Vyhledávání

Také Petr Brynda zve na Pražský Rallysprint, kde nebude chybět ani letos

Také Petr Brynda zve na Pražský Rallysprint, kde nebude chybět ani letos

Petr Brynda nezahálí, testuje a zaučuje

„Tak už nám to nastává, pane Bajza. Bať, bať, už fouká ze strnišť.“ Slovy klasika jest naznačeno, že skončilo radostné závodní období a začíná lízání ran i léčení techniky. Také se už pozvolna plánuje, co dál. Zatím jen pohled do nejbližší budoucnosti. Nejprve potěšit oko diváka za volantem ……. na Pražském Rallysprintu (My nesmíme ani naznačovat!), a potom samozřejmě oficiálním mejdanem ukončit sezónu. A to není nikdy jednoduché. Brynďácká náročnost se projevuje všude. Ne, že bych se bál, ale raději si po oslavě beru den volna ode všeho. To je nejbližší budoucnost, ale i na tu je potřeba se připravit.

Proto Petr spolu s hlubošským týmem a pár kolegy z XTG Rally Teamu nadšeně uvítali první sajrajtopad (odborně dešťové srážky se sněhem), naložili R2 Max i R3 Max, a vyrazili pozdravit okruh v Sosnové. Prvořadým úkolem byla kompletace posádky Fiala – Fiala, tedy Petr – Tomáš, tedy otec – syn. Nebylo ani třeba příliš pokynů (otce známe z malého mistráku a synek se pohybuje po okruzích) a nově vzniklá posádka, která si v Praze odbude svou premiéru, začala úspěšně kroužit po okruhu i v trávě kolem něj. Tím byl testovací spolek postaven před první problém. Zatímco na vrcholy okolních kopečků dopadal první čistý bílý sníh, na střechu Citroenu C2 čisté černé bahno. Inu, začátek zimy je relativní. Druhý problém vyvstal úplně jinde. Po vystřídání posádky otec – syn, za posádku syn – otec, se ukázalo, že okruhář jede pěkně, a rally ho asi chytne. Proto rodina s hlavou v dlaních a s vážnými výrazy odchází s broukem v hlavě, zda by to nechtělo do příští sezóny dvě auta.

Tento problém zatím neměl Petr Brynda ani čas ani povinnost řešit. Na sosnovském okruhu se objevil i Honza Vaňáč se svým sportovním vozem a kamarádem Vlastimilem Maxou. Ten právě váhá, zda nerozšířit řady českých rallymanů v budoucích sezónách. Byl proto svěřen do pečlivých rukou Petra. Po krátké úvodní instruktáži a seznámení s vozem byla nová naděje posazena do Clia, Peťan přisedl, a začalo kroužení. Je jasné, že Petr nenechal Vlastu v poklidu kroužit až do konce lekce, takže v závěru to aspoň na rovinkách pěkně vytáčeli. No a nebyl by to Petr, aby to vydržel bez volantu. Výměna posádky pak uvedla v úžas Petra Fialu, který o tomto tahu nic nevěděl, a moc se divil, že se mu začátečník Maxa po tak krátkém trénování občas vzdaluje. To ale nebyl všemu konec. Beruška samozřejmě neodolal, a po Honzovi Vaňáčovi protáhl okruhem i jeho civilního miláčka.

Aby bylo vše dokonalé, a nikdo nebyl ošizen, do kokpitů zasedli i mechanici – Grippen a Štefan. Vrcholem pak byl start rallycrossaře Martina Mottla, který za volantem R3 Maxe dokázal, že by ještě kde koho dokázal prohnat. Jedinými podělánky, kteří si okruh nezkusili, byli Jirka Brynda, který se potupně vymlouval na naražené rameno z hokeje, a nejmenovaný týmový fotograf, který se naštěstí nemusí na nic vymlouvat, protože se nevejde do žádné sedačky.

Ale i tito dva zbabělci prokázali nebývalé mistrovství při závěrečné zastávce na oběd. Ale i zde byli k nepřekonání mistři oboru Martin Mottl a především Petr Brynda. Ten se ukázal jako vynikající učitel a kamarád, když s konzumací pomáhal mladším, méně zkušeným kolegům. A nejen radou.

Takže Vás Petr Brynda zve na Pražský Rallysprint, který absolvuje za volantem ….. ! (My nesmíme ani naznačovat.)

 Pozn. red.: vloni  v Praze Brynda vodil Octávii WRC, jakje zřejmé i zpřiložených fotek

Další podrobnější informace naleznete na stránce Pro diváky >> Průvodce


Oficiální stránky : http://www.prazskyrallysprint.cz/

 

Fotogalerie

Praha 2009 - krizovka dravého Bryndy objektivem Jirky Maršíčka

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu