Vyhledávání

Testy

Test Hondy Jazz s motorem 1,3

Test Hondy Jazz  s motorem 1,329.4.2011 - Test nejmenší Hondy na našem trhu, model Jazz, který je o 10 cm kratší než Škoda Fabia, přesto nabízí prostorný interiér a velký kufr.

Test Fabie v zelené verzi Greenline s novým motorem 1,2 TDI

Test Fabie v zelené verzi Greenline s novým motorem 1,2 TDI20.4.2011 - Test Fabie Greenline - nejúspornější model Škody na trhu s novým motorem 1,2 TDI. Za týden jsem s tímto úsporným vozem najel 808 km.

Test SUV Škoda Yeti s nejslabším dieselovým motorem 2,0 TDI s předním náhonem

Test SUV Škoda Yeti s nejslabším dieselovým motorem 2,0 TDI s předním náhonem11.4.2011 - Test Škoda Yeti s nejslabším motorem 2,0 TDI s pouze předním pohonem. S vozem jsem najel víc než 1250 km s výbornou spotřebou, které by jiné SUV těžko dosáhlo. Bohužel příplatková výbava základní cenu velmi výrazně navýšila.

Nový malý exluzivní Citroen DS3 s turbodieselem 1,6 HDI

Nový malý exluzivní Citroen DS3 s turbodieselem 1,6 HDI3.4.2011 - Test prvního Citroenu řady DS nové generace, další na řadě je větší DS4, který se objeví v nejbližsí době na našem trhu. K dispozici jsem měl nejsilnější naftovou variantu s bohatou výbavou. Jedná se o vynikající malý vůz.

Test nového Suzuki Swift s benzínovým motorem.

Test nového Suzuki Swift s benzínovým motorem.23.3.2011 - Test Suzuki Swift nové generace, která je téměř k nerozeznání od té předchozí. K dispozici jsem měl benzínovou variantu s motorem 1,25 v prostřední výbavě během testu jsem s tímto vozem najezdil přes 500 km.

Test Octavie s nejslabším motorem a základní výbavou

Test Octavie s nejslabším motorem a základní výbavou17.3.2011 - Testovaný model Octavie byl v základní výbavě Prima (s množstvím příplatkové výbavy) s nejslabším benzínovým motorem v nabídce - 1,4 MPI. S tímto rodinným vozem jsem najezdil přes 650 km.

Malý Ford Ka s benzínovým motorem 1,25 s bohatou výbavou ve verzi Digital

Malý Ford Ka s benzínovým motorem 1,25 s bohatou výbavou ve verzi Digital5.3.2011 - Test nejmenšího Fordu stále ještě relativně nového Káčka, který přišel po 12 letech výroby první generace. Měl jsem k dispozici jedinou nabízenou benzínovou variantu s motorem 1,25 se stylovou výbavou Digital. Za týden jsem s ním najezdil přes 570 km.

Test Peugeotu 207 HDI v prostřední výbavě Active

Test Peugeotu 207 HDI v prostřední výbavě Active31.1.2011 - Na počátku roku 2011 mi prošel rukama velmi úspěšný model Peugeotu typ 207, navíc s vydařeným dieselovým motorem 1,6 HDI naladěným na 68 kW. S tímto úsporným vozem s dobrým podvozkem jsem za týden najezdil téměř 800 km v zimních podmínkách.

Test Focusu modelového roku 2010 s dieselovým motorem 1,6

Test Focusu modelového roku 2010 s dieselovým motorem 1,625.1.2011 - Focus je na konci výrobního cyklu, již na jaře 2011 přijde na trh jeho nástupce. Přesto má ještě výběhový model co nabídnout, zvláště pak s úsporným dieselovým motorem 1,6 TDCi se kterým jsem najel 775 km se spotřebou 5,4 l.

Test prostředního z řady Picasso Citroen C4 se silným motorem 2,0 HDI

Test prostředního z řady Picasso Citroen C4 se silným motorem 2,0 HDI23.1.2011 - Po drobném faceliftu jsem obdržel k testu Citroen C4 Picasso se silným naftovým motorem 2,0 HDI se 110 kW. Za týden jsem s tímto MPV střední velikosti najel téměř 1000 km s rozumnou spotřebou.

Stránka 1 ...22 23 24 25 26 27 28 30 ...31
Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu