

2. Účastníci podpisu smlouvy: (zprava): Rudolf Javurek, generální ředitel společnosti Import VOLKSWAGEN Group, prezident festivalu Jiří Bartoška, Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi a výkonný ředitel festivalu Kryštof Mucha.

3. Na letošním ročníku se představila nová vlajková loď značky Audi: nové Audi A8.



Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu