Trať Barum Czech Rally Zlín již je na facebooku, navíc se soutěží o ceny
Za společnost Heineken Česká republika, a. s, smlouvu s pořádající organizací Rallye Zlín s.r.o. podepsali obchodní ředitel Jiří Daněk a marketingový ředitel Jiří Imrýšek. Jak z dokumentu vyplývá, značka Fríí bude mimo jiné vidět na startovní rampě i jako sponzor známé rychlostní zkoušky Pindula. Kromě toho bude mít značka v areálu soutěže stan, nafukovací bránu před restaurací a především kamion Fríí, který slouží i jako pódium pro koncerty. „Značka Fríí se od samého začátku své existence snaží podporovat volnočasové aktivity, při kterých se nekonzumuje alkohol. Proto má velmi blízko k motorismu a podílí se na různých sportovních podnicích,“ přibližuje partnerství na Barum Czech Rally Zlín manažerka značky Fríí Daniela Klančíková. Závodníkům v autě s logy Fríí se v seriálu letošního ročníku rally daří skvěle a pravidelně končí ve své kategorii na medailových místech. Například na Bohemia Rally získala první místo ve své třídě posádka Petr Pelech, Vlasta Morkus. Zejména Petrovi Pelechovi se letos daří skvěle a na všech závodech se umístil vždy na prvním nebo na druhém místě ve své třídě.
Nová značka nealkoholického piva Fríí, která od svého vzniku na jaře loňského roku podporuje řadu sportovců, se na Barum Czech Rally Zlín vloni představila poprvé. A úspěšně. Po značce byla dokonce pojmenována jedna rychlostní zkouška a trochu náhodou se díky zlínské rally zrodila i řada značkového oblečení pro sport a volný čas. Oblečení s logy Fríí, které designově navrhovalo zlínské studio Bork Design, určené původně pro hostesky se líbilo natolik, že ve spolupráci s výrobcem značkového sportovního oblečení Salton vznikla celá kolekce, která se nyní prodává v e-shopu.
Fotogalerie
České posádky na barumce,které si také zaslouží zviditelnit - objektivem Pavla Pustějovského