Vyhledávání

Scania řady P nyní s většími motory

Typy P 360 a P 400 Euro 5 rozšiřují sortiment
Scania řady P s většími motory

18. května, 2009 - Scania řady P v kombinaci s novými třináctilitry EGR s vynikajícím vysokým točivým momentem otevírají nové možnosti uplatnění kompaktních výkonných
vozidel vysoce konkurenceschopných zásluhou výtečného poměru hmotnosti a výkonu. Technologie EGR jim navíc poskytuje skvělou kombinaci nízké spotřeby paliva, velmi
nízkou úroveň exhalací bez nutnosti aplikace katalytického činidla AdBlue, rozsáhlý prostor na podvozku pro umístění přídavných nádrží paliva nebo dalšího vybavení.
Sortiment budek řidiče řady P je nyní optimalizován pro mnoho dalších aplikací.

Scania vyvinula zástavbu nových třináctilitrů splňujících limity normy Euro 5 s využitím technologie EGR. Jejich neomezeně využitelný točivý moment 2100 Nm poskytuje vozidlům vynikající provozní parametry. Nabídku motorů pro řadu P nyní tvoří:

* devítilitr 230 (169 kW/1050 Nm) podle Euro 5 a EEV s EGR
* devítilitr 270 (198 kW/1200 Nm) etanolový EEV s EGR
* devítilitr 280 (206 kW/1400 Nm) podle Euro 5 a EEV s EGR
* devítilitr 320 (235 kW/1600 Nm) podle Euro 5 a EEV s EGR
* třináctilitr 360 (265 kW/1850 Nm) podle Euro 5 s EGR
* dvanáctilitr 380 (279 kW/1900 Nm) podle Euro 5 s SCR
* třináctilitr 400 (294 kW/2100 Nm) podle Euro 5 s EGR
* dvanáctilitr 420 (309 kW/2100 Nm) podle Euro 5 a EEV s SCR

Scania řady P nyní poskytuje nejširší nabídku v jejím tržním segmentu. Sortiment zahrnuje šest verzí budky řidiče - krátkou, denní, spací, nízkým vstupem, dvojitou krátkou a dvojitou dlouhou.

krátká denní spací nízký vstup dvojitá krátká dvojitá dlouhá
3 výšky 3 výšky šestimístná osmimístná
Ty mohou být kombinovány s bezpočtem typů podvozků a znaků náprav včetně čtyř tuhostí
rámu a čtyř výšek podvozku. Příklady aplikací typů P 360 a P 400:
- tahač cisteren s provozní hmotností 6100 kg
- lehký podvozek 8x4 s domíchávačem betonu (8 m3) o celkové hmotnosti 13 400 kg
- sklápěč 8x4 s užitečnou hmotností 20 000 kg
- transportér osobních vozidel o výšce 2700 mm
- rychlé kompaktní záchranářské vozidlo

Technické údaje, rozměry a hmotnosti jsou v dalším textu s typickými základními specifikacemi. Příklady výbavy na přání umožňují zájemci vybrat optimální sestavu pro jeho
specifické podmínky.

Podrobnější informace a snímky pro media na www.scania.com/media/P2009/. Na http://imagebank.scania.com/ jsou k dispozici snímky prostřednictvím volby P2009
v políčku Quick search.


Příklady aplikací
Lehký tahač cisternových návěsů s provozní hmotností 6100 kg
Dobře vybavený tahač s provozní hmotností 6100 kg zejména pro dopravu pohonných hmot s operačním radiem 600 - 700 kg a mimořádnou dopravní kapacitou. Je připraven pro instalaci řady prvků doplňkové výbavy, z nichž některé umožňují snížení hmotnosti a tím také spotřeby paliva.

P 400 LA4x2MNA · motor 400 (294 kW/2100 Nm) Euro 5 s EGR
· krátká budka řidiče CP 14 (klimatizace, dlouhý přístrojový panel s
Interactorem, střední typ sedadla řidiče, sklopné sedadlo spolujezdce,
dálkové ovládání zpětných zrcátek na pravé straně)
· rozvor náprav 3550 mm
· dvanáctistupňová převodovka GRS 895 s přímým řazením nebo
automatizovaná
· zadní náprava R 665 s převodem 3,07 nebo 3,42
· základní výška rámu F 700
· pevná točna
· nádrž paliva o objemu 200 l včetně paliva
· pneu 315/70 na kolech z lehké slitiny, dvojmontáž, bez náhradního kola
· technické zatížení přední/zadní nápravy 6700/11 500 kg
· vpředu parabolické listové pružiny 2x30
· vzadu vzduchotlakové pérování (4 měchy)
· vybavení soustavou ADR-FL
· celková hmotnost 6 100 kg

Typická specifikace
pro Německo
· Podle předchozích údajů, navíc nádrž paliva o objemu 400 l, základní
spací budka CP 19 N a náhradní kolo.
· celková hmotnost 6 555 kg
Doplňková vybavení · pneu typu Supersingle 455/45, ESP + TPM (na zvláštní objednávku) –62 kg
· nádrž paliva z lehké slitiny (na zvláštní objednávku –13 kg
· nádrž paliva o objemu 400 l včetně paliva +185 kg
· motor 380 (279 kW/1900 Nm) podle Euro 5 s SCR +73 kg
· motor 420 (309 kW/2100 Nm) podle Euro 5 s SCR +73 kg
· Scania Retarder +121 kg
· bez sedadla spolujezdce –15 kg
· elektrické ovládání oken +2 kg
· postranní deflektory, nízký střešní spojler (3% úspory paliva) +61 kg
· pryžové lišty na deflektorech (0,5% úspory paliva +11 kg
· postranní aerodynamické panely (1% úspory paliva) +37 kg
· náhradní kolo +120 kg
· denní budka řidiče CP16 +34 kg
· základní spací budka řidiče CP19N +150 kg
· vysoká budka řidiče CP19H +179 kg
· bezpečnostní prvky (airbag řidiče, ESP, ACC, LDW, TPM +11 kg

Lehký podvozek 8x4 s domíchávačem betonu (8 m3) o celkové hmotnosti 13 400 kg Zásluhou robustního jednoduchého rámu je nejlehčím čtyřnápravovým podvozkem
s domíchávačem betonu současného světového trhu. Provozní hmotnost šasi činí 9500 kg, nástavby CIFA méně než 4000 kg. V nabídce systému hotových řešení Scania ReadyBuilt bude od poloviny roku.

P 360 CB8x4MHZ · motor 360 (265 kW/1850 Nm) podle Euro 5 s EGR
· krátká budka řidiče CP 14 (klimatizace, krátký přístrojový panel,
střední typ sedadla řidiče, sklopné sedadlo spolujezdce, elektricky
ovládaná zpětná zrcátka)
· rozvor náprav 4300 mm
· devítistupňová (8+1) převodovka GR 905 s přímým řazením
· zadní náprava RBP 735+RP 735 se sestupnými převody v nábojích
kol, převod 3,67
· pneu 12 R 22,5 na ocelových kolech
· středně tuhý vysoký podvozek, jednoduchý rám F 950
· technické zatížení přední/zadní nápravy 7100/21 000 kg
· Parabo parabolické listové pružiny vpředu 2x32, vzadu 4x41
· provozní hmotnost šasi
· celková hmotnost
· technická hmotnost
9 500 kg
13 400 kg
35 200 kg
Doplňková vybavení · denní budka řidiče CP16 +43 kg
· dlouhý přístrojový panel +2 kg
· bez sedadla spolujezdce –15 kg
· zadní nápravy RB 662+R 660 s jednoduchým sestupným převode –100 kg
· zadní nápravy RB 662+R 660 s jednoduchým sestupným převodem,
vzduchotlakové pérování, kotoučové brzdy, přední zábrana proti
podjetí –180 kg
· kola z lehké slitiny –180 kg
· Scania Retarder +121 kg
· čtrnáctistupňová (12+2) převodovka GRS 905 s přímým řazením nebo
automatizovaná, případně s rychloběhem GRSO 905 +5 kg

Sklápěč 8x4 s užitečnou hmotností 20 000 kg
Vyniká hmotností šasi 9000 kg, robustností a nízkou hmotností jednoduchého rámu, pérováním listovými pružinami a koly z lehké slitiny. S vanovou sklopnou nástavbou (S1)
z lehké slitiny činí jeho provozní hmotnost méně než 12 000 kg, což umožňuje dosažení užitečné hmotnosti až 20 000 kg, když celková hmotnost činí 32 000 kg.
P 400 CB8x4MHZ · motor 400 (294 kW/2100 Nm) podle Euro 5 s EGR · denní budka řidiče CP 16 (klimatizace, krátký přístrojový panel, střední typ sedadla řidiče, sklopné sedadlo spolujezdce, elektricky ovládaná zpětná zrcátka)
· rozvor náprav 4300 mm
· devítistupňová (8+1) převodovka s přímým řazením GR 905
· zadní nápravy RB 662+R 660 s jednoduchým sestupným převodem,
převod 3,42
· pneu 295/80 R 22.5 na kolech z lehké slitiny
· středně tuhý vysoký podvozek, jednoduchý rám F 950
· technické zatížení přední/zadní nápravy P/Z 7100/21 000 kg
· parabolické listové pružiny vpředu 2x32, vzadu 4x41
· provozní hmotnost šasi
· technická hmotnost
9 000 kg
35 200 kg
Typická specifikace
pro Velkou Británii
· Podle předchozích údajů, zesílený rám nad zadní tandemovou
nápravou a přídavný příčník v zadní části eliminující potřebu montáže
pomocného rámu
· přední listové pružiny 3x29
· rozvor náprav 5100 mm (na objednávku také 5300, 5500, 5700 nebo
5900 mm)
· hmotnost šasi
· typická provozní hmotnost s nástavbou
· potenciální užitečná hmotnost
9 100 kg
11 250 kg
20 750 kg
Doplňková vybavení · vysoká denní budka řidiče CG16 +47 kg
· dlouhý přístrojový panel +2 kg
· bez sedadla spolujezdce –15 kg
· přední zábrana proti podjetí +44 kg
· zadní tandemová náprava RBP 735 + RP 735, sestupné převody
v nábojích kol, převod 3,67 +100 kg
· ocelová kola +180 kg
· Scania Retarder +121 kg
· čtrnáctistupňová (12+2) převodovka GRS 905 s přímým řazením nebo
automatizovaná, případně s rychloběhem GRSO 905 +5 kg
Transportér osobních vozidel o výšce 2,7 m
S třemi délkami a třemi výškami budky řidiče a čtyřmi výškami podvozku se jedná o
mimořádně produktivní transportér, který může být přizpůsoben pro umístění převáženého
vozidla na střeše budky řidiče při dodržení výškového limitu celku 4 m.
P 400 LB4x2MLB · motor 400 (294 kW/2100 Nm) podle Euro 5 s EGR
· - nízká spací budka řidiče CP 19 L (klimatizace, dlouhý přístrojový
panel s Interactorem, střední typ sedadla řidiče, sklopné sedadlo
spolujezdce, elektrické ovládání zpětných zrcátek na straně
spolujezdce, širokoúhlá, rozšířená souprava zpětných zrcátek,
elektrické ovládání oken, čtyřbodové vzduchotlakové pérování)
· rozvor náprav 5700 mm
· dvanáctistupňová převodovka GRSO 905 s přímým nebo
automatizovaným řazením a rychloběhem
· zadní náprava R 780 s jednoduchým sestupným převodem,
převod 3,08
· nádrž paliva o objemu 400 l včetně paliva
· pneu 315/60 R 22,5 na ocelových kolech
· nízký podvozek, jednoduchý rám F 800
· technické zatížení přední/zadní nápravy 7100/11 500 kg
· vzduchotlakové pérování vpředu
· vzduchotlakové pérování vzadu (dva měchy)
· Rozměry
o výška budky řidiče nad zemí při zatíženém vozidle 2683 mm
o výška budky řidiče nad rámem 1822 mm
o výška rámu při zatíženém vozidle vpředu 861 mm
o výška rámu při zatíženém vozidle vzadu 861 mm
· provozní hmotnost šasi 6 750 kg

Rychlé kompaktní záchranářské vozidlo se Scania CrewCab
Výrobní program řady P zahrnuje také dvě délkové varianty dvojité budky řidiče Scania
CrewCab. Instalace technologie EGR přináší značnou úsporu rozměrů i hmotnosti
výfukového traktu. Při hmotnosti 14 000 kg a výkonu motoru 294 kW/2100 Nm tento
hasičský speciál poskytuje fascinující parametry - zrychlení z 0 na 50 km/h za 14 sekund
(s převodovkou s přímým řazením), respektive 9 sekund (se samočinnou) a nejvyšší rychlosti
více než 100 km/h.
P 400 LB4x2MNA · motor 400 (294 kW/2100 Nm) podle Euro 5 s EGR
· dvojitá krátká šestimístná budka řidiče Scania CrewCab CP 28, nebo
osmimístná CP 31
· rozvor náprav 4300 mm
· devítistupňová (8+1) převodovka GR 905 s přímým řazením nebo
samočinná Allison
· zadní náprava R 665 s jednoduchým sestupným převodem, převod
3,42 (s Allison 4,88)
· pneu 315/80 R 22,5
· základní výška podvozku, jednoduchý rám F 800
· technické zatížení přední/zadní nápravy 7100/11 500kg
· parabolické listové pružiny vpředu 2x32
· vzduchotlakové pérování vzadu s dvěma měchy
· hmotnost šasi
· celková hmotnost
7 000 kg
14 000 kg
Sortiment hnacích řetězců Scania řady P
pětiválcové motory šestiválcové motory
motory 230, devítilitr EGR Euro 5 nebo EEV
270, devítilitr EGR etanolový, EEV
280, devítilitr EGR Euro 5 nebo EEV
320, devítilitr EGR Euro 5 nebo EEV
360, třináctilitr EGR Euro 5
380, dvanáctilitr SCR Euro 5
400, třináctilitr EGR Euro 5
420, dvanáctilitr SCR Euro 5
převodovky šestistupňová s přímým řazením (230, 270))
osmistupňová s přímým řazením nebo
automatizovaná
dvanáctistupňová s přímým řazením, nebo
automatizovaná
devítistupňová (8+1) s přímým řazením
čtrnáctistupňová (12+2) s přímým řazením,
nebo automatizovaná, na přání s rychloběhem
šestistupňová samočinná
dvanáctistupňová s přímým řazením nebo
automatizovaná
devítistupňová (8+1) s přímým řazením
čtrnáctistupňová (12+2) s přímým řazením, nebo
automatizovaná, na přání s rychloběhem
šestistupňová samočinná

Kombinace podvozků a budek řidiče
budky
s nízkým vstupem CP19 E
(nízká, standard, vysoká)
krátká CP14
denní CP16
spací CP19
(nízká, standard, vysoká)
krátká CrewCab CP28
dlouhá CrewCab CP31
znaky náprav 4x2
6x2/4 (dvě řízené)
6x2*4 (řízená zadní)
4x2, 4x4
6x2/4 (dvě řízené)
6x2*4 (řízená zadní)
6x4, 6x 6
8x2*4 (řízená zadní)
8x4, 8x 6, 8x 8
4x2
6x2/4 (dvě řízené)
6x2*4 (řízená zadní)

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu