Vyhledávání

Výsostně okruhový speciál Audi A4 DTM týmu BRT mezi vrchařskou špičkou

Výsostně okruhový speciál Audi A4 DTM týmu BRT mezi vrchařskou špičkou
Audi A4 DTM absolvovalo s Petrem Fulínem úspěšnou premiéru do vrchu
 
Mickhausen, 4.10. 2011
 
Výsostně okruhový speciál Audi A4 DTM Bohemia Racing Teamu absolvoval o uplynulém víkendu zajímavou premiéru v závodě do vrchu. Petr Fulín na trati v německém Mickhausenu čelil výzvě v jednom nejbohatěji obsazeném závodě roku. Ve své třídě i skupině zvítězil a v absolutním pořadí zaznamenal čtrnáctý nejrychlejší čas mezi evropskou vrchařskou špičkou. Uprostřed formulí a placek se s uzavřeným vozem umístil v první dvacítce jako jediný.
 
Závod byl započítán do evropského šampionátu FIA, podstatnější však pro tým a jezdce bylo vyzkoušet nasazení techniky DTM v závodě do vrchu a prezentovat tuto techniku zase v jiném prostředí. "Myslím, že cíl jsme splnili nejlépe, jak to šlo. Určitě jsme o sobě dali vědět, když Petr ve třídě vozů E2-SH vyhrál. Je to o to větší úspěch, že šlo o naši i jeho vrchařskou premiéru. Mickhausenský climbhill je jedním z nejprestižnějších podniků a letošního 31. ročníku se účastnilo celkem235 závodníků. Pořadatelům přálo i počasí a tak v závěru oznámili, že akci sledovalo na třicet tisíc diváků, kteří podél trati o délce 2 kilometry a 200 metrů vytvořili fantastickou atmosféru," vypočítal manažer BRT Petr Najman.

„Byl to krásný zážitek. Víkend se nám vydařil, ale přiznám se, že jsem byl před startem hodně nervózní. Šlo o co nejlepší prezentaci týmu a já měl před sebou nelehký úkol: Zajet rychlý čas, ale auto zároveň dovézt do cíle celé. Přitom víte, že pneumatiky ani brzdy nemáte na začátku dostatečně zahřáté a čeká vás náročná trať, kde v jednom místě projíždíte zatáčku rychlostí kolem 220 km/h, abyste okamžitě šli na brzdy a dokázali zatočit do další zatáčky. Ani ranní mlha při první jízdě mi to moc neusnadnila, ale zbylé dvě jízdy už se odjely za ideálního počasí a já v nich podal vyrovnaný výkon. Rozdíl v časech byl pouhé dvě desetinky sekundy. I když jsem nejel na úplné maximum, hranice mezi rychlým projetím zatáčky a výletem mimo trať zůstávala stále velice tenká.

Výsledek, který se nám v poli tak ostřílených soupeřů povedl, proto považuji za husarský kousek. Byla to ale zásluha celého týmu, ve kterém vládla výborná atmosféra. Fotbalově řečeno, mělo to tah na bránu. Neustále se něco zkoušelo a pracovalo se na dalším zrychlení. O to víc musím poděkovat za důvěru a šanci, kterou mi Bohemia Racing Team dal,“ poznamenal Petr Fulín.      

 
Jeho výkon na trati v Mickhausenu je k vidění na záběrech z onboard kamery na adrese http://www.youtube.com/watch?v=uXFKBI0z0zo     
 
Odkazy
 
 

Fotogalerie

Premiéra Petra Fulína za volantem DTM na Slovakiaringu

foto týmu P. Frýba

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu