Vyhledávání

Značka auto plus uzavřela loňský rok dalším rekordem

Značka auto plus uzavřela loňský rok dalším rekordem

Další rekord v řadě: v roce 2008 bylo v síti auto-plus zakoupeno 14 421 kvalitních ojetých vozů

• Nárůst oproti loňskému rekordu o 1,2 procenta
• auto-plus nabízí v současnosti bezmála 3000 vozů
• Počet unikátních návštěv internetových stránek www.auto-plus.cz vzrostl meziročně o 9,5 %
• Vysokou úroveň služeb stvrzuje nabídka Záruky auto-plus

Praha, 26. ledna 2009 – Značka auto-plus uzavřela loňský rok dalším rekordem. Během dvanácti měsíců roku 2008 prodali smluvní partneři tohoto obchodu s ojetými vozy, provozovaným společností Import VOLKSWAGEN Group, 14 421 automobilů, což znamená meziroční nárůst o 151 vozů.

„Jak ukazují nejnovější statistiky, dovoz ojetých automobilů ze zahraničí nijak neoslabuje,“ říká Patrik Fejtek, vedoucí divize auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „O to víc nás těší neustále rostoucí zájem českých zákazníků o služby auto-plus. Znamená to, že čeští motoristé stále častěji považují kvalitu ojetého vozu za mnohem důležitější než samotnou pořizovací cenu. Současně s těmito obchodními úspěchy cítíme také závazek, abychom své služby i nadále zlepšovali a zdokonalovali. Nedávným příkladem tohoto přístupu je zavedení dvanáctiměsíční Záruky auto-plus v podobném rozsahu jako u nových vozů.“

Společnost Import VOLKSWAGEN Group s.r.o. si pro svůj vstup na český trh s ojetými vozy před více než osmi lety připravila inovativní koncept, který se zásadně odlišoval od běžné praxe v prodeji ojetých vozů v České republice. A ukázalo se, že vysoké standardy kvality, na nichž je veškerá obchodní činnost auto-plus postavena, dokáží české zákazníky přitáhnout. Program auto-plus zahrnuje výhradně obchodníky z řad autorizovaných prodejců vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen-užitkové vozy v České republice. Zákazníci tak mají v auto-plus jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda a ostatních značek (zhruba 20 %) obvykle ve výtečném technickém stavu.

Program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy byl představen vloni na podzim. Záruka auto-plus dává zákazníkům podobnou jistotu, že je nepotkají nečekané výdaje na opravu vad a poruch, jako při koupi nového vozu. Záruka je dvanáctiměsíční a kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo. Záruku lze po uplynutí dvanáctiměsíční lhůty při splnění určitých podmínek opakovaně prodlužovat.

Klíčovým prodejním nástrojem jsou internetové stránky www.auto-plus.cz, které zákazníkům usnadňují vyhledávání v rozsáhlé nabídce. Ta v současnosti čítá téměř 3000 ojetých automobilů. Nabídka prochází průběžnými aktualizacemi a je samozřejmě dostupná nepřetržitě a odkudkoli. Počet unikátních návštěv za rok přesáhl poprvé hranici dvou milionů (přesně: 2 059 188), přičemž návštěvníci si prohlédli téměř 60 milionů stránek. V meziročním srovnání vzrostla unikátní návštěvnost
o 9,5 %.

Na internetových stránkách www.auto-plus.cz není prostor jen pro auta. Své okénko zde má totiž také Lucie Váchová, Miss České republiky 2003 a od loňského roku nová tvář programu auto-plus. Lucie Váchová touto cestou sděluje své názory na vozy, které jí auto-plus poskytuje k testování, a každý měsíc přináší rozhovor se známou osobností ve Zpovědnici Lucie Váchové. Její postřehy mohou čtenáři nalézt také v magazínu Plus. Na veřejných akcích, kde je síť auto-plus zastoupena, se Lucie Váchová objevuje na autogramiádách. Tato oboustranně přínosná spolupráce bude pokračovat i v letošním roce.

Značka auto-plus se aktivně podílí rovněž na podpoře kultury v České republice. Koncem října 2008 se síť auto-plus stala oficiálním sponzorem Dejvického divadla. „Spolupráce s Dejvickým divadlem nás velmi těší,“ říká Patrik Fejtek, vedoucí auto-plus, „a jsme hrdi na to, že můžeme podporovat tak skvělý kulturní projekt“. Prvním viditelným počinem spolupráce se stalo předání modelu SEAT Alhambra ze sítě auto-plus jednomu z protagonistů Dejvického divadla, Ivanu Trojanovi. Nová sezona
v Dejvickém divadle je ve znamení nových dramatických textů renomovaných českých autorů, ovšem nejen dramatiků. Značka auto-plus se v loňském roce také stala partnerem premiéry inscenace hry Viliama Klimáčka „Dračí doupě“, která byla napsána pro Dejvické divadlo a jednu z hlavních rolí zde ztvárnil právě Ivan Trojan.

 

PR

Iluatrační foto  z veletrhu sportovních vozů ve Vídni, leden 2009.  Foto Pavel a Antonín Malí

 

Fotogalerie

Výstava automoblových krasavců ve Vídni,leden 2009

foto Tonda a Pavel Malí

Další fotografie 1 2 3

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu