Vyhledávání

Tahač MKR Technology je do posledního šroubku rozložen v dílně v Židovicích

Tahač MKR Technology je do posledního šroubku rozložen v dílně v Židovicích

Tahač má MKR rozebraný do posledního šroubku

- Zatímco jeden letošní závodní tahač nové české stáje MKR Technology je téměř do posledního šroubku rozložen v domácí dílně v Židovicích, druhý, navíc s novým prototypem, se ukazuje na exkluzivní evropské motor show v německém Essenu. Tak paradoxně rozdílné jsou aktuální dny a situace pro mechanické týmy severočeské závodní truckové ekipy. Úspěch totiž přináší vlnu zájmu o „české“ renaulty a současně přichází na řadu také jejich nezbytná modernizace před novou závodní sezonou.

Mechanický tým je ale podezřele v dobré náladě a má proto hned několik důvodů. „Kdybychom teď našemu pilotovi Oestreichovi ukázali, jak vlastně vypadá jeho auto, asi by ho trefilo,“ pousmál se nad totálně rozebraným tahačem mechanik týmu MKR Technology Martin Urlich.

Právě mimo prezentace na největší motoristické akci konce roku, kde se scházejí příznivci tuningu v Essenu, kam s vozem letošního druhého muže Evropského šampionátu tahačů Markuse Bösigera odcestoval šéf stáje Mario Kress, když s sebou vzal i nový prototyp, jsou právě mechanické a stavební práce v židovické dílně v plném proudu. „Během posledních týdnů se nám podařilo přeměnit provizorní prostory doslova starého kravína už konečně na reprezentativní dílnu. Teď už by se tu dalo jíst i z podlahy. Samozřejmě, že je to pro nás mnohem příjemnější. Všechno ale chtělo svůj čas, který nám při rychlém startu chyběl,“ podotkl jeden hlavních mechaniků Petr Stoynev.

V nové dílně se začala stavět také unikátní motorová brzda, která díky svému výkonu nebude mít nejen v Čechách obdoby. „Díky ní budeme moci zkoušet zatížení motoru jako při ostré jízdě v závodu. Dovolí nám to samozřejmě mnohem víc, protože motor nebude v autě a navíc pod dalšími vlivy, které testování a přesnější měření znesnadňují,“ upozornil na přední výhody novinky mechanik Rudolf Hořejší.

Ihned, co se v příštím týdnu vrátí všechny vozy z Německa, se už začne s kompletními přestavbami a zejména úpravami, které vzešly třeba z nedávných podnětů při testování na autodromu v Mostě. „Při tomhle testování se třeba osvědčila inovace vodní pumpy,“ prozradil mechanik Urlich.

Povinnostmi zaplněný kalendář do konce roku má ale tým MKR ještě hojně. „Začátkem prosince nás čekají akce pro Renault Trucks a následovat bude velký galavečer v Monte Carlu, kde se koná slavnostní předávání cen FIA,“ nastínila nejbližší akce jednatelka týmu Klára Kress.

http://mkr-technology.com/

 

Fotogalerie

Truck Grand Prix Nurburgring 2010, foto Pavel Douša

Další fotografie 1 2 3 4 5 6 7

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu