Přechod z tvarově plochého závodního tahače na auto s ''čumákem'' má být pro Levetta snazší
Čumák ku prospěchu věci
Jak již bylo napsáno, bude dvojice David Vršecký – Chris Levett testovat ve středu a čtvrtek nový závodní speciál Buggyra. Podle dvojnásobného mistra Evropy by Chris neměl mít s novým vozem větší problém.
Přechod z tvarově klasického, tedy plochého, závodního tahače na auto s "čumákem", je totiž podle Davida snazší, než opačná varianta. "Potvrdili mi to Gerd s Markusem, kteří před příchodem k Buggyře jezdili na MAN. Vysvětlovali to tím, že když člověk sedí vzadu, lépe se cítí a snáze ovládá auto," vysvětloval David. "Stejný názor má po loňském svezení v Buggyře i Chris."
Oba jezdci zahájí testování se stejně nastavenými vozy, vzhledem k jejich dosti rozdílným mírám byla do Chrisovy Buggyry namontována anglickou stranou dodaná sedačka. "Tentokrát si nebudeme v průběhu testování měnit auta. Hlavně Chris musí najet co nejvíce kilometrů, abychom mu mohli připravit auto na míru," dodal závodní inženýr Robin Dolejš. Vzhledem k tomu, že při stavbě aut nebyly k mání Chrisovy telemetrické údaje, bude se jeho Buggyra přizpůsobovat Levettově jezdeckému naturelu za pochodu.
"Na základě pouhého pozorování jízdy nelze odhadnout správné nastavení. Kromě toho na okruhu má člověk jiné starosti, než sledovat jezdecký styl konkurenta. Každopádně Chris jezdí agresivně, na druhé straně ještě nikdy nepřivezl auto totálně na odpis. Nemyslím si, že s nastavením budou podstatné problémy. Navíc do Doningtonu zbývá spousta času," řekl David na závěr.
Buggyra