Vyhledávání

BARvík & BARtončík zvesela k tropické Horácké rallye

BARvík & BARtončík zvesela k tropické Horácké rallye
Kdo vylezl 20. a 21.7. 2007 z domu dostal strašnou pecku po palici. Slunce a děsné horko. Každý pohyb dával člověku zabrat.
O to víc obdivuji jezdce, kteří v tom parnu dokázali odjet Horáckou rally. Jestli se to obešlo bez újmy na jejich zdraví a úsudku, můžete posoudit z našeho rozhovoru s posádkou Anvel Racing Teamu - Vladimír (Laco) Barvík / Josef (Pepíno) Bartončík , která dojela na sedmém místě celkového pořadí.
  
Jako divák jsem se na Horácké málem upekl, pro vás to muselo být pořádné peklo.
 
Laco: Nachladil jsem se a mám rýbu.
Pepé: Jelikož jsme od posledního závodu tvrdě zapracovali na fyzické kondici a zvolili optimální pitný režim, bylo nám v autě pouze příjemně teploučko, na rozdíl od hotelového pokoje, do kterého imrvére svítilo slunko.
 
Klimatizace je sice hezká věc, ale žere výkon. Existuje nějaká možnost ochlazení interiéru závodního auta?
 
Laco: Vyměnit Pepína za studenou němku.
Pepíno: Jeden metr krychlový ledu.
 
Co kdyby na vás občas nějaký divák vychrstl kýbl vody jak na Tour de France? To by  pomohlo, ne?
 
Laco: Kýbl dvanácti stupňové Plzně by pomohl.
Pepíno: Bohužel Tour de Třebíč nedosahuje kvality Tour de France.
 
Co říkáte na tratě Horácké rally?
 
Laco: Rychlé a většinou široké, nic pro mě.
Pepíno: Já se raději nedíval ven, strašně se bojím už od 60 km/hod.
 
Viděl jsem vaše páteční onboardy. Strašný mazec. To opravdu jedete tak rychle, nebo to Nedbis pouští 2x rychlejc?
 
Laco: Jaké on boardy, kdo je to Nedbis?
Pepíno: Pan Nedbal je profesionál, který umí udělat divácky atraktivní film. Nejen, že umí některé pasáže zrychlit, ale taky dodělá na počítači okolní přírodu, zejména stromy, diváky, vesnice a tak. Výsledek je úplně super, nicméně k realitě to má hodně daleko. Nebo vy si opravdu myslíte, že bychom jezdili 180 mezi vzrostlými stromy? To ani omylem. Tyto doby jsou dávno pryč, rally se ubírá do virtuální reality.
 
První RZ vám parádně vyšla, proč to tak nešlo i v dalších?
 
Laco: Na železném mostě jsem dostal ránu do palice a dál nic nevím.
Pepíno: Když mám v rozpise brzda horizont 10 levá 9 odboč, tak je za horizontem skutečně 10 a ne 30, jak si pan řidič myslel (RZ 2). Na RZ 3 mám napsáno brzda L 8 odboč a když je tam brzda, tak myslím brzda a ne takové nesmělé brždění, které končí  5 metrů za zatáčkou (nekecám, na on boardu to je). No a proč to jelo tak pomalu i na nočních vložkách ví možná nějaký japonec, který dělal elektroniku naší EVO 9. To auto prostě občas stávkuje nebo se mu nechce. 
 
Proč asi se  na startu této soutěže vždycky sejde málo posádek?
 
Laco: Já nevím, my se tam sejdeme vždycky.
Pepíno: Předpokládám, že příští rok se nepojedou tři šampionáty, ale pět a každý bude mít deset závodů, takže v Třebíči bude startovat 15 aut. Potom to pořadatele přestane bavit, protože nebudou mít peníze, víc než dvě třetiny závodů se zruší, no a na zbývajících bude opět startovat třeba i 100 aut. Je to něco podobného jako jsem se kdysi učil v ekonomice – prostě stagnace, krize a konjunktura a pořád dokola.
 
 
Díky za rozhovor.
Není zač.
 
 
 
Rozhovor připravil: Šedivec
připraveno ve spolupráci s www.emk.cz 
 
 

Fotogalerie

Horácká rallye 2007 objektivem Jaroslava Šašinky

foto Jaroslav Šašinka

Další fotografie 1 2 3 4 5 6

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu