Vyhledávání

Testování tým MKR v Mostě prověřilo potenciální piloty i pilotku.

Testování tým MKR v Mostě prověřilo potenciální piloty i pilotku.

Testování prověřilo potenciální piloty
6.11.2011

Michal Matějovský, francouzský mladík Anthony Janiec a legendární Ludovic Faure, Oestreich junior nebo jediná žena evropského šampionátu závodních tahačů Stefi Halm. Bude mezi těmito jmény to, které by mohlo oblékat šedo-červenou kombinézu naší stáje? Možná ano, což se rozhodl otestovat šéf našeho týmu Mario Kress, který všechny zmíněné piloty posadil do našich renaultů a nechal ostře „létat“ na oblíbeném mosteckém autodromu.


„Máme za sebou druhou sezónu a momentálně jsme ve fázi, kdy se připravujeme na tu třetí. Otázka, kdo bude příští rok sedět v kokpitu našich trucků, stejně tak, kolik jich vlastně do šampionátu vyjede, je proto stále otevřená a závislá na mnoha okolnostech,“ potvrdil Mario Kress.

Předvíkendové testování v Mostě tak bylo mimo některých konstrukčních novinek zaměřeno právě na možnou spolupráci s některými piloty. Žádný přitom nezklamal a všichni se shodli na tom, že Mario postavil tahače, které patří mezi aktuálně nejlepší v šampionátu. „Ten tahač je vážně senzační a rozdíly cítím obrovské. Testování jsem si proto maximálně užila,“ řekla Němka Stephanie Halm, která v uplynulé sezóně definitivně přeskočila z cestovních vozů do monstrózních tahačů, kde jako jediná žena působí velmi kontrastně.

Po několika letech si jízdu v tahači opět zopakoval i francouzský jezdec Ludovic Faure, který jen potvrdil, že pilotovat rozhodně nezapomněl. Faure je totiž držitelem traťového rekordu na mosteckém autodromu na někdejší profilové trati s retardérem. Výborně si vedl i jeho mladší krajan Anthony Janiec, který už letos s Adamem Lackem tvořil juniorský týmový projekt. Kdo ale rozhodně překvapil, byl syn našeho pilota Markuse Oestreicha, teprve devatenáctiletý Moritz. Přestože do závodního tahače usednul údajně vůbec poprvé v životě, jen málokdo by mu to věřil, jelikož co do zajetých časů silně konkuroval zkušeným jezdcům. „Tuhle to taťkovi natřel při závodě motokár. Asi začnu přemýšlet o změně rodinných příslušníků,“ zasmál se Mario Kress.

Oestreich junior v Německu začínal na motokárách a aktuálně patří k nejlepším pilotům Scirocco race cupu. „Táta je pro mě určitý vzor. Motorsport mě baví a jsem rád, že mě taťka nechal si tahač vyzkoušet. Strašně jsem si to užíval. S každým kolem jsem zrychloval, ale ještě nechám závodit jeho. Být pilot není nic jednoduchého. Zatím se věnuji škole,“ řekl uvědoměle Moritz Oestreich.

Dalším velkým adeptem je ve světě truckracingu legendární jméno Matějovský. Syn Michal se totiž potatil a také zatoužil usednout do obřích tahačů. U testů nechyběl ani otec Stanislav.
Naše renaulty si naplno vyzkoušeli piloti, kteří mají hodně společného. Ve světě truckracingu totiž o angažmá nerozhoduje jen samotná rychlost, ale velkou roli hrají sponzorské finance a marketingový potenciál. „O tom, jak bude příští sezóna opravdu vypadat, momentálně intenzivně jednáme. Vůbec nic není jisté a stále je celá věc otevřená. Fakt je, že už pracujeme jen na konkrétní podobě tak, aby všichni mohli být spokojeni, tedy my, piloti i naši partneři,“ mrknul Mario.

PR

http://mkr-technology.com/

 

Fotogalerie

Truckerský Zolder 2011 a další foto úspěšného českého týmu MKR

foto týmu

Další fotografie 1 2 3 4 5

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu