Vyhledávání

Premiéry Scanie na veletrhu IAA 2010

 Premiéry Scanie na IAA 2010:

* Řada užitkových vozidel s vysokou produktivitou

* Nové nástroje pro optimalizaci spotřeby paliva

* Řada V8 s unikátní identitou

* Vozidla pro stavebnictví s výbornou mobilitou

* Nové motory spalující plyn pro užitková vozidla a autobusy

* Rozšíření sortimentu autobusů: Scania Touring 6x2

* Inovovaná technologie hnacích řetězců

* Širší servisní nabídka včetně pronájmu vozidel 


Nová řada R, ve spojení s inovacemi řad P a G i nová vozidla řady
V8, budou představeny v expozici Scania stejně, jako autokar
Scania Touring, či nízkopodlažní městský autobus Scania
OmniCity. Vystavena bude rovněž řada nových komponentů
dokladujících technologický pokrok Scanie včetně nové koncepce
vysokovýkonných motorů V8 a nové řady motorů o objemu 9300
cm3 spalujících plynná paliva. Celou expozici bude doplňovat
široká nabídka služeb, které mohou být přizpůsobeny přesně na
míru každého dopravce i zohledňovat specifika konkrétního
vozidla. Včetně pronájmu vozidel pro těžkou dálkovou dopravu.
Tisková konference: 22. září v 08:30 v expozici Scania (stánek B06 hala 17).
Nová řada R se představí inovacemi, které posouvají produktivitu vozidel a pohodlí
jejich posádek na novou úroveň. Technologická pokrokovost zahrnuje nový, vysoce
oceňovaný samočinný systém řazení Scania Opticruise. Scania Driver Support zase
poskytuje vestavěný systém poskytující řidiči významnou pomoc v jeho úsilí o
dosažení co nejlepší techniky jízdy a vyždímání co největšího efektu z každé kapky
paliva. Nové úpravy interiéru a jeho vzhled povznášejí prostor na vysokou úroveň,
inovované posuvné lůžko poskytuje 900 mm šířky pro luxusní pobyt. Mnohé z těchto
nových prvků jsou nyní k dispozici i v řadách P a G. Vozidla řad P, G a R budou
k vidění na stánku Scania.

Tato a další technická zdokonalení vedle nově zvětšeného komfortu vytvářejí ještě
větší atraktivitu pro řidiče a všechna slouží tomu, aby mohl dosahovat podstatně
větší efektivity řízení vozidla. To přispívá ke snižování nákladů na palivo,
zvyšování bezpečnosti, k delší provozuschopnosti, nižším provozním nákladům a
největší ziskovosti pro provozovatele.
Nová řada Scania V8 vyniká ojedinělými vzhledovými rysy a množstvím volitelných
prvků připravených pouze pro vozidla s vidlicovými osmiválci. Vrchol řady
představuje pozoruhodný typ R 730 s novým vidlicovým osmiválcem o objemu
16 400 cm3 dosahující úžasných parametrů 730 k a 3500 Nm. Varianty 500, 560 a
620 jsou založeny na společném základě vidlicového osmiválce o objemu 15 600
cm3. Vystaveny budou dva tahače V8 - typu R 500 a R 730.
Veletrh stavební techniky Bauma byl dějištěm první veřejné prezentace rozšířeného
sortimentu vozidel pro stavebnictví a tahač R 730 pro těžký dálkový provoz se stal
středem pozornosti. Ostatní inovace tvoří zesílené prvky převodných ústrojí, nové
sestupné převody v nábojích kol a progresivní listové pružiny podvozků, stejně jako
nový kombinovaný panel s ovladačem závěrů diferenciálů, sestupného převodu či
připojení pohonu náprav situovaný vedle přístrojového panelu. Hvězdami výstavy
Bauma se pak staly především lehký podvozek se znakem náprav 8x4
s domíchávačem betonové směsi (nejlehčí na světových trzích) stejně jako speciál
pro povrchové doly se znakem náprav 10 x 8 a celkovou hmotností 66 000 kg,
respektive užitečnou 46 000 kg, ale i sklápěč, hotové vozidlo k pronájmu na
německém trhu. Na výstavě IAA bude vystaven také typ G 480 8x4 nabízený
s instalovanou nástavbou a potvrzující tento trend.
Úplnou novinkou v řadě Scania Touring je třínápravový autokar Scania Touring HD
o délce 13,7 m poháněný motorem 440 k (323 kW/2300 Nm) s převodovkou Scania
Opticruise. Třídu Touring staví Scania ve spolupráci s čínskou karosárnou Higer a
dvounápravová verze se stala senzací autobusového salonu v Kortrijku. Kompletní
servis a zásobování náhradními díly zajišťuje celosvětová síť Scania. Vystaven bude
také nízkopodlažní městský autobus Scania OmniCity s pětiválcem 280 k (206 kW)
a nastavitelným přístrojovým panelem přizpůsobeným doporučením VDV.
Scania jako průkopník nejnovějších technologií hnacích řetězců se široce
prezentuje ve všech kategoriích motorů a jejich konfiguracích. V sousedství tahače
R 730 je nový vidlicový osmiválec o objemu 16 400 cm3 a zesílená převodovka
Opticruise s rychloběhem a retardérem. Nový sortiment motorů se vstřikováním
systémem common rail s několika inovacemi vytyčují cestu pro technologie sloužící
dosažení exhalačních limitů normy Euro 6.
Zcela nové jsou motory o objemu 9300 cm3, 270 k a 310 k spalující plynná paliva
nabízené nyní v užitkových vozidlech a autobusech. Agregáty, které nyní splňují
limity normy EEV, jsou postaveny na základě posledního typu Euro 5 s technologií
EGR. Zástavba s osmi kompozitními nádržemi na palivo o celkovém objemu 640 l je
velmi kompaktní. Autobusy jsou vybaveny nádržemi o objemu 1200 l umístěnými na
střeše. V expozici motorů jsou také mimořádně efektivní agregáty spalující etanol
pracující také na vznětovém principu.

Paliva alternativní a z obnovitelných zdrojů mají své významné místo v expozici.
Vznětové motory Scania jsou schopny spalovat i bionaftu (100 %), která je zřejmou
alternativou pro všechny druhy provozu. Pro specifika městského provozu má
Scania dvě velmi dobré nabídky: etanol poskytuje výhody kapalného paliva, nový
„plynový“ motor zase nabízí možnost spalování bioplynu i CNG (stlačený zemní
plyn).
Všechna vystavená vozidla jsou spojena s konkrétní nabídkou smluvních služeb
pro dopravce, což ilustruje jak partneři Scanie se svými zákazníky pracují pro
dosažení co nejziskovějších řešení s co nejlepší provozní efektivností v každém
konkrétním dopravním nasazení. Služby, včetně systému pronájmů vozidel Scania,
který v Německu a Rakousku zahrnuje především tahače i návěsy, v Německu pak
navíc také třínápravové a čtyřnápravové sklápěče.
Nové prvky systému sledování vozového parku poskytují sledovací i analytické
nástroje pro měření výkonů vozidel i řidičů, ale také tvorbu zpráv o vlivu na životní
prostředí, což dopravcům velmi významně usnadňuje soustavně udržovat přehled o
tom, jak se jeho podnikání vyvíjí.

UŽITKOVÁ VOZIDLA
Scania R 730 4x2 Topline - tahač V8 s největším výkonem a přitažlivostí pro
řidiče
· vysoce výkonný tahač s výjimečným
výkonem a ovladatelností
· kompletní tovární výbava tahače
· akumulátory umístěné na zádi
· nádrže paliva o objemu 1500 l
· kompletně vzduchotlakové pérování
· prestižní design a skvělý komfort
· spací kabina s plnou výškou
· komplexní bezpečnostní vybavení
· roztažitelné spodní lůžko
· součást ucelené řady Scania V8
Budka řidiče Scania R Topline
Motor vidlicový osmiválec 16 400 cm3, Euro 5 nebo EEV, vstřikování
paliva Scania XPI, očista spalin Scania EGR, přeplňování Scania VGT
Největší výkon 537 kW (730 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 3500 Nm/1100-1350 min-1
Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem a plně samočinným řazením Scania
Opticruise, Scania retardér
Přední náprava zatížitelnost 8000 kg, vzduchotlakové pérování
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 kg, vzduchotlakové pérování, 4 měchy
Rozvor náprav 3700 mm
Objem nádrží paliva 1500 l
Vybavení lehké náhradní kolo Scania, nízké mezinápravové deflektory, rozšířené
postranní deflektory, xenonové světlomety, denní svítilny LED, interiér
v barvě Rock Shade Dark, kompletní sada designu „V8“, dvě lůžka,
roztažitelné spodní lůžko, kuchyňka, airbag ve volantu, systém
sledování vozového parku, adaptivní tempomat, asistent rozjezdu do
stoupání, sledování jízdy v pruhu, radiopřijímač s navigací.
Scania R 500 4x2 Topline - tahač V8 pro dlouhodobou ziskovost
· vysoce výkonný tahač
· silný v provozní úspornosti
· proslulý odolností, životností a
prodejností použitého vozidla
· základní specifikace vzhledu V8 a
bohatý komfort
· spací kabina s plnou výškou
· řidičsky velmi atraktivní
· roztažitelné spodní lůžko
· součást ucelené řady Scania V8
· k dispozici i ve verzi EEV
Budka řidiče Scania R Topline
Motor vidlicový osmiválec 15 600 cm3, Euro 5 nebo EEV, vstřikování
paliva Scania PDE, očista spalin Scania SCR
Největší výkon 368 kW (500 k)/1800 min-1
Největší točivý moment 2500 Nm/1100-1350 min-1
Převodovka 12+2 Split&Range s plně samočinným řazením Scania Opticruise,
Scania retardér
Přední náprava zatížitelnost 8000 kg, listové pružiny
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 3700 mm
Objem nádrží paliva 1370 l
Vybavení nízké mezinápravové deflektory, xenonové světlomety,interiér v barvě
Rock Shade Dark, dvě lůžka, roztažitelné spodní lůžko, systém
sledování vozového parku, adaptivní tempomat, asistent rozjezdu do
stoupání, radiopřijímač Bluetooth.

Scania G 400 4x2 - tahač s optimalizovanou spotřebou paliva
· pro těžkou regionální a vnitrostátní
dopravu
· specifikován pro nejlepší možnou
provozní efektivnost
· nový převod zadní nápravy 2,59
· Scania EGR
· kompaktní budka řidiče řady G
s vysokou střechou a novým
uspořádáním interiéru
· kompletní tovární úprava vozidla
Budka řidiče Scania G Highline
Motor řadový šestiválec 12 700 cm3, Euro 5, vstřikování paliva Scania XPI,
očista spalin Scania EGR, přeplňování Scania VGT
Největší výkon 294 kW (400 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 2100 Nm/1100-1300 min-1
Převodovka dvanáctistupňová Split&Range s řazením Scania Opticruise se
spojkovým pedálem, Scania retardér
Přední náprava zatížitelnost 7100 kg, listové pružiny
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 3700 mm
Objem nádrží paliva 700 l
Vybavení nízké mezinápravové deflektory, nastavitelné deflektory budky řidiče,
krátký přístrojový panel, sklopné sedadlo spolujezdce, příprava pro
instalaci horního lůžka, systém sledování vozového parku, adaptivní
tempomat, asistent rozjezdu do stoupání.
Scania R 440 4x2 – tahač pro variabilní pronájem
· pro dlouhodobý nebo krátkodobý
pronájem s maximální pružností a
snadnou kontrolu provozních nákladů
· optimalizovaná spotřeba paliva
· nový převod zadní nápravy 2,59
· akumulátory uložené v zádi
· nádrže paliva o objemu 1500 l
· Scania EGR
· vysoká budka řidiče řady G
· roztažitelné spodní lůžko

Budka řidiče Scania R Highline
Motor řadový šestiválec 12 700 cm3, Euro 5, vstřikování paliva Scania XPI,
očista spalin Scania EGR, přeplňování Scania VGT
Největší výkon 324 kW (440 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 2300 Nm/1100-1300 min-1
Převodovka 12+2 Split&Range s plně samočinným řazením Scania Opticruise,
Scania retardér
Přední náprava zatížitelnost 7500 kg, listové pružiny
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 kg, vzduchotlakové pérování, 4 měchy
Rozvor náprav 3700 mm
Objem nádrží paliva 1500 l
Vybavení nízké mezinápravové deflektory, nastavitelné deflektory budky řidiče,
interiér v barvě Rock Shade Dark, sklopné sedadlo spolujezdce, dvě
lůžka, roztažitelné spodní lůžko, systém sledování vozového parku,
adaptivní tempomat, asistent rozjezdu do stoupání, radiopřijímač
Bluetooth.

Scania R 420 6x2 s řízenou zadní nápravou - podvozek pro výměnné nástavby,
EEV
· kompletní tovární podvozek pro
nasazení s výměnnými nástavbami
· mimořádně nízký rám Scania
· rychlé dodání od jediného dodavatele
· plná servisní podpora v síti Scania
· plně vzduchotlakové pérování
· nový převod v zadní nápravě 2,59
· odpovídá normě EEV
· vysoká spací budka řidiče
· roztažitelné spodní lůžko
Budka řidiče Scania R Highline
Motor řadový šestiválec 12 700 cm3, EEV nebo Euro 5, vstřikování paliva
Scania HPI, očista spalin Scania SCR
Největší výkon 309 kW (420 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 2100 Nm/1100-1400 min-1
Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem a plně samočinným řazením Scania
Opticruise, Scania retarder
Přední náprava zatížitelnost 7100 kg, vzduchotlakové pérování
Zadní nápravy zatížitelnost 11 500 + 7500 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 4900 mm
Objem nádrží paliva 1100 l
Vybavení xenonové světlomety, nastavitelné deflektory budky řidiče, interiér
v barvě Sand Shade Light, sklopné sedadlo spolujezdce, dvě lůžka,
roztažitelné spodní lůžko, systém sledování vozového parku, asistent
rozjezdu do stoupání, radiopřijímač s navigací.
Scania G 480 8x4 – kompletní sklápěč pro stavebnictví
· kompletní třístranný sklápěč řady G
· koncipován pro nízké provozní
náklady
· sestupný převod v nábojích kol
s přídavným převodem, vzadu
progresivní pružiny pro zvětšení
mobility
· vysoký, robustní a lehký rám vozidla
· nový závěr diferenciálu a řízení
trakce
· Scania EGR
· specifikován pro spalování bionafty
Budka řidiče denní řady Scania G
Motor řadový šestiválec 12 700 cm3 Euro 5, vstřikování paliva
Scania XPI, očista spalin Scania SCR
Největší výkon 353 kW (480 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 2500 Nm/1000-1300 min-1
Převodovka 12+2 Split&Range s rychloběhem
Přední nápravy zatížitelnost 2 x 7100 kg, listové pružiny
Zadní nápravy zatížitelnost 21 000 kg, listové pružiny
Rozvor náprav 4300 mm
Objem nádrží paliva 300 l
Nástavba třístranný sklápěč Meiller o objemu 13 m3, pohon výstupem točivého
momentu (PTO) z převodovky
Vybavení krátký přístrojový panel, sklopné sedadlo spolujezdce, systém sledování
vozového parku,

Scania P 280 4x2 – kompletní distribuční vozidlo se skříňovou nástavbou
· kompletní distribuční vozidlo řady P
· rychlé dodání od jediného dodavatele
· plné servisní služby Scania
· kompletní vzduchotlakové pérování
· Euro 5 nebo EEV
· schváleno použití 100 % bionafty
· snadné ovládání a velmi dobré
pracovní prostředí posádky
· plně samočinné řazení Opticruise
· dlouhá provozní životnost a velmi
dobrá zůstatková hodnota
Budka řidiče denní Scania P
Motor řadový pětiválec 9300 cm3, EEV nebo Euro 5, vstřikování paliva
Scania XPI, očista spalin Scania EGR, přeplňování Scania VGT
Největší výkon 206 kW (280 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 1400 Nm/1000-1350 min-1
Převodovka osmistupňová s plně samočinným řazením Scania Opticruise
Přední náprava zatížitelnost 7100 kg, vzduchotlakové pérování
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 5300 mm
Objem nádrže paliva 300 l
Nástavba skříňová Junge Fahrzeugbau s kapacitou 18 europalet, vnitřní délka
7330 mm, zdvihací čelo MBB Palfinger z lehké slitiny
s užitečnou hmotností 1500 kg, schránka na nářadí na rámu
Vybavení denní osvětlení LED, sklopné sedadlo spolujezdce, systém sledování
vozového parku, asistent rozjezdu do stoupání, kamera pro couvání,
radiopřijímač Bluetooth.
Scania P 270 6x2 s řízenou zadní nápravou - etanolové distribuční vozidlo, EEV
· kapalné palivo z obnovitelných zdrojů
· snadné ovládání
· potlačení emisí CO2 až o 90 % při
tankování certifikovaného
etanolového paliva ED95
· efektivní provoz ve vznětovém cyklu
· Scania EGR
· robustní technologie, modulární
konstrukce
· úplné vzduchotlakové pérování
· vysoká úroveň
· odpovídá normě EEV
Budka řidiče denní Scania P
Motor řadový pětiválec 8900 cm3, etanolový, EEV, vstřikování paliva Scania
PDE, očista spalin Scania EGR
Největší výkon 198 kW (270 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 1200 Nm/1100-1450 min-1
Převodovka dvanáctistupňová s plně samočinným řazením Scania Opticruise
Přední náprava zatížitelnost 8000 kg, vzduchotlakové pérování
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 + 7500 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 4900 mm
Objem nádrže paliva 350 l
Vybavení xenonové světlomety, denní osvětlení LED, sklopné sedadlo
spolujezdce, systém sledování vozového parku, asistent rozjezdu do
stoupání

Scania P 310 6x2 s řízenou zadní nápravou - nízkopodlažní pro svoz
komunálního odpadu, nový motor spalující plynné palivo, EEV
· nový motor na plynné palivo
odvozený od vznětového 9300 cm3
· CNG, bioplyn nebo směs
· eliminace emisí CO2 až 100 % při
spalování bioplynu
· dvě verze, vysoký točivý moment:
270 k a 1,100 Nm
305 k a 1,250 Nm
· odpovídá normě EEV
· robustní technologie, modulární
konstrukce
· kompakt instalace plynové nádrže
· kompozitní nádrže paliva o 400 kg
lehčí než ocelové, životnost 20 let
· dojezd přibližně 200 km
· vhodný pro svoz komunálního
odpadu a distribuci do 26 t
· úplné vzduchotlakové pérování se
skláněním (kneeling)
· na přání podlaha 880 mm nad zemí
· 4 sedadla v kabině
Plynové motory Scania jsou k dispozici s
vozidly řady P s těmito budkami řidiče:
· krátká
· denní
· spací; nízká, běžná, zvýšená
· se sníženým nástupem; nízká,
běžná, zvýšená
Budka řidiče denní Scania P se sníženým nástupem, zvýšená
Motor řadový pětiválec 9300 cm3, zážehový plynový, EEV
Největší výkon 224 kW (305 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 1250 Nm/1000-1400 min-1
Převodovka šestistupňová samočinná Allison, integrovaný retardér
Přední náprava zatížitelnost 7500 kg, vzduchotlakové pérování
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 + 7500 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 3900 mm
Objem nádrží paliva 640 l s tlakem 200 barů v osmi kompozitních nádržích, po čtyřech na
každé straně rámu
Vybavení krátký přístrojový panel, asistent rozjezdu do stoupání
NA VOLNÉ PLOŠE
Venkovní expozice se zaměřuje na dopravní řešení pro zásobování automobilového
průmyslu.
Scania R 400 4x2 - extra nízkopodlažní tahač návěsů s plně vzduchotlakovým
odpružením. Nejčastěji užívaný k automobilové dopravě objemných nákladů
v kombinaci s velkými návěsy (vnitřní nákladové výšky 3000 mm).
Budka řidiče Scania R Highline
Motor řadový šestiválec 12 700 cm3, Euro 5, vstřikování paliva Scania XPI,
přeplňování Scania VGT, očista spalin Scania EGR
Největší výkon 294 kW (400 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 2100 Nm/1000-1300 min-1
Převodovka dvanáctistupňová s plně samočinným řazením Scania Opticruise
Scania retardér
Přední náprava zatížitelnost 7500 kg, vzduchotlakové pérování
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 3700 mm
Objem nádrží paliva 1400 l
Vybavení nastavitelné deflektory, dlouhý přístrojový panel, sklopné sedadlo
spolujezdce, dvě lůžka, systém sledování vozového parku, asistent
rozjezdu do stoupání, radiopřijímač Bluetooth

Scania R 400 6x2 s řízenou zadní nápravou - variabilní nákladový prostor
s otočnou nástavbou Böse Fahrzeugbau. Pro zásobování montážních linek
automobilek systémem dodávek „Just in time“.
Budka řidiče Scania R Highline
Motor řadový šestiválec 12 700 cm3, Euro 5, vstřikování paliva Scania XPI,
přeplňování Scania VGT, očista spalin Scania EGR
Největší výkon 294 kW (400 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 2100 Nm/1000-1300 min-1
Převodovka dvanáctistupňová s plně samočinným řazením Scania Opticruise
Scania retardér
Přední náprava zatížitelnost 7500 kg, vzduchotlakové pérování
Zadní nápravy zatížitelnost 11 500 + 6700 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 4700 mm
Objem nádrží paliva 700 l
Vybavení dlouhý přístrojový panel, dvě lůžka, asistent rozjezdu do stoupání,
radiopřijímač
Scania P 400 4x2 - přepravník automobilů (expozice Rolfo) postaven na bázi
tahače s návěsem Rolfo Formula pro expedici hotových výrobků. Vozidlo je
vybaveno nízkopodlažní spací budkou řidiče a je kompatibilní se standardními
návěsy po sejmutí nástavby pro přepravu automobilů. Pro jeho variabilitu je typické
nasazení v celé Evropě.
Budka řidiče denní nízká Scania P
Motor řadový šestiválec 12 700 cm3, Euro 5, vstřikování paliva Scania XPI,
přeplňování Scania VGT, očista spalin Scania EGR
Největší výkon 294 kW (400 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 2100 Nm/1000-1300 min-1
Převodovka 12+2 s rychloběhem, samočinným řazením Scania Opticruise
s pedálem spojky, retarder Scania
Přední náprava zatížitelnost 7100 kg, vzduchotlakové pérování
Zadní náprava zatížitelnost 11 500 kg, vzduchotlakové pérování, 2 měchy
Rozvor náprav 3900 mm
Objem nádrží paliva 700 l
Vybavení krátký přístrojový panel, sklopné sedadlo spolujezdce, systém sledování
vozového parku, asistent rozjezdu do stoupání, radiopřijímač

AUTOBUSY A AUTOKARY
Scania Touring HD 6x2 13.7 - nový autokar s plnou podporou Scania
· stavěn ve spolupráci s Higerem
· atraktivní cena a excelentní provozní
efektivnost
· dodáván s kompletním servisem v síti
Scania
· stylový vnější design s typickými
liniemi Scania
· elegantní interiér v několika verzích
· ergonomie Scania EGR pro
maximální řidičskou
· motor Scania EGR, plně samočinné
řazení Opticruise
· k dispozici motory 9.3-litry (360 k)
nebo 12.7-litrů (400 nebo 440 k)
· možnost volby motorů Euro 4
· v nabídce též Scania Touring ve verzi
12 m 4x2
10 (11)
cz_ preview - scania na iaa 2010
Délka 13 700 mm vysokopodlažní
Podvozek 6x2 s řízenou zadní nápravou
Výška 3800 mm
Počet sedadel 57 + 1 + 1
Sestava dveří 1 - 1 - 0
Interiér Grey Classic, potahy sedadel s koženkou, zelená edice
Vybavení kuchyňka, odpočinkový prostor řidiče, dva LCD monitory
(17 palců), xenonové světlomety
Motor řadový šestiválec 12 700 cm3, Euro 5, vstřikování paliva Scania XPI,
přeplňování Scania VGT, očista spalin Scania EGR
Největší výkon 294 kW (440 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 2100 Nm/1000-1300 min-1
Převodovka dvanáctistupňová s plně samočinným řazením Scania Opticruise
retarder Scania
Scania OmniCity 4x2 – nízkopodlažní autobus pro plynulý nástup a výstup
cestujících, EEV
· široké dveře pro snadný pohyb
cestujících
· nastavitelný přístrojový panel
splňující požadavky VDV
· ergonomie Scania
· karoserie Scania z lehkých slitin a
nízkou podlahou v celé délce
· široce přizpůsobitelné uspořádání
interiéru
· motory Scania EGR 230 nebo 280 k
· samočinná převodovka
· specifikován i pro spalování
stoprocentní bionafty l
· plynové motory 270 a 305 k a
etanolový 270 k, plnící EEV
· k dispozici také britská dvoupodlažní
specifikace
· nízkopodlažní Scania OmniLink
· (4x2, 6x2 i kloubový) poskytuje
· maximální kapacitu sedadel
Délka 12 000 mm
Podvozek 4x2
Výška 3000 mm
Počet sedadel 36 + 2
Sestava dveří 2 - 2 - 0
Vybavení nastavitelný přístrojový panel (odpovídá požadavkům VDV),
sedadla Scania, LED informační panely
Motor řadový pětiválec 9300 cm3, EEV, vstřikování paliva Scania XPI,
přeplňování Scania VGT, očista spalin Scania EGR
Největší výkon 206 kW (280 k)/1900 min-1
Největší točivý moment 1400 Nm/1000-1400 min-1
Převodovka šestistupňová samočinná ZF, integrovaný retardér

VYSTAVENÉ MOTORY
vznětový 9.3-litry, EGR, Euro 5, EEV
· 230, 280, 320 nebo 360 k
· 1050, 1400, 1600 nebo 1600 Nm
· Scania XPI , Scania VGT
· použitelný se 100 % bionaftou
nový plynový 9.3-litry, EEV
· 270 nebo 305 k
· 1100 nebo 1250 Nm
· pro autobusy i užitková vozidla
· až 100 % eliminace CO2
etanolový 8.9-litry, EGR, EEV
· 270 k
· 1200 Nm
· pro autobusy i užitková vozidla
· až 90 % redukce CO2 na bioplyn
vznětový 11.7-litry, SCR, Euro 5
(není vystaven)
· 380 nebo 420 k
· 1900 nebo 2100 Nm
· verze r420 k také EEV
· použitelný se 100 % bionaftou
vznětový 12.7-litry, EGR, Euro 5
· 360, 400, 440 nebo 480 k
· 1850, 2100, 2300 nebo 2500 Nm
· Scania XPI, Scania VGT
· použitelný se 100 % bionaftou
vznětový 15.6-litry V8, SCR, Euro 5
(není vystaven)
· 500, 560 nebo 620 k
· 2500, 2700 nebo 3000 Nm
· verze 500 k EEV
· použitelný se 100 % bionaftou
nový vznětový 16.4-litry V8, SCR, EEV
· 730 k
· 3500 Nm
· Scania XPI, Scania VGT
· použitelný se 100 % bionaftou

Snímky jsou k dispozici na Scania Image Bank, http://imagebank.scania.com/.  
Pokračujte na “IAA2010” v okénku Search.




Michaela Blšťáková


Scania CER (Czech Republic)
Public Relations Officer

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu