Vyhledávání

Oldtimer Bohemia Rally jednou z 22 světových rally historických vozidel série FIVA

Oldtimer Bohemia Rally jednou z 22 světových rally historických vozidel série FIVA

ŠKODA podporuje Oldtimer Bohemia Rally
› ŠKODA je hlavním partnerem Rally
› Oldtimer Bohemia Rally jednou z pouze 22 světových rally historických vozidel série FIVA
› ŠKODA nasadí nejstarší vůz:L&K 300 z roku 1923
› Na startu celkem tři vozy ze ŠKODA Muzea

Mladá Boleslav, 29. srpna 2011 – Jako hlavní partner podpoří automobilka ŠKODA letošní ročník Oldtimer Bohemia Rally. Závod pořádaný v domácím regionu automobilky je fanoušky velmi oblíbený a patří letos k sérii 22 oficiálních závodů historiků prestižní organizace FIVA - Fédération Internationale des Véhicules Anciens. První zářijový víkend budou na startu
rovněž tři exempláře z Muzea ŠKODA – L&K 300, ŠKODA 645 a ŠKODA Sagitta. L&K 300 z roku 1923 je přitom nejstarším vozem ve startovní listině.

Na startu se objeví na 50 historických vozů, jejichž stáří musí být minimálně 30 let. Na vozy a soutěžící čeká 300 kilometrů trati v okolí měst Mladá Boleslav, Liberec a Praha, rozdělených do osmi etap. O vavřínech se v závodech veteránů rozhoduje za běžného silničního provozu při respektování všech jeho platných pravidel. Soutěžící si zároveň musí hlídat tempo své jízdy, které si sami před startem vyberou. K dispozici jsou tři možné rychlosti jízdy – 30, 35 nebo 40km/h a za každou odchylku jsou udělovány trestné body. Podle pravidel FIVA jsou detaily tratě a jednotlivé úkony na ní až do startu pečlivě tajeny.

Rally startuje 1. září na Staroměstském náměstí v Mladé Boleslavi a cíl je 3. září na tomtéž místě. Zvláštní kategorií je soutěž elegance (Concours d´Ếlếgance), v níž
speciální jury hodnotí, jak dokonale posádka sladila dobové oblečení s vozem a zda koresponduje s rokem výroby automobilu
. Soutěžící zavítají například na zámek Sychrov
či petřínskou rozhlednu v Praze. Pro diváky a fanoušky historických vozidel je připraven bohatý kulturně-společenský program či veřejně přístupná přehlídka historických vozidel.

Evžen Krauskopf, Komunikace

 
OHLAS na článek !!!

Vazeny pane Krauskopfe, pratele z Ceska me poslali tento link... ja jsem proti podvodum a korupci, tech je v cesku uz v politice prece dost, vadi me, kdyz se o cesich rika, ze jsou sejdiri a saha to az do veteranizmu. Doufam, ze ani Vam to neni jedno. Co je na tom voze zajimave? Ze je z roku 1923, typ 300 tehdy velka limuzina/ spis typ landaulat, ktery jezdil po Smichove jako firemni, reprezentativni auto jeste kolem roku 1927!!!! Auto ale ma karoserii (jako) z roku kolem 1907, nebo co tak (jen) vypada, ze? hodne me to pripomina opravdovy zavodak jako Hieronymuv...Kolowratuv, proste lidova tvorivost nejakeho fandy... ale to zlute auto neni zadny zavodak, nikdy nezavodil, s tim byste neprosel ani v cirkuse.

Ma to tak uspesna firma zapotrebi zjevne klamat polopravdama a chlubit se necim, co za to nestoji? Doufam, ze historii tohoto auta uvedete na spravnou miru - nejlepe dobrovolne. zvlaste jsem zvedav, co si na sebe navlekne tym, co s timto novotvarem pojede: navrhuji rolak, zvonove kalhoty a spicaty boty, nebo perka ze sedmdesatych let, z kterych je tato karoserie...

s pozdravem Jirka Pollak

 

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu