Závěr truckerské sezóny 2011 šitý pro někoho na míru?
Závěr šitý na míru?
Přestože nový evropský šampionát ještě ani nezačal, musí management týmu Buggyra International Racing System řešit problém související s termínovou listinou!
V předchozích pěti letech se totiž o novém mistrovi starého kontinentu rozhodovalo vždy v posledním závodě sezóny, který se uskutečnil jednou v Le Mans a čtyřikrát v Jaramě. Ve všech pěti případech však platilo pravidlo o rovných podmínkách pro všechny týmy. Letos je tomu jinak. Zatímco závod v Jaramě končí 2. října, za dalších pět dnů musí být trucky v dějišti konání posledního podniku sezóny, kterým je tentokrát Le Mans.
Člověk nemusí být velkým znalcem geografie, aby si dokázal spočítat, že pro týmy Buggyra, MKR Technology a v menší míře pro Hahn Racing tak padá možnost návratu na základnu a kvalitní přípravy techniky na rozhodující závod sezóny. Jediným jezdcem z elitní sedmičky sezóny 2010, jehož speciálu se dostane patřičné péče, tak bude obhájce titulu Antonio Albacete!
"Jsou věci, které musí člověk v zájmu našeho sportu, které pro nás byly vždy prvořadé, akceptovat," reagoval týmový manažer Buggyry Jan Kalivoda. "I když si nedovedu dost dobře představit, co by se dělo v případě, kdyby se týden po Smolensku mělo jet v Mostě, což by pro změnu vyhovovalo týmům, ve kterých startuje pět jezdců z loňské nejlepší sedmičky, termínovou listinu bereme na vědomí. Nějak a úspěšně se s tím popereme. Jako vždycky!"
Buggyra