Vyhledávání

Značka Audi nyní také partnerem Festivalu krátkých filmů Praha

Audi partnerem Festivalu krátkých filmů Praha

Značka Audi je již tradičním partnerem Filmového festivalu Karlovy Vary. Se stejnými organizátory letos rozšíří svou spolupráci také s Festivalem krátkých filmů Praha.

6. ročník festivalu proběhne od 19. do 23. ledna 2011 v obou sálech kina Světozor. Program bude složen z mezinárodní soutěže krátkých hraných filmů a informativních nesoutěžních sekcí, v jejichž rámci budou uvedeny například filmy oceněné na světových festivalech, experimentální filmy, krátké filmy dnes již slavných režisérů, filmy z produkce Izraele a frankofonní Belgie, aktuální české snímky a v tematických blocích krátké filmové muzikály a filmy nahlížející s humorem na mezilidské vztahy. Mezinárodní porota udělí jednu hlavní cenu festivalu a dvě zvláštní uznání.

Stejně jako v minulých letech budou o filmech moci rozhodovat i návštěvníci festivalu prostřednictvím Ceny diváků. Partnerem Ceny diváků je značka Audi. Zapůjčení jednoho z nejnovějších modelů – Audi A1 – na prodloužený víkend s plnou nádrží bude odměnou pro jednoho vylosovaného návštěvníka.

Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2009 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích.

Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 Audi Group plánuje investovat celkově 11,6 miliardy EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu