Vyhledávání

Závěr truckerské sezóny 2011 šitý pro někoho na míru?

Závěr truckerské sezóny 2011 šitý pro někoho na míru?

Závěr šitý na míru?

Přestože nový evropský šampionát ještě ani nezačal, musí management týmu Buggyra International Racing System řešit problém související s termínovou listinou!

V předchozích pěti letech se totiž o novém mistrovi starého kontinentu rozhodovalo vždy v posledním závodě sezóny, který se uskutečnil jednou v Le Mans a čtyřikrát v Jaramě. Ve všech pěti případech však platilo pravidlo o rovných podmínkách pro všechny týmy. Letos je tomu jinak. Zatímco závod v Jaramě končí 2. října, za dalších pět dnů musí být trucky v dějišti konání posledního podniku sezóny, kterým je tentokrát Le Mans.

Člověk nemusí být velkým znalcem geografie, aby si dokázal spočítat, že pro týmy Buggyra, MKR Technology a v menší míře pro Hahn Racing tak padá možnost návratu na základnu a kvalitní přípravy techniky na rozhodující závod sezóny. Jediným jezdcem z elitní sedmičky sezóny 2010, jehož speciálu se dostane patřičné péče, tak bude obhájce titulu Antonio Albacete!

"Jsou věci, které musí člověk v zájmu našeho sportu, které pro nás byly vždy prvořadé, akceptovat," reagoval týmový manažer Buggyry Jan Kalivoda. "I když si nedovedu dost dobře představit, co by se dělo v případě, kdyby se týden po Smolensku mělo jet v Mostě, což by pro změnu vyhovovalo týmům, ve kterých startuje pět jezdců z loňské nejlepší sedmičky, termínovou listinu bereme na vědomí. Nějak a úspěšně se s tím popereme. Jako vždycky!"

Buggyra

 

Fotogalerie

Buggyry v pro ně ne zcela vydařeném závodě v Mostě 2010, foto týmu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu