Vyhledávání

Markus Oestreich a český tým MKR má ze soboty ve Smolensku zlato

Markus Oestreich a český tým MKR má  ze soboty ve Smolensku   zlato

Oese ve Smolensku vyhrál i s hořícími brzdami

Neuvěřitelný kousek se povedl našemu pilotovi Markusovi Oestreichovi. I s hořícími brzdami totiž dokázal vyhrát sobotní hendikepový závod šesté zastávky evropského šampionátu závodních tahačů na okruhu v ruském Smolensku. Našemu týmu se přitom při ruské „bitvě“ doslova lepí smůla na paty, když šlehající plameny od obou zadních kol byly tentokrát tím nejmenším problémem, který navíc přišel po vyhraném díle. Po všech potížích tak vítězství bylo takřka malým zázrakem.

„Co nás provází od té doby, co jsme přijeli do Ruska, je neskutečné. Už při pátečních jízdách s novináři nám odešla dvě turba a převodovka. Brali jsme jako štěstí, že se nám to nestalo při závodě, ale to jsme netušili, že další turbo odejde hned při prvním sobotním volném tréninku a při samotném závodě kvůli prasklé hadici s chlazením bude v ohrožení motor. Nejvíce smůly potkalo Adama. Je to neskutečné. Zdá se, že jak auto nasaje ruský vzduch, tak se všechno vysype,“ kroutil hlavou jeden z mechaniků Jan Richter.

Hned v úvodním hlavním závodě nám přitom jen těsně uniklo pódium, přestože naše renaulty přijely opět seřazeny pěkně za sebou, když čtvrtý cílovou lajnu protnul Bösiger, pátý Lacko a šestý Oestreich. Vyhrál úřadující šampion Antonio Albacete před Jochenem Hahnem a Davidem Vršeckým z roudnické Buggyry.

Štěstěna se na nás trochu usmála v následujícím hendikepovém závodě. Na vedoucí pozici se totiž na těžké, technické trati propracoval Markus Oestreich, který ji i s hořícími brzdami dokázal před druhým Levettem a třetím Oliverem udržet. „Mezi prvním a druhým závodem nebylo moc času, takže jsme nestihli dotankovat dostatečné množství vody, která mi dvě kola před koncem došla, což způsobilo, že mi začaly hořet brzdy. Byl to nepříjemný pocit, když jsem i ucítil plameny, ale naštěstí to vyšlo,“ oddechl si vítěz závodu Markus Oestreich.

Smůlu si vybral Adam Lacko, který kvůli velké prasklině v hadici s chladící kapalinou k motoru musel z třetí příčky odstoupit. Desetivteřinová penalizace pak navíc z páté příčky na šestou posunula Markuse Bösigera.

 

http://mkr-technology.com/

 

Fotogalerie

Úspěšná sobota Buggyry ve Smolensku

závěr července 2011, foto týmu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu