Vyhledávání

Martin Semerád s Michalem Ernstem vstoupili do Rally of Wales vlažněji

Martin Semerád s Michalem Ernstem vstoupili do Rally of Wales vlažněji

Semerád s Ernstem úspěšně zahájili Britskou Rally

Martin Semerád s Michalem Ernstem úspěšně vstoupili do Rally of Wales, soutěže, kde se bojuje o titul mistra světa.

Diváci, kteří sledovali zápolení posádek na trati Britské Rally, měli dnes hodně těžké na trati poznat, že se k nim blíží modrobílé Mitsubishi Lancer Evo IX posádky Martin Semerád – Michal Ernst. Soutěžní vozy se dnes totiž po pár kilometrech na trati Britské Rally proměnily ve stejnobarevné „hroudy bláta“, které z dálky vypadaly všechny stejně. Tak obtížné podmínky dnes panovaly na tratích velšské vysočiny, kterou hodně ztížil déšť v odpoledních hodinách a hlavně mlha v podvečer. Ta vytvořila na trati takové podmínky, že jezdci doslova mluvili o peklu a každý z nich se s danou situací vyrovnával po svém. Roli také hrálo, v jakém místě která posádka vjela do mlžného mraku, protože mlha se po trati stále stěhovala.

„Chvílemi jsme vůbec nevěděli, kam jedeme, a tak jsme hodně zpomalovali. I tak se nám v závěru dne ale podařilo stáhnout násko Poláka Kosciuszka na dvacet vteřin, což v těchhle podmínkách není mnoho. Je to ale trochu zavádějící, protože jsme po dvou dnech závodění teprve v cíli druhé etapy, a máme toho ještě mnohem víc před sebou, než za sebou. S dnešním výkonem nejsem úplně spokojený, protože jedeme dost vlažně. Neděláme sice chyby, ale chybí trochu dravosti a lepší časy, které by nás držely v kontaktu s nejrychlejšími v kategorii produkčních vozů, kteří skutečně letí. Na rychlostní zkoušky druhé etapy se moc těším, protože patří k tomu nejhezčímu tady na Rally of Wales,“ říká Martin Semerád, kterému patří v cíli první etapy třetí místo v kategorii produkčních vozů.

V předchozích soutěžích mistrovství světa měly kolísavou výkonnost pneumatiky Dmack, které Martin Semerád letos obouvá na své závodní Mitsubishi. Proto jsme se jej zeptali, jak to s pneumatikami je na Rally of Wales: Pneumatiky fungují dobře, jsem s novou směsí spokojený. Podmínky na trati jsou skutečně těžké a nemáme zásadní problém s gripem ani s výdrží pneumatik. Jsem i spokojený s nastavením auta, které se nám podařilo dobře najít pro tento typ rychlostních zkoušek.“
V sobotní, třetí etapě čeká na účastníky Britské Rally, včetně Martina Semeráda šest rychlostních zkoušek o celkové délce přes 128 kilometrů.

 

celkové pořadí

Leaderboard after Day 2
1. S Loeb/D Elena FRA Citroen DS3 1hr 23min 18.3sec
2. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Fiesta RS 1hr 23min 19.4sec
3. M Østberg/J Andersson NOR Ford Fiesta RS 1hr 24min 31.8sec
4. P Solberg/C Patterson NOR Citroen DS3 1hr 24min 39.6sec
5. H Solberg/I Minor NOR Ford Fiesta RS 1hr 26min 10.0sec
6. O Tänak/K Sikk EST Ford Fiesta RS 1hr 27min 04.3sec
7. K Räikkönen/K Lindström FIN Citroen DS3 1hr 27min 05.3sec
8. K Meeke/P Nagle GBR Mini John Cooper 1hr 27min 09.6sec
9. M Wilson/S Martin GBR Ford Fiesta RS 1hr 27min 17.7sec
10 D Kuipers/F Miclotte NLD Ford Fiesta RS 1hr 27min 41.5sec

Stage Times

Stage 4: 1. Loeb 11min 18.9sec; 2. Hirvonen + 3.1; 3. Latvala + 5.2; 4. Østberg + 8.2; 5. P Solberg + 9.1; 6. Meeke + 15.4; 14. Novikov + 33.4.
Overall: 1. Loeb 25min 56.9sec; 2. Hirvonen + 3.8; 3. Latvala + 8.3; 4. P Solberg + 21.0; 5. Meeke + 34.1; 6. Østberg + 36.0; 14. Novikov + 1:30.6.

Stage 5: 1. Hirvonen 6min 14.1sec; 2. Loeb + 2.5; 3. Latvala + 3.8; 4. Østberg + 8.8; 5. P Solberg + 10.5; 6. Meeke + 11.1; 13. Novikov + 19.9.
Overall: 1. Loeb 32min 13.5sec; 2. Hirvonen + 1.3; 3. Latvala + 9.6; 4. P Solberg + 29.0; 5. Østberg + 42.3; 6. Meeke + 42.7; 13. Novikov + 1:48.0.

Stage 6: 1. Hirvonen 3min 41.5sec; 2. Loeb + 1.7; 3. Latvala + 2.1; 4. Østberg + 4.1; 5. Meeke + 5.0; 6. P Solberg + 5.4; 12. Novikov + 10.9.
Overall: 1. Hirvonen 35min 56.3sec; 2. Loeb + 0.4; 3. Latvala + 10.4; 4. P Solberg + 33.1; 5. Østberg + 45.1; 6. Meeke + 46.4; 12. Novikov + 1:57.6.

Stage 7: 1. Loeb 12min 41.0sec; 2. Latvala + 7.7; 3. Østberg + 15.0; 4. H Solberg + 24.1; 5. Ogier 32.5; 6. Tänak + 34.9; 11. Novikov + 52.4; 59. Hirvonen + 3:52.6.
Overall: 1. Loeb 48min 37.7sec; 2. Latvala + 17.7; 3. Østberg + 59.7; 4. P Solberg + 1:13.4; 5. H Solberg + 1:39.0; 6. Tänak + 1:52.9; 10. Novikov + 2:49.6; 13. Hirvonen + 3:52.2.

Stage 8: 1. Latvala 6min 24.8sec; 2. Meeke + 4.7; 3. Loeb + 5.4; 4. P Solberg + 7.1; 5. Østberg + 7.5; 6. Ogier 9.5; 8. Novikov + 52.4.
Overall: 1. Loeb 55min 07.9sec; 2. Latvala + 12.3; 3. Østberg + 1:01.8; 4. P Solberg + 1:15.1; 5. H Solberg + 1:44.8; 6. Tänak + 2:02.6; 10. Novikov + 2:56.6.

Stage 9: 1. Meeke 3min 46.8sec; 2. Latvala + 1.0; 3. Østberg + 1.3; 4. P Solberg + 1.4; 5. Loeb + 2.7; 6. H Solberg 2.8; 10. Novikov + 5.4.
Overall: 1. Loeb 58min 57.4sec; 2. Latvala + 10.6; 3. Østberg + 1:00.4; 4. P Solberg + 1:13.8; 5. H Solberg + 1:44.9; 6. Tänak + 2:04.9; 10. Novikov + 2:59.3.

Stage 10: 1. Latvala 11min 24.3sec; 2. P Solberg + 1.0; 3. Loeb + 2.0; 4. Østberg + 6.3; 5. Meeke + 14.2; 6. Ogier 14.6; 12. Novikov + 34.0.
Overall: 1. Loeb 1hr 10min 23.7sec; 2. Latvala + 8.6; 3. Østberg + 1:04.7; 4. P Solberg + 1:12.8; 5. H Solberg + 2:01.0; 6. Tänak + 2:22.4; 11. Novikov + 3:31.3.

Stage 11: 1. Latvala 12min 47.1sec; 2. Loeb + 7.5; 3. P Solberg + 16.0; 4. Østberg + 16.3; 5. Ogier + 17.2; 6. Meeke 32.7; 13. Novikov + 1:56.4.
Overall: 1. Loeb 1hr 23min 18.3sec; 2. Latvala + 1.1; 3. Østberg + 1:13.5; 4. P Solberg + 1:21.3; 5. H Solberg + 2:51.7; 6. Tänak + 3:46.0; 11. Novikov + 5:20.2.

 

Fotogalerie

Martin Semerad na Britské rallye 2011

foto týmu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu